Je hebt ze ook bij de HEMA voor een grijpstuiver hoor, en zag laatst de politie ze nog gratis uitdelen op het stationquote:Op woensdag 3 december 2008 18:30 schreef TheAgent het volgende:
Denk het. Het ziet er wel goedkoop uit iig. Morgen maar eens opnieuw op lampjesrooftocht.
De HEMA (zowel hier als in Rijswijk) had die van 2,95 niet liggen. En volgens mij was die uitdeelactie maar tijdelijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt ze ook bij de HEMA voor een grijpstuiver hoor, en zag laatst de politie ze nog gratis uitdelen op het station
Ik voel me een hele rechercheur, helaas ben ik net op mijn werk aangekomen en kan ik ze dus niet meer spottenquote:ivm een inbraak in de omg Pootstraat weg een licht getinte stel in het wit gekleed, de vrouw, grijze hoofddoek. weg >> station. info? bel dan 0800-0011
Ik probeer er nog wijs uit te komen ook.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:23 schreef soylent het volgende:
ivm een inbraak in de omg Pootstraat weg een licht getinte stel in het wit gekleed, de vrouw, grijze hoofddoek. weg >> station. info? bel dan 0800-0011
Idd, dan val je niet op tussen alle allochtonen.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:42 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Ik probeer er nog wijs uit te komen ook.![]()
En als je al een inbraak pleegt, ga dan in het zwart.
Pootstraatquote:Op donderdag 4 december 2008 11:23 schreef soylent het volgende:
M'n tweede Burgernet sms
[..]
Ik voel me een hele rechercheur, helaas ben ik net op mijn werk aangekomen en kan ik ze dus niet meer spottenEn 's ochtends let ik nooit zo op in het verkeer
Maar wel tof, allemaal aanmelden bij www.burgernet.nl
Ze gingen die kat ontvoeren!quote:Op donderdag 4 december 2008 21:33 schreef warrel het volgende:
[..]
PootstraatDaar woon ik lekker niet meer
![]()
Pluisjequote:
Weet je zeker dat het een kat was en niet m-kay?quote:Op donderdag 4 december 2008 @ 23:15 schreef warrel het volgende:
[..]
Pluisje
Die mis ik wel.. Al went Lucifer steeds meer aan mij, hij heeft de hele ochtend bij mij gesuft.
Pluisjequote:Op donderdag 4 december 2008 23:15 schreef warrel het volgende:
[..]
Pluisje
Die mis ik wel.. Al went Lucifer steeds meer aan mij, hij heeft de hele ochtend bij mij gesuft.
Nee.. Eigenlijk niet. m-kay wil er ook wel eens bij liggen als een zeehondjequote:Op donderdag 4 december 2008 23:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een kat was en niet m-kay?
En dat is hoe?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:34 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee.. Eigenlijk niet. m-kay wil er ook wel eens bij liggen als een zeehondje
Je kan je post nog editten, nu hij slaapt. Ik sta niet voor de gevolgen in als hij het ziet morgenochtendquote:
Weet je hoe schattigquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kan je post nog editten, nu hij slaapt. Ik sta niet voor de gevolgen in als hij het ziet morgenochtend
Deze is inderdaad makkelijker:quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:09 schreef mcDavid het volgende:
Nu ik die foto zo bekijk, lijkt het me best wel moeilijk om als een zeehond te liggen!
Die snoodaard van een dribbel schijnt ze wel te pakken gekregen te hebben!quote:Op woensdag 3 december 2008 @ 19:49 schreef TheAgent het volgende:
[..]
De HEMA (zowel hier als in Rijswijk) had die van 2,95 niet liggen. En volgens mij was die uitdeelactie maar tijdelijk.
En ja, ik ben te gierig om die van 3,95 bij de Halfords te kopen.
Ik denk dat ik dat standje maar eens uit ga proberen ja!quote:Op vrijdag 5 december 2008 @ 00:19 schreef warrel het volgende:
[..]
Deze is inderdaad makkelijker:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |