Ja dat is goed, ik kom 5 minuten van te voren wel online.. Nodig jij mij uit?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:48 schreef kreuk050 het volgende:
Ja is goed. Half 10? In de rust van het echte voetbal
Ach.. Jij had ook niet echt mazzel met dat eigen doelpuntquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:12 schreef Dragorius het volgende:
NEC in het echt...
NEC in FIFA09 gespeeld door Dragorius ( tubatim )
Waren wel leuke wedstrijden met duidelijk niveauverschil al. Petje af voor jullie allemaal, denthemen jij had wel een paar ziek mooie acties ertussen zitten zeg, en ook veel pech voor de goal. Heerlijke missers zoals Redemption ook noemt zoals spelers die wel kijken naar de bal die 30cm voor ze ligt maar er niks mee doen. Vanavond weer verder???
Ik hoop niet dat onze wedstrijd representatief is voor die van zondagquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:12 schreef Dragorius het volgende:
NEC in het echt...
NEC in FIFA09 gespeeld door Dragorius ( tubatim )
Waren wel leuke wedstrijden met duidelijk niveauverschil al. Petje af voor jullie allemaal, denthemen jij had wel een paar ziek mooie acties ertussen zitten zeg, en ook veel pech voor de goal. Heerlijke missers zoals Redemption ook noemt zoals spelers die wel kijken naar de bal die 30cm voor ze ligt maar er niks mee doen. Vanavond weer verder???
Ja hebt ff wat hulp nodig zo te lezen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:05 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo!!
Ik had even een vraagje:
Het lijkt me leuk om een wedstrijdje online te spelen tegen een vriend van me. Het lukt ons echter niet om een (unranked) game tegen elkaar te spelen. We hebben wel een keertje in het menu gezeten waar je teams moet kiezen, maar dan was dit onmogelijk voor één van ons.
Iemand die mij kan helpen?
Alvast bedankt!!
Het zou me niet eens verbazen, NEC moet morgen eerst nog uit tegen Dinamo Zagreb...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:10 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat onze wedstrijd representatief is voor die van zondag
Ja die was ontzettend vaag, vond sowieso gister mijn bal-aanname en andere acties matig tot bedroevend. Die eigen goal was wel een beetje de bekroning op de Epische Faal...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ach.. Jij had ook niet echt mazzel met dat eigen doelpunt
Toegevoegd aan de OP!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:54 schreef RedemptioN het volgende:
oh nog even als note, mijn psn naam is ditanimaar dat staat ook in mijn sig
Naam + schandpaal svpquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:51 schreef kreuk050 het volgende:
Gisteravond laat (rond 23.30) was ik online maar niemand nodigde me uitterwijl er nog 2 andere mensen online waren in de poule....
Hoeveel wedstrijden je nog tegen diegene moet spelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:55 schreef kreuk050 het volgende:
JA! Idd, maar als je fifa aan hebt staan sta je dan meteen online in die competitie? Of niet??
Wat betekent trouwens 'games left' , bij mij staat er een -, en bij sommige 0 of 1...??
Zou wel willen maar moet leren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:57 schreef sjimz het volgende:
Wie kan er nu tegen mij spelen en moet ook nog tegen mij spelen
Trust me, I make even Barcelona look badquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:19 schreef sjimz het volgende:
Ja ik ga de volgende keer ook met een slechtere ploeg spelen.
Dan valt mijn onkunde minder op
Nja, zo onkundig ben je toch niet? Tegen mij was het toch aardig spel vond ik, alleen stond het spel honderd keer stil omdat ik elke keer buitenspel stond, en uiteindelijk doet dat de tegenstander meestal ook wel de das om.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:19 schreef sjimz het volgende:
Ja ik ga de volgende keer ook met een slechtere ploeg spelen.
Dan valt mijn onkunde minder op
Voor wat hoort wat.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:18 schreef miss-scofield het volgende:
Heren,
Ik heb wederom even een vraag...
Ik heb nu 10 wedstrijden online gespeeld (7winst, 3verlies) maar als ik de ranking bekijk staat er nog altijd een '-'. Hoe kom ik in de ranking te staan? Moet ik dan nog meer wedstrijden spelen of iets updaten?
Alvast bedankt voor de reactie!
Goede wedstrijd. Jammer voor je dat het lobje op het eind net niet luktequote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:47 schreef Dragorius het volgende:
Barcelona is cool om tegen te spelen...mooie pot man... NEC (en vooral ikzelf) duidelijk kansloos...3-0
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |