Dat woord heb ik nog nooit eerder in die context mogen ervaren en moest daar toch wel enigzins om lachenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
"Sneeeeeeeeeeeuwwwwschuiverrrrrrrrrrrr"
Ik vond dat in die auto wel tof hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Minder vermakelijk dan de eerste.
Ze peuterde onder het mom van "papa kietelen" wel een cabrio bij hem los.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Goed ingeschat. Pauline komt niet uit een rijk gezin van huis uit. Zij heeft op dezelfde school gezeten als ik en ik was zwaar verbaasd haar in dit programma terug te zien.
Een tweedehands 206-je... Met alle respect, dat is niet bepaald met geld smijten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:01 schreef zeemonster het volgende:
Ze peuterde onder het mom van "papa kietelen" wel een cabrio bij hem los.
Maar goed, het is toch wat anders dan het wat meer standaard nieuwe X3-tje oid...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:19 schreef zeemonster het volgende:
Evengoed tweedehands 206 je of niet, ik zou hem nevernooit krijgen van mijn vader, ja als ik hem netjes terugbetaal.
Iddquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:33 schreef Adelante het volgende:
Ik zag een stukje in DWDD over Duitse vlaggen in Belgie
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
En iets met de Arc de triomphe in Brussel?.
Sowieso, als je vader een 206 cabrio voor je koopt dan weet je dat hij niet echt van je houdtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een tweedehands 206-je... Met alle respect, dat is niet bepaald met geld smijten.
Ik mag Bo wel. Die heeft iig manieren. Pauline is gewoon ordinair. Wannabee die nouveau riche na probeert te doen. Doorgaans kun je met nouveau riche nog wel lachen, maar dat namaakgedrag is dan weer bespottelijk.
En als ik het goed zag reed Bo in een 993 cabrio. Smaak dus.
Het "echte" gooi doet natuurlijk ook niet mee aan dit soort shows. Veels te min voor ze....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:26 schreef servus_universitas het volgende:
Oké, misschien toch een vooroordeel van mij, wat ik hierboven zei. Ze komen best positief over in deze interviews.
P'don?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:21 schreef servus_universitas het volgende:
oud geld of nouveau riche, dat maakt verder niet uit
Komt ook door de portemonnee. Rijke ouders hebben geld en tijd over om wat vaker naar een museum te gaan met hun kinderen bijvoorbeeld. Ze kunnen ook meer pedagogische verantwoorde boeken en films voor hun kinderen kopen. En bijlessen natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:21 schreef servus_universitas het volgende:
Ik heb dit programma nog niet gezien, maar het lijkt mij wel eens grappig om het te gaan kijken.
Wat ik trouwens altijd heel opmerkelijk vind. Dat soort jongeren komen altijd uit rijke families (oud geld of nouveau riche, dat maakt verder niet uit), waaruit je kunt afleiden dat het over het algemeen geen domme families zijn. Ze gaan ook bijna altijd studeren. Toch, als je ze hoort praten en redeneren, dan vraag je je soms wel eens af waar die intelligentie zit. Intellectuelen zijn het in ieder geval niet.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:01 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Komt ook door de portemonnee. Rijke ouders hebben geld en tijd over om wat vaker naar een museum te gaan met hun kinderen bijvoorbeeld. Ze kunnen ook meer pedagogische verantwoorde boeken en films voor hun kinderen kopen. En bijlessen natuurlijk.
Arme ouders kunnen dat allemaal niet.
Dat is gewoon een feit. Ouders met een krap budget kunnen zich het gewoon niet veroorloven. Daar komt natuurlijk ook bij dat kinderen in rijke gezinnen meer gestimuleerd worden om te gaan studeren, terwijl in veel arme gezinnen ouders soms stilletjes hopen dat ze niet gaan studeren en als ze het toch gaan doen, het liefst iets waar je snel een al dan niet goedbetaalde baan mee kan krijgen.quote:
Leslie? Is dat niet dat miepje met die hond? Brrr....quote:
neee, die is brrrrquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Leslie? Is dat niet dat miepje met die hond? Brrr....
O, dan is het die high maintenance donkerharige... Ook jeuk. Die blonde 18 jarige, ach... beetje jong, maar het kan zich nog fatsoenlijk ontwikkelen. Maar dat gefiep van die donkerharige.quote:
Fap fap fap is er niet echt bij. 't Zijn wel schatjes, maar ook poppetjes. Al is het wel nep.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:06 schreef sander89 het volgende:
Wat een ruk programma.![]()
Zou alleen kijken als ze uit de kleren gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |