abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:15:26 #1
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_62441624

Inleiding/Spelregels
Om even kort uit te leggen hoe het spel in elkaar zit: we bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp, het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia ook door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Deze rol heb je voor de rest van het spel. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij mij). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) hebben, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp.

Elke dag zullen er aanwijzingen zijn, die leiden naar de maffia, die de dorpsleden kunnen analyseren. Hiermee moeten ze proberen de maffialeden te vinden en lynchen.
's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun kills of andere abilities. Let er hierbij goed op wanneer de tijd is: de lynch door het dorp gebeurt elke dag om 19:00. Tussen 19:00 en 22:00 sturen de maffialeden en speciale rollen hun PM’s. Om 22:00 zullen deze ook bekend worden in het topic.

In de nacht (19:00 tot 22:00) zullen er dorpsleden sterven door toedoen van de maffia, waarna er aanwijzingen achtergelaten zullen worden. Aan de hand van deze aanwijzingen moet het dorp uitzoeken wie er tot de maffia behoren. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Overdag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

De burgemeester mag in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet van te voren aangekondigd worden door de burgemeester.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is.

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Doe aub de ## ervoor zodat voor mij gemakkelijk te vinden is wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit. Let’s keep it gezellig

Deadlines
De dag -> nacht-overgang zal elke dag om 19:00 plaatsvinden. (Tot die tijd mag iedereen stemmen wie er dood gaat)
De nacht -> dag-overgang zal elke dag om 22:00 plaatsvinden. (Tot die tijd mag iedereen met een speciale rol PMen)

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je hebt geen speciale krachten. Je kunt slechts meedoen en stemmen. Je wint als alle maffia dood is gegaan, dit kun je bereiken door de hints van de nachtkills zo goed mogelijk op te lossen.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar mij PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn. Er zullen 2 bodyguards zijn.

Zombie - Je wraakgevoelens zijn altijd al hoog geweest, maar het blijkt dat ze zó hoog zijn dat je zelfs na je dood nog wraak wilt nemen. Wanneer je gekilled wordt, mag je de dag erna één iemand naar keuze doodmaken als je dat zou willen. De doodsoorzaak van jezelf maakt niet uit.

Bom[i] – Als bom ben je schadelijk voor een ieder die jou vermoordt. Je ontploft en je moordenaar gaat met je mee het graf in. Als de bom bij een lynch sterft, gaat degene die als laatst op deze persoon stemde, ook dood.

[i]Seriemoordenaar
– Je hoort niet bij de maffia, maar je ambieert een positie bij hun groep. Daarom ga je zelf maar op pad en vermoord je iedereen; dorpelingen, maffialeden, het maakt niet uit. Jouw doel is om alleen over te blijven.

Tweeling – Twee mensen die op de hoogte zijn van elkaars rol en daardoor samen kunnen overleggen. Ze zijn allebei dorpsbewoner en hebben verder geen bijzondere krachten, maar kunnen wel samen op onderzoek uit.

Spion – Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Voorbeeld
Voor men die wilt weten hoe het spel gaat, hier is een voorbeeld -> http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=66251

Hoe je rol-PM er uit zal zien:
Enkele voorbeelden van de PM’s die je kunt krijgen:

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsbewoner.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsoudste.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Maffia spel is maffia.
Jouw medemaffialeden zijn:
Mafialid1
Mafialid2
Mafialid3

Voorlopig deelnemerslijst.
1. Lekiamh (dorpsbewoner)
2. Susi (dorpsbewoner)
3. krul76
4. Harajuku. (dorpsbewoner)
5. Silentalarm (nachtwaker)
6. yosander (velddoctor)
7. Trevland
8. Rimas (maffia)
9. Thieske
10. wendytje (zombie)
11. de_boswachter
12. Clesar03
13. timmmmm (seriemoordenaar)
14. Robier
15. lynda (bom)
16. Sheepcidus (spion)
17. PrincePolly (dorpsoudste)
18. Puntenslijpsel (tweeling)
19. Wouser (maffia)
20. SiestaGuru
21. Hawaii_Tim
22. MaJo
23. DuTank (bodyguard)
24. bloodysunday (maffia)
25. The_BoezelaaR

Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3

[ Bericht 0% gewijzigd door Ladidadida op 17-10-2008 22:19:28 ]
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:16:44 #2
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62441646
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:14 schreef Wouser het volgende:
Ik vind dit maar niks trouwens en waarom zegt -SG- geen ene meuk :/
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_62441650
@TT
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:16:58 #4
163094 Ladidadida
pi_62441657
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:15 schreef Ladidadida het volgende:
Even ter duidelijkheid: in de dagpost, dus over de dorpslynch, zitten geen hints. Het is dus zinloos om te proberen er wat van te maken
Dat dus.
pi_62441669
tvp

Mijn hoofdverdachte is nu MaJo...

Kijken of er nog leuke dingen bekend worden bij de moorden van vanavond
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:17:25 #6
163094 Ladidadida
pi_62441675
OP: Sheepcidus. Spoin
pi_62441680
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja nvm zie het al hij doet deze ronde niet mee...
pi_62441683
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Mooi he

ik heb het overleefd ik ga er alles aan doen om te laten zien dat ik echt geen maffia ben
Heeeeel mooi

technisch gezien heeft het dorp al verloren zo'n beetje. 12 dorpsbewoners over, 6 mafia, vanavond 3 doprsbewoners dood = 9 dorpsbewoners 6 mafia.

morgen 1 mafia dood, 3 dorpsbewoners dood = 5 mafia, 6 dorpsbewoners. dan 1 mafia dood, 2 dorpsbewoners dood = 4tegen4. Alleen bom kan dorp nog redden.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:17:37 #9
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62441684
Hoe zit het dan met de spion, die mág toch wel op dorp stemmen?
pi_62441689
Tvp!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:18:43 #11
163094 Ladidadida
pi_62441720
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe zit het dan met de spion, die mág toch wel op dorp stemmen?
Jahoor, dat mag.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:19:16 #12
163094 Ladidadida
pi_62441731
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:17 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Heeeeel mooi

technisch gezien heeft het dorp al verloren zo'n beetje. 12 dorpsbewoners over, 6 mafia, vanavond 3 doprsbewoners dood = 9 dorpsbewoners 6 mafia.

morgen 1 mafia dood, 3 dorpsbewoners dood = 5 mafia, 6 dorpsbewoners. dan 1 mafia dood, 2 dorpsbewoners dood = 4tegen4. Alleen bom kan dorp nog redden.
We hebben ook nog een zombie
pi_62441794
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:19 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

We hebben ook nog een zombie
ohja, idd. Er is nog hoop.
pi_62441807
Nou maffia, vermoord eens even die bom, en snel een beetje, dan hebben we nog kans (zombie heeft misschien niet genoeg kennis om een goede keuze te kunnen maken)
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 19:22:39 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62441824
Oeps zit even niet op te letten wat betreft hints

ik denk trouwens dat Wouser nu ook vrijgepleit is omdat de spion geen maffia zal prijsgeven. Tenzij het kinnesinne is van sheep.

Damn het gaat wel erg slecht, 7 dorp dood en nog alle maffia levend
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_62441855
Ik vind het maar verdacht dat er een aantal personen zijn die maar heel weinig posten hier
pi_62441877
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:22 schreef MaJo het volgende:
Oeps zit even niet op te letten wat betreft hints
Joh
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_62441892
en ps. majo jij bent ook nog niet van mijn lijstje af hoor als je dat dacht
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:25:46 #19
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62441895
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:24 schreef Wouser het volgende:
Ik vind het maar verdacht dat er een aantal personen zijn die maar heel weinig posten hier
Mensen zoals SG die niet eens meedoen bedoel je?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:26:05 #20
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62441903
tvp
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_62441934
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Mensen zoals SG die niet eens meedoen bedoel je?
Grappig
pi_62441947
Die eerdere hint over jezelf bekijken in de spiegel ..... Wouser heeft zn onderschrift in spiegelbeeld staan natuurlijk
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 19:31:37 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62442044
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:25 schreef Wouser het volgende:
en ps. majo jij bent ook nog niet van mijn lijstje af hoor als je dat dacht
Dat is dan dom van je...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_62442060
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die eerdere hint over jezelf bekijken in de spiegel ..... Wouser heeft zn onderschrift in spiegelbeeld staan natuurlijk
is trouwens wel 2x spiegelbeeld he onderste-boven en achter-voor
Als je nou ook even zegt wat er staat maak je me dag helemaal goed
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 19:33:10 #25
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62442096
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oeh
pi_62442105
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:32 schreef Wouser het volgende:

[..]

is trouwens wel 2x spiegelbeeld he onderste-boven en achter-voor
Als je nou ook even zegt wat er staat maak je me dag helemaal goed
I know

New to this game, ik probeer alles uit
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:33:35 #27
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62442109
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:15 schreef Ladidadida het volgende:
16. Sheepcidus (spoin)
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
pi_62442190
Ik zit met popcorn in mijn hand te wachten tot de nacht. En ik hoop en waak voor mijn nog in leven zijnde tweeling
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_62442208
ik vind Rimas met "stalker"ook nog verdacht
uit een aspergernest
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:38:28 #30
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62442253
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:33 schreef Clesar03 het volgende:

[..]

Is mijn schuilnaam.
Radio Soulwax!
pi_62442346
Hmm nu slaat de twijfel toe.. Nu alsnog de hints van gister alvast gaan napluizen of wachten tot na 22.00 uur met risico dat kans euh heel groot is dat je dood bent
Ik ga zo gewoon een hele mooie grote post neergooien
pi_62442399
Och mensen denken ook eens aan hints oplossen. Net op tijd.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:44:42 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62442417
pi_62442469
Omfg. Kansloos dit
U MAD?
pi_62442559
Nou lynda staat dus ook op me lijstje vanaf nu hoe kansloos om zoiets te zeggen hints oplossen nadat de lynches al zijn geweest.
pi_62442578
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:43 schreef PrincePolly het volgende:
Och mensen denken ook eens aan hints oplossen. Net op tijd.
Sommige mensen hebben nog steeds een leven en zijn bijv morgenochtend om half 10 de deur uit en zijn niet terug voor 1 uur 's nachts
Idem voor wouser

O en de hints die zogenaamd zijn opgelost... Zit door de profielen te zoeken en 1/2 is sinds gisteravond niet gezien..

[ Bericht 14% gewijzigd door lynda op 16-10-2008 19:56:54 ]
pi_62442707
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:51 schreef lynda het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben nog steeds een leven en zijn bijv morgenochtend om half 10 de deur uit en zijn niet terug voor 1 uur 's nachts
Idem voor wouser
Euh... ik heb ook gewerkt van 6:30 tot 17:00 hoor
pi_62442791
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:56 schreef Wouser het volgende:

[..]

Euh... ik heb ook gewerkt van 6:30 tot 17:00 hoor
En zo heb ik vandaag ook gewerkt van 8 tot 2 En weet ik dat ik er vanaf morgenochtend tot morgennacht niet ben..
Nou dan nu maar even op me gemak wat hints oplossen.. Mogelijk hebben jullie er nog wat aan.. Of ik dan nog leef of niet maakt voor mij niet zoveel uit...
pi_62442848
Check het vorige topic zou ik zeggen
pi_62442860
maja ik ben nu filmpje kijken zie wel wat er is gebeurt straks.
pi_62442889
Resultaat.. 2 dorp dood
Dussuh ja.. hoi verdachte?

Wees blij dat er nog mensen wat doen
En de keren dat ik dood ben gegaan in de nacht? Euh dat is altijd zo

Edit:
Majo: Posten in muziek, veel concerten in de herfst
Susi (muziek)
Clesar03: 12 kogels (12e plek in lijst)
Hawaii_tim: 12 kogels (geregistreerd om 12.00 uur)
The_BoezelaaR: Niet vakkundig dus amateur (Sam Querrey, cultheld in worden)
Siestaguru: bed/slapen, Zzz als ondertitel

Zo nu weer aan huiswerk Tot na 22.00 uur.. mocht ik nog leven, zo niet.. tja vul zelf maar in

[ Bericht 50% gewijzigd door lynda op 16-10-2008 20:15:28 ]
pi_62443200
Waarvan een spion he (dus eigenlij kis hij maffia, maar dan zonder de kill stem),

Wel kansloos dat de spion eerder dood is dan elk va zn maffia vriendjes
pi_62443226
ik zie wouser toch ook als verdachte
quote:
Aan de andere kant van de stad lag Puntenslijpsel al vredig op één oor. Wat ze niet wist, was dat er die avond iemand stiekem in haar kast was gekropen toen ze zichzelf aan het bewonderen was in de spiegel. Opeens vond de maffioso het tijd en toen ging het allemaal heel snel: de kast ging open, een mes kwam tevoorschijn en Puntenslijpsels (tweeling) borstkast werd enkele malen doorboord met het grote mes.

zijn sig is in spiegelbeeld
en in zijn ava staat dat hij van scherpe dingen houdt, dus ren voor je leven
uit een aspergernest
pi_62443254
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:16 schreef SiestaGuru het volgende:
Waarvan een spion he (dus eigenlij kis hij maffia, maar dan zonder de kill stem),

Wel kansloos dat de spion eerder dood is dan elk va zn maffia vriendjes
zijn er twee spionnen dan?
uit een aspergernest
  donderdag 16 oktober 2008 @ 20:25:09 #45
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_62443399
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:19 schreef wendytje het volgende:

[..]

Ik dacht toch maar 1tje anders zijn we er geweest
pi_62443475
wrm allemaal zo ingewikkeld ga omerta spelen dan xD
Nessuno attaca noi senza essere punito.
pi_62443543
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:19 schreef wendytje het volgende:

[..]

Nee hoezo?
pi_62443565
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:28 schreef Stakky het volgende:
wrm allemaal zo ingewikkeld ga omerta spelen dan xD
Dat is kansloos, dat is niet nadenken, maar zo vaak mogelijk op een knopje drukken.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 20:41:05 #49
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62443796
TVP

Toch lekker dat de spion en de seriemoordenaar al dood zijn
pi_62443961
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:41 schreef Rimas het volgende:
TVP

Toch lekker dat de spion en de seriemoordenaar al dood zijn
verdacht
  donderdag 16 oktober 2008 @ 20:48:28 #51
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62443988
Is het al 2200
pi_62444106
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
Is het al 2200
Is mijn huiswerk al af?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 20:56:51 #53
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62444243
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:52 schreef lynda het volgende:

[..]

Is mijn huiswerk al af?
Ben net klaar.
pi_62444270
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ben net klaar.
Incasso ook af?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 20:59:13 #55
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62444292
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:58 schreef lynda het volgende:

[..]

Incasso ook af?
Zeg hey
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:01:54 #56
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62444352
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:47 schreef lynda het volgende:

[..]

verdacht
Hoezo dat
pi_62444491
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:59 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zeg hey
dan is mijn huiswerk dus nog niet af!
* lynda trekt internetkabel uit laptop!
fuck werkt niet.. draadloos

* lynda schopt d'r zelf onder dr hol en komt pas om 10 uur weer op fok!
pi_62444800
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:07 schreef lynda het volgende:

[..]

dan is mijn huiswerk dus nog niet af!
* lynda trekt internetkabel uit laptop!
fuck werkt niet.. draadloos

* lynda schopt d'r zelf onder dr hol en komt pas om 10 uur weer op fok!
Wil lynda Silentalarm ook een schop geven, zodat ie morgen misschien voor het eerst sinds een jaar een voldoende voor wiskunde gaat halen?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:28:01 #59
202348 Susi
Temple of Love
pi_62444947
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:18 schreef wendytje het volgende:
ik zie wouser toch ook als verdachte
[..]

zijn sig is in spiegelbeeld
en in zijn ava staat dat hij van scherpe dingen houdt, dus ren voor je leven
Heb ik net wat bedacht, lees ik het al.

Kortom, MaJo en/of Wouser dus voor morgen
pi_62444991
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:28 schreef Susi het volgende:

[..]

Heb ik net wat bedacht, lees ik het al.

Kortom, MaJo en/of Wouser dus voor morgen
Met een beetje "geluk" gaat een van de 2 straks dood.
pi_62445164
Echt de mafia lacht zich kapot. De 3 actievelingen even afmaken en morgen voor de lynch zullen er waarschijnlijk precies 6 stemmen zijn...
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:41:40 #62
163094 Ladidadida
pi_62445292
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Omfg. Kansloos dit
Heb jij nou óók je ava veranderd?
pi_62445338
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:41 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ja da's een bekende porno-actrice met spijt als haren op haar kut.
pi_62445464
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:41 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

WE PAKKEN BOSWACHTER!!!!!!!!!
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_62445511
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:36 schreef PrincePolly het volgende:
Echt de mafia lacht zich kapot. De 3 actievelingen even afmaken en morgen voor de lynch zullen er waarschijnlijk precies 6 stemmen zijn...
En DAT is nou een van de redenen dat ik nog wel de hints heb nagekeken en uitgebreid heb gepost
Mocht ik dood zijn tja
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:50:40 #66
216584 Trevland
pi_62445516
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:49 schreef DuTank het volgende:

[..]

WE PAKKEN BOSWACHTER!!!!!!!!!
JIj pakt de bos wachter maar lkkr
pi_62445661
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:50 schreef Trevland het volgende:

[..]

JIj pakt de bos wachter maar lkkr
Als het een geile boswachtster was, okeee...
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:55:32 #68
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62445679
SPAAAAAAAAAAANNENDDDDDDDDDD
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:57:31 #69
163094 Ladidadida
pi_62445737
Haha
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:58:44 #70
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62445778
bijna...
pi_62445829
Time
pi_62445831
hora est!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:00:32 #73
163094 Ladidadida
pi_62445839

Het was een vreemde dag geweest vandaag. Susi was, na de vreemde dorpslynch, even naar de supermarkt geweest en had daar een leuk tshirt gekocht van FFFF00 naar 00FF00. Thuis bekeek ze haar nieuwe aankoop nog even, maar ze had toch een raar gevoel in haar buik. Toen ze haar garage in liep, op zoek naar de laatste VI, bekroop haar het angstige gevoel dat ze niet alleen was. Snel wilde ze weer teruglopen, maar een eng figuur sloot de deur, snelde zich naar Susi toe en bond haar een touw strak om haar nek. Susi (dorpsbewoner) probeerde nog te gillen maar het stem werd langzaam gesmoord door het dichtknijpen van haar keel. Even later was Susi dood.

Op datzelfde moment liep Lynda rustig buiten in het park om de frisse herfstlucht op te snuiven. ‘Niemand kan me wat maken!’ dacht ze zelfverzekerd, en terwijl de gedachte door haar hoofd ging, merkte ze dat er iemand achter haar liep. Lynda ging wat sneller lopen en de persoon achter haar ook, totdat deze Lynda opeens van achter aanviel. Lynda voelde een paar messteken in haar buik. Maar Lynda (bom) was goed voorbereid en graaide naar haar meegenomen pistool, waarmee ze op haar belager schoot. Hierdoor viel bloodysunday (maffia) dood op de grond neer. Lynda probeerde nog weg te kruipen maar haar verwondingen waren zo erg dat ook zo even later overleed.

Even verderop zat wendytje in haar woonkamer op de bank televisie te kijken. Er was een documentaire over het Piranha-proces op. Moe was ze wel, zeker na de gebeurtenissen van vandaag, maar ze wilde het toch graag af kijken. Morgen moest ze, na een paar vrije dagen, weer werken, dus ging wendytje toch maar op tijd naar bed. Maar toen ze de lichten had uit gedaan en de hal in liep, stond daar ineens een figuur voor haar neus. Wendytje gilde en probeerde weg te lopen, maar de figuur pakte zijn pistoolmitrailleur en knalde the living daylight out of wendytje (zombie).

Rust zacht, Susi, lynda, bloodysunday en wendytje

[hintvrije zone]
Okee dorpelingen, los de moorden op! Morgen om 19:00 is er weer een dorpslynch! Wendytje mag ook voor 19:00 een extra kill via PM doorgeven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ladidadida op 16-10-2008 22:07:13 ]
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:03:05 #74
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62445905
Radio Soulwax!
pi_62445915

Eat that, maffia!
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_62445923
omfg bloodysunday ik had hem nog mijn rol vertelt, dacht dat hij de bom was pffffff... boontje komt om zijn loontje.
pi_62445963
ben ik nou dood of niet? Omdat ik niet tussen het rustzacht rijtje sta
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:04:40 #78
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62445964
Haaaaaaaaaaa, ik had het goed geraden
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:04:47 #79
216584 Trevland
pi_62445968
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:

Eat that, maffia!
Amen to that
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:05:21 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62445993
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:04 schreef bloodysunday het volgende:
Hierdoor viel bloodysunday (maffia) dood op de grond neer

Nee joh
pi_62445998
"FFFF00 naar 00FF00" en/of de VI zijn sowieso hints.
pi_62446004
Goh Verrassend dat ik weer eens in de nacht dood ga..
Word er nu gesnapt waarom ik de hints nog VOOR 22.00 uur even heb nagekeken?
Gelukkig was ik een heel lief bommetje die een maffia heeft mee genomen
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:06:12 #83
163094 Ladidadida
pi_62446016
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:04 schreef bloodysunday het volgende:
Oeps sorry Ja, je bent dood, en ja, je komt nog in het rijtje
pi_62446017
jaja ben niet blind maar vroeg het me gewoon ff af
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:08:04 #85
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62446064
ja, nu welgeteld 1 maffia dood, inderdaad, PS de maffia zal zich zorgen maken

RIP dames
Laffe huichelaar
pi_62446066
He.. balen dat ik niets meer mag zeggen..
Nou euh succes he actief *kuch* dorp
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:08:33 #87
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62446088
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:08 schreef timmmmm het volgende:
ja, nu welgeteld 1 maffia dood, inderdaad, PS de maffia zal zich zorgen maken

RIP dames
Ook nog gewoon gegeven
pi_62446177
FFFFF00 = geel

00FF00 = groen

Misschien kan iemand daar wat meer mee? Mooie kills trouwens, onze dag was slecht, maar deze nacht is misschien nog slechter voor de maffia (als de zombie raak schiet). Gaat spannend worden.

Rimas heeft geel en groen in zn avatar zitten.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:11:16 #89
202348 Susi
Temple of Love
pi_62446178
Nou, dit wordt lachen
pi_62446228
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:11 schreef SiestaGuru het volgende:
FFFFF00 = geel

00FF00 = groen

Misschien kan iemand daar wat meer mee? Mooie kills trouwens, onze dag was slecht, maar deze nacht is misschien nog slechter voor de maffia (als de zombie raak schiet). Gaat spannend worden.

Rimas dus.
pi_62446271
VI --> PrincePolly? Voetbal avatar
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:15:30 #92
163094 Ladidadida
pi_62446291
Ik ga weer genieten jongens
pi_62446302
Ik ga de bom van DefRhymz maar weer ed opzoeken.
pi_62446332
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:15 schreef DuTank het volgende:
VI --> PrincePolly? Voetbal avatar
Oh nee gaan ze weer hints op mij afvuren. Succes!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:18:29 #95
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62446399
quote:
[i]Het was een vreemde dag geweest vandaag. Susi was, na de vreemde dorpslynch, even naar de supermarkt geweest en had daar een leuk tshirt gekocht van FFFF00 naar 00FF00. Thuis bekeek ze haar nieuwe aankoop nog even, maar ze had toch een raar gevoel in haar buik. Toen ze haar garage in liep, op zoek naar de laatste VI, bekroop haar het angstige gevoel dat ze niet alleen was. Snel wilde ze weer teruglopen, maar een eng figuur sloot de deur, snelde zich naar Susi toe en bond haar een touw strak om haar nek. Susi (dorpsbewoner) probeerde nog te gillen maar het stem werd langzaam gesmoord door het dichtknijpen van haar keel. Even later was Susi dood.
Verwijst naar Thieske: geel+groen (zie avatar) + VI --> NAC -->ondertitel
quote:
de figuur pakte zijn pistoolmitrailleur
Trevland? (signature)
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:19:16 #96
163094 Ladidadida
pi_62446429
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:16 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Jij bent dood?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:19:25 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62446434
quote:

[..]

De tweede al die een dode wil lynchen
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:20:35 #98
216584 Trevland
pi_62446473
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:18 schreef Clesar03 het volgende:

[..]

Verwijst naar Thieske: geel+groen (zie avatar) + VI --> NAC -->ondertitel
[..]

Trevland? (signature)
Hoezo ben je blind dat is een granaat geen geweer kom op zeg kom een met wat beter om mij te verdenken wie zecht dat jij er geen eentje bent
pi_62446498
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:19 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Jij bent dood?
Zeg jij het maar.
pi_62446529
Zombie gaat ook een maffia afmaken, dat denk ik ten minste
Live from Chicago
pi_62446543
quote:

[..]

Je maakt jezelf zo wel verdacht!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:22:45 #102
163094 Ladidadida
pi_62446544
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:21 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Zeg jij het maar.
Om 19:00 bij de lynch ben je gedood toch?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:23:06 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62446557
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zombie gaat ook een maffia afmaken, dat denk ik ten minste
EN HOE WEET JIJ DAT!?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:23:32 #104
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62446564
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:22 schreef Robier het volgende:

[..]

pi_62446580
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:22 schreef Robier het volgende:

[..]

lampje!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:24:41 #106
163094 Ladidadida
pi_62446602
Jongens.. Princepolly is dood, okee?

Zelfs de doden zijn verdacht
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:26:43 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62446660
Je zou er bijna van gaan huilen
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:27:10 #108
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62446675
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:00 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]

...van FFFF00 naar 00FF00 .. de laatste VI ...

... de frisse herfstlucht op te snuiven...

Er was een documentaire over het Piranha-proces op. the living daylight ...

Groen/geel & Voetbal (moeten die hints wat met elkaar te maken hebben of kunnen ze op verschillende maffialeden slaan?)

Herfstlucht ... herfst (weer die concertagenda)

Piranhaproces ... iets met vissen.... en dat gekoppeld aan een Bond-film ..
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:27:45 #109
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62446690
tot morgen
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:29:06 #110
216584 Trevland
pi_62446735
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:24 schreef Ladidadida het volgende:
Jongens.. Princepolly is dood, okee?

Zelfs de doden zijn verdacht
Ja kom zeg laten we zo opgraven en nog doder maken dan dat ze al zijn en zulke lopen ook mij te verdenken DONT MAKE ME LAUCH(OHNO they already DID)
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:30:28 #111
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62446782
Als men dood dorp kan lynchen, kan ik dan ook nog de serial kill PM en
Laffe huichelaar
pi_62446787
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:29 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ja kom zeg laten we zo opgraven en nog doder maken dan dat ze al zijn en zulke lopen ook mij te verdenken DONT MAKE ME LAUCH(OHNO they already DID)
Echt, jouw nederlands is om te janken, maar je engels...
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:31:17 #113
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62446800
quote:

[..]

Don't make you what?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:32:18 #114
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62446817
I think I just peed myself
pi_62446827
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:20 schreef Trevland het volgende:

[..]

Hoezo ben je blind dat is een granaat geen geweer kom op zeg kom een met wat beter om mij te verdenken wie zecht dat jij er geen eentje bent
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:33:03 #116
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62446841
quote:

[..]

Bedoel je niet don't make me LauNNNNch
Laffe huichelaar
pi_62446844
Hmm. Opzich aardige nacht. De zombie mss wat te vroeg gesneuveld...
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:33:25 #118
216584 Trevland
pi_62446858
IK BEN LISDECTIESCH EN DAT STAAT OOK IN MIJN SIG ZO DUS NIET ZUEREN!
pi_62446859
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Als men dood dorp kan lynchen, kan ik dan ook nog de serial kill PM en
Dan ben ik een stiekeme bom die gewoon 2 keer afgaat!!
pi_62446881
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
I think I just peed myself
ik zie je al helemaal zitten

Oja huiswerk!
* lynda schopt zich zelf weer aan het werk..
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:35:39 #121
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62446920
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:33 schreef Trevland het volgende:
IK BEN LISDECTIESCH EN DAT STAAT OOK IN MIJN SIG ZO DUS NIET ZUEREN!
Sorry hoor, ik probeeeeer er niet op te letten, maar het ligt niet aan het feit dat je dislektuleus bent, want je zinsopbouw klopt ook van geen kanten!
Laffe huichelaar
pi_62446921
Oops ladida, ik heb mijn jankwijf idd ingeruild voor Stacey van Don en Ad. Weer een dag overleefd. Ik vote Thieske alvast met zijn groen en geel ##Thieske
U MAD?
pi_62446999
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Oops ladida, ik heb mijn jankwijf idd ingeruild voor Stacey van Don en Ad. Weer een dag overleefd. Ik vote Thieske alvast met zijn groen en geel ##Thieske
Hmm

De kleuren aanwijzing kan trouwens ook slaan op iemand uit de IT... En dan zou Trevland juist weer beter passen... Dus ik kijk het nog even aan.

VI slaat op voetbal... Dus DuTank misschien...

Piranha proces spreekt voor zich, proces tegen Samir A. enz... Nu nog even kijken op wie dit slaat...
pi_62447026
Fans van ADO aanwezig?
pi_62447191
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

EN HOE WEET JIJ DAT!?
Live from Chicago
pi_62447223
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:38 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Hmm

De kleuren aanwijzing kan trouwens ook slaan op iemand uit de IT... En dan zou Trevland juist weer beter passen... Dus ik kijk het nog even aan.

VI slaat op voetbal... Dus DuTank misschien...

Piranha proces spreekt voor zich, proces tegen Samir A. enz... Nu nog even kijken op wie dit slaat...
Samir = Rimas
Groen naar geel+VI=Thieske. Groen in zijn avatar en hij is voor NAC, clubkleur is geel. (Misschien wat ver gezocht hoor, maar toch )
pi_62447237
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:11 schreef SiestaGuru het volgende:
FFFFF00 = geel

00FF00 = groen

Groen en geel samen met VI (voetbalblad) we zoeken een hagenees denk ik
pi_62447259
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:48 schreef krul76 het volgende:

[..]

Kan er zo snel geen vinden..
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:49:58 #129
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62447266
ik moet gewoon hier een tvp plaatsen.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_62447270
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:48 schreef DuTank het volgende:

[..]

Samir = Rimas
Groen naar geel+VI=Thieske. Groen in zijn avatar en hij is voor NAC, clubkleur is geel. (Misschien wat ver gezocht hoor, maar toch )
Kijk, daar kunnen we wat mee!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:51:25 #131
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62447300
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:48 schreef DuTank het volgende:

[..]

Samir = Rimas
Die heb je echt netjes gevonden!

Maar wat heeft dat met het mafia zijn te maken?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:52:27 #132
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62447333
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:14 schreef Wouser het volgende:
Ik vind dit maar niks trouwens en waarom zegt -SG- geen ene meuk :/
Wat is er wouser
pi_62447338
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:51 schreef Rimas het volgende:

[..]

Piranha's -> Samir A. -> Rimas.
Dankzij Lekaimh
pi_62447347
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:49 schreef DuTank het volgende:

[..]

Kan er zo snel geen vinden..
Kan kloppen, je zag ze alleen toen ze 1ste stonden

Rimas = Samir is wel netjes gevonden
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:53:57 #135
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62447376
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:51 schreef Rimas het volgende:

[..]

Het proces tegen Samir A. stond ook wel bekend als het Piranha-proces
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:54:15 #136
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62447384
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:52 schreef DuTank het volgende:

[..]

Piranha's -> Samir A. -> Rimas.
Dankzij Lekaimh
waaat ben geen terrorist hoor
En de rest ervan snap ik niet

Wat heeft piranha's met Samir A. te maken?

Of had hij piranha's als huisdieren
pi_62447447
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:54 schreef Rimas het volgende:

[..]

waaat ben geen terrorist hoor
En de rest ervan snap ik niet

Wat heeft piranha's met Samir A. te maken?

Of had hij piranha's als huisdieren
Aanwijzing in de tekst is 'Piranha-proces'.
En het Piranha-proces gaat over Samir A.
DuTank zag dat Samir achterstevoren Rimas is. En dus heeft ie een maffioso gevonden!

Weg met jou.

##vote Rimas
pi_62447451
Voor het geval ik morgen geen stem kan uitbrengen:

## vote rimas

Rimas mag zelf wel neit weten waar het over gaat, maar dat maakt natuurlijk niets uit voor de hints :p Geel/groen, voetbal en die samir hint lijken me reden genoeg, misschien ook nog even die van gisteren doorpluizen.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:58:53 #139
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62447484
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:57 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Aanwijzing in de tekst is 'Piranha-proces'.
En het Piranha-proces gaat over Samir A.
DuTank zag dat Samir achterstevoren Rimas is. En dus heeft ie een maffioso gevonden!

Weg met jou.

##vote Rimas
Damn man wel erg ver gezocht
pi_62447508
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:58 schreef Rimas het volgende:

[..]

Damn man wel erg ver gezocht
Het klopt alleen te mooi.
pi_62447558
Ondertitel rimas: "Hoe bedoel je stalker "

Stukje uit nacht 1.

Fluitend liep timmmmm verder, maar hij had niet door dat hij achtervolgd werd. Achter hem liep een man met een donkere jas, en deze kwam steeds dichterbij. Timmmmm kreeg door dat er iemand achter hem liep, en keek achterom.. Nog voordat hij kon zien wie het was, werd timmmmm (seriemoordenaar) bewusteloos geslagen, en niet lang daarna stierf hij in de steeg.
pi_62447570
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:52 schreef krul76 het volgende:

[..]

Kan kloppen, je zag ze alleen toen ze 1ste stonden

Rimas = Samir is wel netjes gevonden
Nog beter bedacht door Ladidiadiaidia

##Rimas
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:02:25 #143
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62447571
hahahaha, het wordt steeds spannender, ik ben wel benieuwd hoor, heeft iemand nog popcorn over?
Laffe huichelaar
pi_62447765
1 mafia dood (bom)
mensen die hints oplossen -> mafia?
de zombie die nog een mafia kan meenemen

Misschien wordt het nog iets!
pi_62447864
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:10 schreef PrincePolly het volgende:
1 mafia dood (bom)
mensen die hints oplossen -> mafia?
de zombie die nog een mafia kan meenemen

Misschien wordt het nog iets!
Humm jij denkt dat mensen die hints oplossen maffia zijn? Of bedoel je dat we ze zo beter kunnen vinden?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:18:02 #146
216584 Trevland
pi_62447946
PP jij bent dood ACT DEAD

Of terwijl niet met het spel bemoeien maar ik denk dat je nog wel eens gelijk kan hebben dat de maffia de hints op lossen
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:18:54 #147
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62447975
Omfg
pi_62447999
Euhm.. PP zegt toch niets over de hints?
Alleen dat de zombie nog een maffia mee kan nemen.. Als die nu tenminste OP LET!!!!
pi_62448019
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:14 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Humm jij denkt dat mensen die hints oplossen maffia zijn? Of bedoel je dat we ze zo beter kunnen vinden?
Ik bedoel dat het er eerst kansloos uitzag voor het dorp.
Nu is er een dood.
Er zijn warempel mensen hints aan het bestuderen en wellicht volgt daar een mafia-dood uit
En dan de zombie nog.

Kan dus nog spannend tot het eind worden.

Trevland : je kunt geen spoken zien als ze er niet zijn.

Wat de dames zeggen dus. Ben ik nou zo slim of zijn jullie zo FOKKING dom?! Echt. Lees de laatste 2 pagina's es terug. Wat daar allemaal niet gezegd en voorgesteld wordt
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:22:28 #150
216584 Trevland
pi_62448084
Maar ik ga naar bed mzzl
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:22:55 #151
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62448104
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
Omfg
Hoi Hara .
pi_62448119
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:02 schreef timmmmm het volgende:
hahahaha, het wordt steeds spannender, ik ben wel benieuwd hoor, heeft iemand nog popcorn over?
* paast popcornbak door en gaat slapen
Live from Chicago
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:24:30 #153
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62448162
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:22 schreef -SG- het volgende:

[..]

Hoi Hara .
Dag liefje
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:25:55 #154
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62448195
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dag liefje
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:27:16 #155
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62448236
Wanneer beginnen de nieuwe rondes .
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:30:54 #156
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62448337
Hara, slet, eerst vreemd gaan met rimas, nu met SG, hoe durf je
Laffe huichelaar
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:34:22 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62448436
Als ik nu reageer ben ik de slowchatter dus ik zeg maar niets
pi_62448446
I die to kill another day MWOAHHAHAHAHA
uit een aspergernest
pi_62448477
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:27 schreef -SG- het volgende:
Wanneer beginnen de nieuwe rondes .
he, beetje respect voor de levende doden en de levenden!
eerst maken we alle maffia nog af
uit een aspergernest
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:36:07 #160
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62448495
Wat heeft die dag jou aangedaan
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:39:11 #161
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62448584
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik nu reageer ben ik de slowchatter dus ik zeg maar niets
Ja dat is dus het kutte ervan, er is gewoon te weinig animo voor een appart SC topic.
pi_62448588
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:36 schreef Harajuku. het volgende:
Wat heeft die dag jou aangedaan
niks eigenlijk...... maar je moet toch iets killen
uit een aspergernest
pi_62448695
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Wat de dames zeggen dus. Ben ik nou zo slim of zijn jullie zo FOKKING dom?! Echt. Lees de laatste 2 pagina's es terug. Wat daar allemaal niet gezegd en voorgesteld wordt
Hohoho jongeman! Ik ben hier de enige die FOKKING dom is, en dat houd ik graag zo.
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 23:54:41 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62448947
Wow die hints en de uitpluizers ervan Rimas is dead meat!

## Vote Rimas
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 00:21:26 #165
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62449524
Stemmen op Rimas voor de lynch is toch helemaal niet slim? We kunnen beter proberen meer hints te ontcijferen. Rimas is er al bij en lijkt me dus een mooie prooi voor de zombie ...
  Moderator vrijdag 17 oktober 2008 @ 00:27:09 #166
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62449618
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Stemmen op Rimas voor de lynch is toch helemaal niet slim? We kunnen beter proberen meer hints te ontcijferen. Rimas is er al bij en lijkt me dus een mooie prooi voor de zombie ...
Op zich een goed punt maar straks stemmen we een verkeerd iemand weg. We kunnen ook Rimas wegstemmen (die is zowat wel zeker) en dan verder puzzelen zodat de zombie die persoon omlegt. Stel dat de zombie verzaakt en we op een verkeerd iemand stemmen zijn we ook mooi de sjaak...
pi_62452177
mag de zombie vertellen wie ze killt?
uit een aspergernest
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:10:18 #168
163094 Ladidadida
pi_62452309
Mag.

Wel even voor de duidelijkheid: de zombiekill moet vandaag voor 19:00 gebeuren. Dus deze kan niet bewaard worden tot een later tijdstip.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:13:49 #169
163094 Ladidadida
pi_62452400
Thieske (1) de_boswachter
Rimas (3) Lekiamh, SiestaGuru, MaJo
pi_62452409
Nou maffia en dorp veel plezier.. Ik zal aan jullie denken als ik in Walibi loop en vanaf 6 uur de geschminkte mensen los gelaten worden, zal vast wel een zombie bijzitten
pi_62452662
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 09:10 schreef Ladidadida het volgende:
Mag.

Wel even voor de duidelijkheid: de zombiekill moet vandaag voor 19:00 gebeuren. Dus deze kan niet bewaard worden tot een later tijdstip.
ik kill iemand anders dan rimas.. dus ga je gang
uit een aspergernest
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:52:25 #172
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62454787
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 09:13 schreef Ladidadida het volgende:
Rimas (3) Lekiamh, SiestaGuru, MaJo
Ik had eigenlijk Rimas gestemd, staat er niet bij, maar ik ga nu voor:
##vote Thieske

EDIT:
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 09:25 schreef wendytje het volgende:

[..]

ik kill iemand anders dan rimas.. dus ga je gang
##unvote Thieske weer
##vote Rimas
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:53:56 #173
163094 Ladidadida
pi_62454826
Rimas (4) Lekiamh, SiestaGuru, MaJo, DuTank
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:17:28 #174
216584 Trevland
pi_62455328
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:52 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk Rimas gestemd, staat er niet bij, maar ik ga nu voor:
##vote Thieske

EDIT:
[..]

##unvote Thieske weer
##vote Rimas
Jij gaat ook zo lkkr

Ik snap alleen niet waarom iedereen vote en unvote de heletijd. Doe alleen een vote als je het zeker denk te weten(Wordt Ladi niet gekker dan dat ze al is)

Ik vertrouw dat vote en unvote van de meeste ook meestal nie zo daarom w8 ik meestal ook een tijd met voten
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:18:28 #175
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62456820
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:17 schreef Trevland het volgende:

[..]

Jij gaat ook zo lkkr

Ik snap alleen niet waarom iedereen vote en unvote de heletijd. Doe alleen een vote als je het zeker denk te weten(Wordt Ladi niet gekker dan dat ze al is)

Ik vertrouw dat vote en unvote van de meeste ook meestal nie zo daarom w8 ik meestal ook een tijd met voten
Hoezo? Ik had in eerste instantie op Thieske gestemd, maar nu de zombie niet voor Rimas gaat, kan ik het er maar op gokken dat de zombie Thieske pakt. Zodoende gaat mijn stem niet verloren, zo gaat Rimas er zeker aan.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:25:18 #176
163094 Ladidadida
pi_62456972
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:17 schreef Trevland het volgende:
(Wordt Ladi niet gekker dan dat ze al is)
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:56:44 #177
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62457793
Je bent niet gek hoor, ladi, laat die stommerd maar praten! hooguiteen klein beetje prettig gestoord!
De rest van ons vind je nog wel lief hoor
Laffe huichelaar
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:09:19 #178
216584 Trevland
pi_62458142
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:56 schreef timmmmm het volgende:
Je bent niet gek hoor, ladi, laat die stommerd maar praten! hooguiteen klein beetje prettig gestoord!
De rest van ons vind je nog wel lief hoor
Ik zeg ook niet dat ik haar niet lief vind(t) maar valt klein beetje prettig gestoord bij niet onder gek?

Ohja ik ben ook niet gek maar helemaal goed ben ik ook niet hoor
pi_62458545
dutank probeert me net via PM over te halen om thieske te zombiekillen..... erg verdacht....
uit een aspergernest
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:34:38 #180
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62458837
waarom is dat verdacht, als ik in het spel zit overleg ik ook altijd met alle actieve leden via PM, overleg hoeft niet altijd verdacht te zijn
Laffe huichelaar
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:43:42 #181
202348 Susi
Temple of Love
pi_62459102
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:34 schreef timmmmm het volgende:
waarom is dat verdacht, als ik in het spel zit overleg ik ook altijd met alle actieve leden via PM, overleg hoeft niet altijd verdacht te zijn
idd. Het is handiger om zo te overleggen, zeker als je bepaalde mensen vertrouwd.
pi_62459161
Ik vertrouw helemaal niemand, als een willekeurig persoon het mag horen mag iedereen het van mij horen.

Als je toevallig alleen de maffia een bericht zou sturen werkt het alleen maar tegen je, terwijl een algemene opmerking altijd voordelen heeft.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:49:55 #183
216584 Trevland
pi_62459276
De vorige keer vroeg ik het ook in de topic of de zombie lief wou zijn en niet via een pm
pi_62459323
ik vind dit ruiken naar maffia....
uit een aspergernest
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:53:54 #185
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62459392
Maak me maar af, dan kom je erachter
pi_62459647
Zo even een dag afwezig geweest, nu even teruglezen wat ik heb mogen missen.
pi_62459739
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:53 schreef DuTank het volgende:
Maak me maar af, dan kom je erachter
ik had meteen na de nacht mijn stem al doorgegeven aan ladidadi.... en die verander ik niet..... je komt er om 19.00 uur achter of jij dat bent of niet
uit een aspergernest
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:07:10 #188
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62459761
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:02 schreef Thieske het volgende:
Zo even een dag afwezig geweest, nu even teruglezen wat ik heb mogen missen.
Hoeft niet, jij gaat er aan.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:45:47 #189
39237 crew  H_T
2733
pi_62460911
##Wouser
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:49:43 #190
163094 Ladidadida
pi_62461035
Rimas (4) Lekiamh, SiestaGuru, MaJo, DuTank
Wouser (1) Hawaii_Tim
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:56:46 #191
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_62462721
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef DuTank het volgende:

[..]

Hopelijk wel ja.

Als onze zombie het eens is.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:56:50 #192
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62462724
Hmm, Rimas is an sich wel busted natuurlijk. Ik vraag me af wat nu het handigst is .... ik heb nog steeds sterke verdenkingen richting een aantal andere mensen.

Jammer dat de dubbele lynch al weg is
pi_62463185
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef DuTank het volgende:

[..]

Dat gaat dan de zoveelste foute lynch worden.
Maargoed doe wat je niet laten kunt.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:15:09 #194
216584 Trevland
pi_62463229
Ik vind de hints naar Rimas wel wel heel sterk

dus bij deze mjin ##VOTE RIMAS
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:23:16 #195
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62463425
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hmm, Rimas is an sich wel busted natuurlijk. Ik vraag me af wat nu het handigst is .... ik heb nog steeds sterke verdenkingen richting een aantal andere mensen.

Jammer dat de dubbele lynch al weg is
Vertel.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:23:56 #196
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62463440
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:13 schreef Thieske het volgende:

[..]

Dat gaat dan de zoveelste foute lynch worden.
Maargoed doe wat je niet laten kunt.
Zou ik ook zeggen
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:28:34 #197
163094 Ladidadida
pi_62463582
Rimas (5) Lekiamh, SiestaGuru, MaJo, DuTank, Trevland
Wouser (1) Hawaii_Tim
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:35:57 #198
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62463803
##Rimas
  Moderator vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:44:23 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62464025
Wat gaat het hier opeens traag
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:44:32 #200
163094 Ladidadida
pi_62464029
Rimas (6) Lekiamh, SiestaGuru, MaJo, DuTank, Trevland, The_BoezelaaR
Wouser (1) Hawaii_Tim
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:47:14 #201
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62464099
Wanneer gaat MaJo eraan?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:50:40 #202
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_62464196
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:47 schreef DuTank het volgende:
Wanneer gaat MaJo eraan?
Als het aan mij ligt, de volgende lynch.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:53:39 #203
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62465496
Stilte voor de storm?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:10:42 #204
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62465874
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:48 schreef krul76 het volgende:

[..]

kan toch ook apart?:
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:18 schreef Clesar03 het volgende:

[..]

Verwijst naar Thieske: geel+groen (zie avatar)
VI --> NAC (ondertitel)
lijkt me logisch...
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:13:45 #205
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62465951
nou, ik ben benieuwd.... jullie moeten nu wel 2 maffia pakken, anders zijn jullie er echt geweest
Laffe huichelaar
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:43:23 #206
163094 Ladidadida
pi_62466502
Wouser (1) Hawaii_Tim
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:45:12 #207
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62466536
## vote Thieske
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:46:52 #208
163094 Ladidadida
pi_62466583
Thieske (2) de_boswachter, Clesar03
Wouser (1) Hawaii_Tim
pi_62466632
# vote Rimas
  Moderator vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:49:29 #210
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62466643
Ben benieuwd naar de zombielynch
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:52:36 #211
163094 Ladidadida
pi_62466712
Thieske (2) de_boswachter, Clesar03
Rimas (7) Lekiamh, SiestaGuru, MaJo, DuTank, Trevland, The_BoezelaaR, Thieske
Wouser (1) Hawaii_Tim
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:00:16 #212
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62466892
time!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:00:31 #213
163094 Ladidadida
pi_62466894

De vrijdag begon als een treurige dag. Vele dorpelingen waren in rouw over de moorden van de afgelopen nacht, en wisten niet wat te doen. Als een stel kippen zonder doel liepen ze rond. Totdat één van de dorpsbewoners ineens aankondigde dat hij een aanwijzing had gevonden die in de richting van Rimas wees. De dorpelingen begaven zich richting het huis van Rimas om verhaal te halen, maar deze deed niet open. “Ik weet zeker dat hij thuis is,” zei één van de inwoners. “Ik zag hem zelf naar binnen gaan!” Een paar stoere mannen beukten Rimas’ voordeur in en samen liepen ze naar binnen, op zoek naar Rimas. Deze zat in een hoekje van de tuin schichtig om zich heen te kijken. “Ik, ik..” probeerde hij nog uit te brengen, maar de dorpelingen hadden hun beslissing gemaakt. De mannen renden op hem af en verzopen Rimas (maffia) in zijn eigen vijver.

Op dat moment bevond wendytje, de vermoorde zombie, zich in het bos naast Fok-town. Ze achtervolgde al de hele dag iemand en nu wist ze zeker dat ze toe ging slaan. Wouser liep voor haar en volgens wendytje voerde hij iets in zijn schild. Wendytje kon het niet helemaal goed zien, maar ze zag dat Wouser een gat aan het graven was en hier iets in legde. Het was iets glimmends.. Toen herinnerde wendytje zich de moord op Puntenslijpsel en realiseerde zich dat dit het mes was waarmee zij vermoord was. Uit blinde woede rende wendytje naar Wouser toe, greep het mes van de grond en stak het een aantal keer tussen Wousers (maffia) ribben. Schreeuwend van de pijn ging Wouser dood.

Rust zacht, Rimas en Wouser

De speciale rollen hebben weer tot 22:00 de tijd om van zich te laten horen.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:00:54 #214
163938 Lekiamh
Dietslander
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:01:05 #215
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62466906
jullie maken weer kans dorpjes
Laffe huichelaar
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:01:45 #216
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62466926
Wordt het toch nog wat
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:01:54 #217
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62466929

tot straks dan maar weer
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:04:16 #218
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62466975
Mooi, de volgende wordt Thieske
  Moderator vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:05:18 #219
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62466999
Jee 2 maffia down 3 more to go

kom maar op met die hints
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:06:24 #220
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62467025
Ik vrees zo voor mijn leven
pi_62467053
Oh yeah baby!

Eat that SUCKERS!

Hoeveel maffia is er nu nog? Zijn er nog 3 of 4 maffiosi?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:08:21 #222
163094 Ladidadida
pi_62467082
Er zijn er nog 3.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:12:14 #223
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62467158
Ik ben er weg van! Tot morgen.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:13:19 #224
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62467185
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:12 schreef DuTank het volgende:
Ik ben er weg van! Tot morgen.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:31:26 #225
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62467649
Wauw .... en nu maar wachten en hopen dat je blijft leven
pi_62469026
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
Wordt het toch nog wat
Wat ik al voorspelde, maar volgens mij snapten ze het allemaal niet zo...
pi_62469319
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:28 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Wat ik al voorspelde, maar volgens mij snapten ze het allemaal niet zo...
Ik had het idd niet verwacht. Ben er wel blij mee
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:03:13 #228
163938 Lekiamh
Dietslander
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:03:24 #229
163094 Ladidadida
pi_62471588
Ja, komt eraan
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:13:38 #230
163094 Ladidadida
pi_62471871

Het was een vrolijke avond geweest in het dorp, een avond vol feest door de overwinning op 2 maffialeden. Het was weer niet professioneel geweest, maar zeker een aardig eind in de goeie richting. Alle dorpsbewoners waren tot diep in de nacht aan het feesten geweest en zo ook Lekiamh. Hij ging naar huis met een andere dorpeling en samen wilden ze nog even Pearl Harbor kijken. Lekiamh’s gast stelde voor om nog een drankje te halen en Lekiamh sloeg dit aanbod niet af. Toen Lekiamh zijn drankje echter op had, voelde hij zich even niet goed worden. “Wat is er gebeurt, wat heb je in m’n drankje gedaan!” kon hij nog net uitroepen naar zijn gast, waarna Lekiamh (dorpsbewoner) zijn ogen sloot en deze nooit weer open zou doen.

In dezelfde straat was DuTank al vroeg zijn bed ingedoken. Hij was kort na het feest gegaan maar rond 9 uur toch maar naar huis gegaan. Hij was al ver in dromenland en merkte niet dat zijn voordeur zachtjes opengemaakt werd. DuTank was gek op muziek en was hier ook erg actief in, in zijn dromen was hij de grote winnaar op Taptoe Haarlem. De duistere persoon liep langzaam de trap op en betrad DuTanks slaapkamer. Deze schrok wakker, maar het was al te laat. 10 kogels doorboorden DuTanks (bodyguard) borstkast.

Rust zacht, Lekiamh en DuTank

[hintvrije zone]
Okee dorpelingen, los de moorden op! Morgen om 19:00 is er weer een dorpslynch.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:16:28 #231
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_62471957
He bah.

DuTank, da's zeker onze straf voor Rimas lol.

Nou, komop dorp! T kan nog steeds.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:17:20 #232
163094 Ladidadida
pi_62471980
Het dorp is op stap geloof ik
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:17:26 #233
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62471981
Ben ik er even niet word ik gewoon afgemaakt
pi_62472008
weer muziek in de hints :s
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:18:28 #235
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_62472010
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:17 schreef Ladidadida het volgende:
Het dorp is op stap geloof ik
Zit er dik in.
Als ik morgenochtend niet moest fluiten, had ik ook gegaan
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:18:49 #236
216584 Trevland
pi_62472019
Nu maar eens hard op zoek naar nieuwe hinds
pi_62472031
En zuipen in de hints, wie was er van de week ook weer beroerd op zijn werk van de drank?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:21:08 #238
216584 Trevland
pi_62472093
Mogelijke hints
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:13 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]

Het was een vrolijke avond geweest in het dorp, een avond vol feest door de overwinning op 2 maffialeden. Het was weer niet professioneel geweest, maar zeker een aardig eind in de goeie richting. Alle dorpsbewoners waren tot diep in de nacht aan het feesten geweest en zo ook Lekiamh. Hij ging naar huis met een andere dorpeling en samen wilden ze nog even Pearl Harbor kijken. Lekiamh’s gast stelde voor om nog een drankje te halen en Lekiamh sloeg dit aanbod niet af. Toen Lekiamh zijn drankje echter op had, voelde hij zich even niet goed worden. “Wat is er gebeurt, wat heb je in m’n drankje gedaan!” kon hij nog net uitroepen naar zijn gast, waarna Lekiamh (dorpsbewoner) zijn ogen sloot en deze nooit weer open zou doen.

In dezelfde straat was DuTank al vroeg zijn bed ingedoken. Hij was kort na het feest gegaan maar rond 9 uur toch maar naar huis gegaan. Hij was al ver in dromenland en merkte niet dat zijn voordeur zachtjes opengemaakt werd. DuTank was gek op muziek en was hier ook erg actief in, in zijn dromen was hij de grote winnaar op Taptoe Haarlem. De duistere persoon liep langzaam de trap op en betrad DuTanks slaapkamer. Deze schrok wakker, maar het was al te laat. 10 kogels doorboorden DuTanks (bodyguard) borstkast.

Rust zacht, Lekiamh en DuTank

[hintvrije zone]
Okee dorpelingen, los de moorden op! Morgen om 19:00 is er weer een dorpslynch.
pi_62472815
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:18 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Zit er dik in.
Als ik morgenochtend niet moest fluiten, had ik ook gegaan
vogeltjes moeten 's ochtends fluiten
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:48:41 #240
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62472895

k kom ff online, maar ik kan morgen waarschijnlijk niet online komen voor 23:00, dus nu alvast mijn stem:

## vote Thieske (vanwege de hints van gisteren)
pi_62473901
Ik vote ook Thieske (alweer) vanwege de overduidelijke hints van gisteren.

## Thieske

Verder zoeken we nog iemand die een relatie heeft met Haarlem.
U MAD?
pi_62474908
Ik ben niet dood Ik voelde aan mn water dat nu eindelijk mijn tijd gekomen was, maar nee de maffia was genadig

Ummm pearl harbour? Hawai_tim? Lijkt me een overduidelijke hint

#vote hawai_time

Ik zal nog eens wat verder zoeken, maar dit is te overduidelijk.

Gezien de hints zullen deze drie de maffia wel zijn:

hawai_tim (pearl harbor)
majo (muziek komt weer erg sterk terug)
thieske( vergeten waarom, maar ik kan me herrineren dat die hints wel sterk waren)
pi_62474968
HOI! Ik leef ook nog
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:15:17 #244
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62475088
Hihi
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:17:07 #245
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62475128
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 00:09 schreef Paaskonijn het volgende:
HOI! Ik leef ook nog
He! Wat jammer nou ...
pi_62475141
Die Ladidadida is me er toch eentje hè!!!1
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:19:55 #247
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62475192
Heb je typtyfus?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:20:36 #248
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62475215
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 00:19 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je typtyfus?
Bestaat dat ook al!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:24:27 #249
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62475299
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 00:20 schreef -SG- het volgende:

[..]

Bestaat dat ook al!
Wel een beetje bij de tijd blijven
pi_62475326
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 00:07 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik ben niet dood Ik voelde aan mn water dat nu eindelijk mijn tijd gekomen was, maar nee de maffia was genadig

Ummm pearl harbour? Hawai_tim? Lijkt me een overduidelijke hint

#vote hawai_time

Ik zal nog eens wat verder zoeken, maar dit is te overduidelijk.

Gezien de hints zullen deze drie de maffia wel zijn:

hawai_tim (pearl harbor)
thieske( vergeten waarom, maar ik kan me herrineren dat die hints wel sterk waren)
Als je vind dat die hints op Thieske zo sterk zijn, waarom stem je hem dan niet unaniem mee eruit ?
U MAD?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:28:46 #251
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62475372
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 00:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wel een beetje bij de tijd blijven
Sorry juffrouw .
pi_62475383
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 00:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Als je vind dat die hints op Thieske zo sterk zijn, waarom stem je hem dan niet unaniem mee eruit ?
Omdat ik me slechts vaag kan herrineren dat ze sterk waren, ik ben te lui ze daadwerkelijk op te zoeken en misschien waren ze helemaal niet zo sterk. Als iemand de moeite wil doen om die argumenten weer op te rakelen dan hoor ik het graag, stemmen wijzigen kan altijd.

Ik vind iig dat de hint tegen hawai_tim sterk genoeg is om een stem te kunnen uitbrengen, en ja van thieske weet ik het niet meer.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:37:23 #253
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62475543
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 00:28 schreef -SG- het volgende:

[..]

Sorry juffrouw .
You are forgiven
pi_62475621
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 00:19 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je typtyfus?
Ik?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 01:13:25 #255
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62476238
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 00:41 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ik?
Ja!
pi_62476315
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 01:13 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja!
omfg, ik lynch je vannacht hè!!

*ontkent wolf te zijn*
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 01:22:24 #257
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62476360
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 01:18 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

omfg, ik lynch je vannacht hè!!

*ontkent wolf te zijn*
Ik was de eerste ronde al dood
pi_62476427
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 01:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik was de eerste ronde al dood
Ja dus?
  Moderator zaterdag 18 oktober 2008 @ 02:00:12 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62476844
Er zijn nog 10 spelers over waarvan 3 maffia. Als we nu een maffia pakken dan kunnen we het nog winnen

ik ben nu te gaar om hints te checken dus ik ben morgen mijn stem uit
pi_62477754
kut kom je terug van feest tref je dit aan... wist wel dat ik dood zou gaan door wendy... :") ach ja moet zeggen dat ik me uiterst heb vermaakt deze ronde was echt te komisch vooral in het begin.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 08:55:27 #261
163094 Ladidadida
pi_62478232
Thieske (2) Clesar03, de_boswachter
Hawaii_Tim (1) SiestaGuru
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 10:35:09 #262
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62479373
Wat is het weer stil, dat krijg je ervan als je alle actieven lynched/killed!
Laffe huichelaar
pi_62479431
de zombie heeft zich gewroken!
en (gelukkig) een maffia uitgeschakeld
uit een aspergernest
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 10:50:38 #264
163094 Ladidadida
pi_62479676
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 10:35 schreef timmmmm het volgende:
Nou, zeg dat wel
pi_62479778
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 10:35 schreef timmmmm het volgende:
En de les voor de volgende ronde is dan ook: Wees minder actief
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:04:53 #266
163094 Ladidadida
pi_62479960
Nee, daar wordt het leuk van
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:07:17 #267
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62480006
Is wel goeie taktiek voor maffia dan. Laat je dorp elkaar eerst uitmoorden.
Radio Soulwax!
pi_62480040
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 10:56 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Volgende keer iedereen stil. kunnen we 3 spelletjes doen in 1 topic, in plaats van 1 spelletje in 5 topics
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:33:45 #269
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62480516
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 10:56 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

dát, ja!

of nee, toch niet, als alle inactieven nou actief worden, dat lijkt me een ietsjes beter plan
Laffe huichelaar
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:34:32 #270
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62480533
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:08 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Volgende keer iedereen stil. kunnen we 3 spelletjes doen in 1 topic, in plaats van 1 spelletje in 5 topics
Jij hebt het nog niet helemaal begrepen?
Laffe huichelaar
pi_62480634
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jij hebt het nog niet helemaal begrepen?
Hm, ik denk het wel, ik denk dat het sarcastisch bedoeld was.
pi_62480703
pi_62481085
##vote Thieske
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:21:51 #274
163094 Ladidadida
pi_62481284
Thieske (3) Clesar03, de_boswachter, krul76
Hawaii_Tim (1) SiestaGuru
pi_62481771
Okeee.. Deze hints zijn een eitje jongens.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:05:11 #276
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62481977
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 12:53 schreef DuTank het volgende:
Okeee.. Deze hints zijn een eitje jongens.
Kom maar door dan
  Moderator zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:13:18 #277
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62482128
Ik vind de hint naar hawai_tim een stuk overtuigender dan die richting Thieske. De film Pearl Harbor is echt niet random gekozen. Pearl Harbor ligt in hawai dus dat valt echt niet te missen. Als we nu met z'n allen tim pakken dan is de kans groter dat we niet per ongeluk dorp omleggen.

## Vote hawai_tim
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:19:49 #278
163094 Ladidadida
pi_62482231
Hawaii_Tim (2) SiestaGuru, MaJo
pi_62483077
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:13 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de hint naar hawai_tim een stuk overtuigender dan die richting Thieske. De film Pearl Harbor is echt niet random gekozen. Pearl Harbor ligt in hawai dus dat valt echt niet te missen. Als we nu met z'n allen tim pakken dan is de kans groter dat we niet per ongeluk dorp omleggen.

## Vote hawai_tim
Zo, bijgelezen en moet zeggen dat ik dit ook wel heel sterk vond.

## hawai_tim
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:22:52 #280
163094 Ladidadida
pi_62483360
Hawaii_Tim (3) SiestaGuru, MaJo, Robier
pi_62483671
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Kom maar door dan
Ze hebben mij niet voor niks geslacht he
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:42:50 #282
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62483699
Hawai_Tim zelf stemde gister niet voor niks op Wouser, als enige. Terwijl die wel maffia was. Zegt toch ook wel weer wat ....
pi_62483754
kuuuuuuuuuuut koppijn
pi_62483758
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 00:07 schreef SiestaGuru het volgende:
hawai_tim (pearl harbor)
thieske( vergeten waarom, maar ik kan me herrineren dat die hints wel sterk waren) (Groen, geel, VI, red.)
pi_62483853
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 14:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hawai_Tim zelf stemde gister niet voor niks op Wouser, als enige. Terwijl die wel maffia was. Zegt toch ook wel weer wat ....
Als wouser er toch niet uitgestemd ging worden kon hij dit rustig doen, liever dan op rimas stemmen waar de hoeveelheid stemmen er nog toe doet. Zo kan hij zich onschuldiger voordoen dan dat hij eigenlijk is.

Die geel / groen hints sloegen nu toch al op rimas? Dan blijft alleen die vi over, en dat vind ik niet erg overtuigend, welke man houd er nu niet van voetbal (je hoeft niet te reageren als dit niet het geval is )
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:52:31 #286
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62483902
Die Pearl Harbour-hint lopen we nou wel met zn allen achteraan, MAAR ....

Hij slaat volgens mij op Trevland!! Die jongen heet namelijk Josh, en hoe heette een van de hoofdrolspelers uit Pear Harbour ook weer? Precies, Josh Hartnett ...

Pearl Harbour dat wijst op Hawai_Tim is te makkelijk, zo makkelijk zijn de hints vrijwel nooit ....

##Trevland
pi_62483957
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 14:49 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Als wouser er toch niet uitgestemd ging worden kon hij dit rustig doen, liever dan op rimas stemmen waar de hoeveelheid stemmen er nog toe doet. Zo kan hij zich onschuldiger voordoen dan dat hij eigenlijk is.

Die geel / groen hints sloegen nu toch al op rimas? Dan blijft alleen die vi over, en dat vind ik niet erg overtuigend, welke man houd er nu niet van voetbal (je hoeft niet te reageren als dit niet het geval is )
Ik mag wel verbeteren he?
Piranha-proces -> Samir A. -> Rimas
Geel/Groen was niet richting hem, dus.
pi_62484025
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 14:55 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik mag wel verbeteren he?
Piranha-proces -> Samir A. -> Rimas
Geel/Groen was niet richting hem, dus.
Er kunnen wel meerdere hints naar een persoon gaan hoor.

Maar dat van die josh is interessant, dit kan wel eens zon een hint over twee personen zijn. Als de hint niet op tim slaat dan is het een hele slechte hint geweest, zon duidelijke hebben we in tijden niet gehad en dan zou die opeens niet tellen? Ik denk dat we er wek vanuit kunnen gaan dat als een hint duidelijk is, het ook wel klopt, het lijkt me niet dan ladi dit over het hoofd gezien.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:02:45 #289
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62484106
Die aanwijzing gaat NIET over Hawai_Tim, daar ben ik van overtuigd. Pearl Harbour is bijna synoniem voor Hawaii, dat is te makkelijk.

Please, als je de Pearl Harbour hint gelooft, stem dan Trevland allemaal!
pi_62484229
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die aanwijzing gaat NIET over Hawai_Tim, daar ben ik van overtuigd. Pearl Harbour is bijna synoniem voor Hawaii, dat is te makkelijk.

Please, als je de Pearl Harbour hint gelooft, stem dan Trevland allemaal!
Hij kan wel te makkelijk zijn, maar als we hints niet kunnen vertrouwen, wat dan nog wel? Je kan dan wel voor iedere hint zeggen dat hij of te vaag of te makkelijk is. Je moet gewoon altijd gaan voor de duidelijkste hint, niet voor een hint die toevallig ook klopt maar veel minder duidelijk is.
Als ladi hints erin zou gooien die je veel sneller associeert met iets anders dan zou ik ladi een slechte hintmaker vinden.
Verder hebben we ook nog niet niks tegen trev, dus die hoofdrolspeler hint is veel te vaag om op af te gaan, ga dan op thieske als je twijfelt over hawai.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:11:09 #291
163094 Ladidadida
pi_62484268
Hawaii_Tim (3) SiestaGuru, MaJo, Robier
Trevland (1) The_BoezelaaR
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:13:28 #292
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62484319
Haha, wat dramááátisch
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:14:30 #293
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62484333
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:09 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Verder hebben we ook nog niet niks tegen trev, dus die hoofdrolspeler hint is veel te vaag om op af te gaan, ga dan op thieske als je twijfelt over hawai.
De kleurencodes voor groen en geel waren in hun technische term, een IT-term, en dat wijst ook nog op Trev.

Zoveel hints heb ik ook nog niet gezien van Thieske, leg maar eens uit en dan graag duidelijker dan mijn zogenaamde vage hint, want tot nu toe heb ik alleen maar vage beschuldigingen over Thieske gezien ...
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:18:07 #294
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62484389
Oh oh oh
Live from Chicago
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:20:38 #295
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62484431
"Hij kan wel te makkelijk zijn, maar als we hints niet kunnen vertrouwen, wat dan nog wel?"

Geweldig. IS ER DAN NIETS MEER HEILIG
pi_62484439
het is dat ik me er neit mee mag bemoeien..
pi_62484477
De verdachten houden zich stil...
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:27:15 #298
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62484563
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:20 schreef Silentalarm het volgende:
het is dat ik me er niet mee mag bemoeien..
Live from Chicago
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:27:18 #299
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62484565
Ze roepen net 5 minuten geleden (op ZATERDAG) dat Trevland het is en die moet er nu gelijk al zijn? )))))))))))
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:27:49 #300
163094 Ladidadida
pi_62484577
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:20 schreef Silentalarm het volgende:
het is dat ik me er neit mee mag bemoeien..
De beste stuurlui..
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:29:06 #301
163094 Ladidadida
pi_62484590
En vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties