Zag wel een mooi meisje in lingeriequote:
Dat is het dan ook allemaal.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is mij allemaal te gemaakt.
Ik heb je plaatje even gebruikt om tenminste nog iets van een OP te makenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de sloeries in kwestie
je kunt de karakters ook nog "uitdiepen" (quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:45 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ik heb je plaatje even gebruikt om tenminste nog iets van een OP te maken
Je bedoeld dan eerder een personal trainer neem ik aan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:53 schreef Noshiba het volgende:
Dat meisje dat 18 word mag wel wat vaker naar der P.A. gaan dik wijf
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bedoeld dan eerder een personal trainer neem ik aan?
Nooit van dit gehoord?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:31 schreef het-is-mij het volgende:
is dit ook op uitzendinggemist ofzo te zien?
Wel leuk om ff een uitzending te kijken.
Ja hoor, maar er gister ff geen tijd voor.quote:
Goed ingeschat. Pauline komt niet uit een rijk gezin van huis uit. Zij heeft op dezelfde school gezeten als ik en ik was zwaar verbaasd haar in dit programma terug te zien.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:35 schreef RSie het volgende:
Vind die Pauline echt zo'n walgelijke golddigger. werkte in een kroegje, pikt een of andere vrijgezelle bralbal uit met een paar centjes en gaat er als een hitsig kakkertje achteraan waggelen totdat hij toehapt. en daarna maar de interessante en beleerde dame uithangen met haar 50 jaar oude vrienden (terwijl ze zelf net de pubertijd ontgroeid is).
Helaas ken ik meerdere van dit slag meiskes IRL en komen dit soort tafereeltjes met de regelmaat van de klok voor binnen dat wereldje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |