Nee geen verlenging en penalties.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:27 schreef kreuk050 het volgende:
Geen verlenging/penalties?
Ik ben vanavond beschikbaar om te spelen tot 22.00
Ja we spelen gewoon zonder een vast schema en kan gewoon onderling je tegenspelers uitdagen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:59 schreef Dragorius het volgende:
Maar...Maar...zijn we al officieel begonnen dan? Dan ben ik vanavond na ong. 21.00u wel beschikbaar voor een 1e wedstrijd..any challengers?
Tuurlijk maar dan moet je die competitie zelf even opzetten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:00 schreef M-AH het volgende:
sjimz, is het niet mogelijk dat er een 2e competitie word geopend, en de eerste 5 uit elk weer in een nieuwe competitie, of een soort van champions league?
Logical, echter weet ik nog niet precies hoe het werkt en heb eigenlijk ook geen tijd om er 1 te beheren..quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dan moet je die competitie zelf even opzetten.
Het is niet zo dat dit de enige competitie mag zijn.
Ik kan over 15 minuten wel spelen als je zin hebt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:12 schreef BB-boy het volgende:
Zijn er vanavond nog die gaan spelen? Ik had zaterdag een uitnodiging ontvangen van sjimz, maar ik moest weg.
Is goed, ik ben zo online.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kan over 15 minuten wel spelen als je zin hebt?
ok, cool.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:09 schreef Survivalism het volgende:
Hmm, competitie zoeken: Sjimz invullen als zoekresultaat, wachtwoord toevoegen en voila?
Ow maar ik kan niet meer tegen je spelen volgens mijn fifa.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:00 schreef BB-boy het volgende:
Volgens mij niet, want er staat nog niks bij mijn competitiestatistieken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |