quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:52 schreef ThE_ED het volgende:
Halo Wars wordt vet gaaf op de Wii als je een PS3 koopt
Je kan je vraag beter hier stellen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:35 schreef kjevo het volgende:
ik zit met een probleem:
mijn vrienden zeggen allemaal verschillende dingen zoals:
Piet: Halo wars is kut.
Jan: Nietes!!,Halo wars wordt vet gaaf!!!
Pieter: nee ik vindt het gewoon een spel wat je effe kan spelen!
wie moet ik nou geloven?(trouwens ze zijn denk ik wel allemaal fan boys van sony,ikzelf heb een 360 en
een Wii! en ben geen fanboy!).
dus ben ik erachter wat ik moet doen,ik vraag jullie gewoon!
zoals,wat vinden jullie nou van bijv.
Halo Wars
Mischien een 3e xbox wat moeten ze verbeteren of er uit halen(rrod)
End war is die gaaf?
de ps3 is die beter dan de 360(plzz geen fanboys)
wat vinden jullie van de wii?
en het balance board?
wat zijn gaafe spellen voor de wii?,de 360?
zou ik ook nog een ps3 moeten kopen?
plzz geen fanboy gedrag
Greetzz
Kjevo
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:35 schreef kjevo het volgende:
wie moet ik nou geloven? Je moet even alleen mij geloven en piet en jan en pieter op de negeerstand zetten
Zoals,wat vinden jullie nou van bijv. Halo Wars Halo Wars wordt erg vet omdat ze een best tof gedeelte van het Halo verhaal gaan behandelen namelijk het gedoe rond Harvest
Mischien een 3e xbox wat moeten ze verbeteren of er uit halen Niets er bij en Niets er uit hij is goed zoals die is! RRoD is een mythe die niet bestaat!
End war is die gaaf? Ja en nee, Het inspreken van de verschillende dingen werkte erg goed zo kun je zeggen van '' UNIT 1 ATTACK HOSTILE 2. Maar het is te onoverzichtelijk en je kunt voorzo ver ik weet alleen je eenheden direct naar een vijanden of gebouw sturen. Check de demo op xbox live dan weet je het
de ps3 is die beter dan de 360(plzz geen fanboys) Hij is slechter dan de X360 en ik ben geen fanboy
wat vinden jullie van de wii? Een leuk ding met helaas veels te weinig leuke games
en het balance board? STOM
wat zijn gaafe spellen voor de 360? Oblivion, Mass Effect, Mercenaries 2, Forza 2, en nog veeel meer
zou ik ook nog een ps3 moeten kopen? Zou ik niet meteen doen
plzz geen fanboy gedrag Doe ik ook niet
Greetzz Kjevo Doei AQuila360
quote:
Disjfa dit gaat nergens over!quote:
Daar heb je gelijk in Rossdale!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:49 schreef Rossdale het volgende:
Met de PSboxWii60 kan je gewoon niet verkeerd gaan
Why the PC-hate?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:49 schreef Rossdale het volgende:
Met de PSboxWii60 kan je gewoon niet verkeerd gaan
En de arcadekasten dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:04 schreef SocialDisorder het volgende:
I'm still missing MegaDrive, Genesis, SNES, NES, Cube, N64, PS1, PS2, Atari, Amiga, MSX, Commodore 64, Commodore 128 and Pong love....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |