Welke FOK!-users komen er allemaal uit Twente dan?quote:Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
MinderMutsig = Kirsten
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
*Geleend uit het Groningentopic.quote:
Nou ja nieuw... ik heb gewoon de helft niet gekopieerd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:27 schreef ReMcOrE het volgende:
nieuwe OP
en jullie hebben trouwens niet hard door gespamt sinds gisteren, want ik paste nog net in deeltje 74
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind dat kaartje nog steeds veel te groot.![]()
Is dit geen idee?
[..]
*Geleend uit het Groningentopic.
dus wel 'nieuwer'quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou ja nieuw... ik heb gewoon de helft niet gekopieerd.
das wa 'n best ideequote:
wanneer begin je met mijn kamer?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:29 schreef Samzz het volgende:
GOEDENAVOND BESTE MENSEN
Het weer is bagger.... maar, mijn kamer is schoon
Staat er soms Fatima op m'n voorhoofd?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer begin je met mijn kamer?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staat er soms Fatima op m'n voorhoofd?
misschien nu welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staat er soms Fatima op m'n voorhoofd?
Nee, dat staat er nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien nu wel
heb je al een tijdje niet gezien
weet niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:32 schreef Rikketik het volgende:
Dat Frappr kaartje is wel een goed idee trouwens.
jammerquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:44 schreef Samzz het volgende:
De nieuwe vriendin van mijn ex lijkt op een jongen. Een jongen met lang haar.
ik heb het niet koudquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:51 schreef Samzz het volgende:
Ik ga op bed liggen. Het is stervens koud
is er een nieuw type psp uit dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:46 schreef Rikketik het volgende:
Ze hadden trouwens geen PSP's meer bij de Makro.
Morgen nog maar eens de stad in...
Het type 3000 komt deze week uit, waarschijnlijk morgen. Maar in sommige winkels hadden ze hem vandaag of zelfs gisteren al, hoewel ik ze in Enschede nog niet heb kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is er een nieuw type psp uit dan?
Koud?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:51 schreef Samzz het volgende:
Ik ga op bed liggen. Het is stervens koud
ow. maar kun je m niet via internet bestellen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het type 3000 komt deze week uit, waarschijnlijk morgen. Maar in sommige winkels hadden ze hem vandaag of zelfs gisteren al, hoewel ik ze in Enschede nog niet heb kunnen ontdekken.
ik heb vandaag geen jas aan gehadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Koud?Ik heb nog een zomerjas aangehad vandaag. Wat kan verklaren waarom ik me nu zo verkouden voel.
Hallo peterquote:
leuke training gehad dan?quote:
slaapkop oniequote:
Ik vind het best!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
maarrem Daniël,
housewarmingpyamaparty (3x woordwaarde) bij jou?
geen ideequote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:33 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik vind het best!!![]()
Alleen...Wanneer?
OA ikquote:Wie?
ik zou voor frituur e.d. zorgen. maar eerst zien of je daar een pan hebt.quote:Wie neemt wat mee?
kunnen we altijd bespreken. maar ik heb eigelijk weinig zin om in pyjama naar een diksooi te gaan.quote:Gaan we uit?
jooowquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben er ook weer, Berlijn was machtig
slaap lekkerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:55 schreef Fems het volgende:
Ik duik trouwens ook mijn bed weer in!
Lief zijn hier! x
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:52 schreef Rikketik het volgende:
Welkom terug.
Veel cultuur opgesnoven?
We zijn naar Hohenshönhause geweest, naar Sachsenhausen, uiteraard naar de Muur, de Reichstag, en vooral veel uitgeweest en gezopenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:52 schreef Fems het volgende:
Berlijn is indd een dik mooie stad!Wat heb je er precies gedaan?
Ik ben net terug van het theater, Hans dorrestijn, maari k vond hem niet zo leuk..
En morgen ga ik naar walibi:D
slapen was toch voor mietjesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:06 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik mot zo slapen eigenlijk, maar heb helemaal geen zin!
Kirstenquote:
Waar?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb officiële waarschuwingen gekregen wegens fascistische grappen maken
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb officiële waarschuwingen gekregen wegens fascistische grappen maken
dat laatste is een goede zaakquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We zijn naar Hohenshönhause geweest, naar Sachsenhausen, uiteraard naar de Muur, de Reichstag, en vooral veel uitgeweest en gezopen
Ja, heel goed! Ik wilde even kijken of je het door zou hebben! Je leert het welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
slapen was toch voor mietjes
Drank is vergelijkbaar, misschien iets goedkoper. Het eten is over het algemeen iets goedkoper dan hier, maar de McD is duurder maar ze hebben wél de McRibquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat laatste is een goede zaak
hoe zijn de prijzen in duitsland?
Ik weet het zo niet meer. Maar het kwam erop neer dat ik Hitler's beste maat had kunnen zijnquote:
ben af en toe wel goedquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, heel goed! Ik wilde even kijken of je het door zou hebben! Je leert het wel
lekker bezig geweest vandaag?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik weet het zo niet meer. Maar het kwam erop neer dat ik Hitler's beste maat had kunnen zijn
Terwijl ik totaaaaaaaal niet rechts ben
stem op links![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik weet het zo niet meer. Maar het kwam erop neer dat ik Hitler's beste maat had kunnen zijn
Terwijl ik totaaaaaaaal niet rechts ben
stem op links![]()
hipppie's zul je bedoelenquote:
Ik doe meequote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:26 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik had het er laatst nog over met mijn ma![]()
Mam? Lijk ik op Hitler als ik zeg dat ik:
Het liefst alle mongooltjes en mensen met zwakke genen weg wil hebben?
Zodat alleen de sterke gezonde mensen overblijven?
Echt een soort Übermensen dan, die vet veel weerstand hebben!
Tukkers Rule The World! wordt dat dan
hoi justinquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Links lullen rechts vullen?
Hoi allemaal, Drizzt komt weer es langswaain
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:26 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik had het er laatst nog over met mijn ma![]()
Mam? Lijk ik op Hitler als ik zeg dat ik:
Het liefst alle mongooltjes en mensen met zwakke genen weg wil hebben?
Zodat alleen de sterke gezonde mensen overblijven?
Echt een soort Übermensen dan, die vet veel weerstand hebben!
Tukkers Rule The World! wordt dat dan
Waarom hebben jullie een hekel aan mij?quote:
jij bent toch ook een tukkerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben jullie een hekel aan mij?
Ja maar wel een die niet sterk en gezond is en met zwakke genen.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Whehehe, ik heb een discussie laten ontstaan hier over etnische zuiveringen?
daar komen we vanzelf achterquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja maar wel een die niet sterk en gezond is en met zwakke genen.
hee jij hierquote:
Weer een onderwerp uit de taboesfeer gehaald.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Whehehe, ik heb een discussie laten ontstaan hier over etnische zuiveringen?
ik laat jou wel leven hoorquote:
das toch een goede zaak ofniet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Weer een onderwerp uit de taboesfeer gehaald.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik laat jou wel leven hoor
wat moet ik anders zonder jou?
lieverd van mequote:
doe maar niet. dat geeft zo'n rotzooiquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kap met die zoetsappigheid
Ik ga dr van kotsen
ik nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik speel weer World of Warcraft
moet je een fatsoenlijk toetsenbord op je mobiel hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:45 schreef MinderMutsig het volgende:
leuk dat internet op je mobiel maar het duurt wel drie keer zo lang voor je een berichtje hebt getypt...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Truste
Ik ga nog ff film kiekn, weet nog niet welke
ik zeg maar watquote:
mogguhquote:
mogguhquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:29 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga zo naar de dierenwinkel
Te vroeg... Ik ben blijven liggen...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mogguh
was het vroeg vanmorgen?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Te vroeg... Ik ben blijven liggen...![]()
fuckin hell.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb een pan draadjesvlees op het vuur staan.![]()
Vanavond nog even de rode kool snijden en koken, aardappelpuree en appelcompote maken en dan om iedere pan een theedoek, alles in een grote bak en dan naar mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder is gisteren geopereerd aan haar arm dus die moet even verwend worden.
Ik ga voor 'beste schoondochter van het jaar'.
Wat dacht je van mij, ik zit in die lucht.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
fuckin hell.
ik krijg nu al honger
Ff checken of de dierenwinkel alles heeft wat ik nodig heb... Maar de vissen die ik wil, hebben ze nog niet in de kleurtjes die ik wilquote:
het lijkt net alsof je een pot verf besteldquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ff checken of de dierenwinkel alles heeft wat ik nodig heb... Maar de vissen die ik wil, hebben ze nog niet in de kleurtjes die ik wil
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij, ik zit in die lucht.![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:57 schreef Samzz het volgende:
Ja klopt...
Maar ik wil graag een paarse, een oranje en een rode! Nee gekheid, ik ga volgende week alle spullen kopen, dan heb ik er tijd voor
quote:
das niet zo naar veelquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De afgelopen week welgeteld 8 uur geslapen.
middagquote:
vanaamd dus batsenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:23 schreef Oldenzaal het volgende:
Vanavond komtweer
![]()
En ze blijft ook slapen!![]()
![]()
![]()
hej d'r een gevonden jah?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:53 schreef Rikketik het volgende:
Hey!![]()
* Rikketik speelt weer verder met zijn PSP
Dank je.quote:
Ik moest goed zoeken, maar bij de E-Plaza hadden ze er eentje.quote:
mooi. dus nu zit je de hele dag te psp-enquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:06 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dank je.
Hoe gaat het nu met je trouwens? Je was laatst zo slecht te pas.
[..]
Ik moest goed zoeken, maar bij de E-Plaza hadden ze er eentje.
alles kits?quote:
Zit nu opgescheept met een zware keelontsteking. Maar momenteel gaat het emotioneel weer helemaal de goede kant opquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:06 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dank je.
Hoe gaat het nu met je trouwens? Je was laatst zo slecht te pas.
Balen van die keelontsteking, maar goed om te horen dat het voor de rest weer beter gaat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zit nu opgescheept met een zware keelontsteking. Maar momenteel gaat het emotioneel weer helemaal de goede kant op
Het schommelt heel erg, momenteel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Balen van die keelontsteking, maar goed om te horen dat het voor de rest weer beter gaat.
met mij is het wel goedquote:
tjah, af en toe ben ik bezig met andere dingen.quote:
Ik ben het hele weekend weg, ik wil voor die tijd wel flink gespamt hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, af en toe ben ik bezig met andere dingen.
en daarbij, het is op heel FOK! wel actiever geweest.
ik zal vanavond iets meer online zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend weg, ik wil voor die tijd wel flink gespamt hebben
je mag hier wel aan mijn brommer sleutelenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daarbij verveel ik me dood.
David zou online zijn vanmiddag. Maar hij is er niet, en hij reageert niet op mn smsjes
Ja, ik ben er over een half uur niet meerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zal vanavond iets meer online zijn
Geen tijd voor. En ik denk dat het er alleen maar erger van wordquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je mag hier wel aan mijn brommer sleutelen
dan verveel je je niet meer
hoi Olepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
ow, tjah, euhmz..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik ben er over een half uur niet meer
kan niet, hij ligt totaal uit mekaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen tijd voor. En ik denk dat het er alleen maar erger van word
Dan ken je mij nog nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kan niet, hij ligt totaal uit mekaar
ik spank je anders gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik spank je anders gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
hoezo?quote:
schatjequote:
ik zag hetquote:
tot maandagquote:
joowquote:
ook weer van de partij jaquote:
jij snapt hoe dat soort dingen werktquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben d'r weer.![]()
Wij hebben de erfenis voorlopig weer veilig gesteld.Schoonmama is voorzien van eten, bloemen en een vers verbandje en op de bank geïnstalleerd met een boekje, wat drinken en de afstandsbediening binnen handbereik.
quote:
erfenis is toch pas veilig als je m binnen hebt?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben d'r weer.![]()
Wij hebben de erfenis voorlopig weer veilig gesteld.Schoonmama is voorzien van eten, bloemen en een vers verbandje en op de bank geïnstalleerd met een boekje, wat drinken en de afstandsbediening binnen handbereik.
ik heb geen plannen. geen geld enzo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
Ekstra Weekend staat er weer op mensen
maar goedenavondhet is weekend: hebben we nog plannen?
voorlopig veilig gesteld werd er ook gezegd, goede indruk gemaakt dus voorlopig worden ze nog genoemd in het testamentquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
erfenis is toch pas veilig als je m binnen hebt?
wel eens gehoord dat Duitsers die vlak over de grens wonen je gewoon verstaan als je met een accent praatquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:34 schreef rulerofdeath het volgende:
trouwens, hebt jullie dit wal eens seen?
http://nds.wikipedia.org/wiki/Plattd%C3%BC%C3%BCtsch
Exact.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voorlopig veilig gesteld werd er ook gezegd, goede indruk gemaakt dus voorlopig worden ze nog genoemd in het testament
En dat klopt ook. Als je een beetje fatsoenlijk Twents kunt spreken dan klets je zonder problemen over de grens maar wel vnl. met de oudere mensen of jongeren die het dialect ook fatsoenlijk beheersen.quote:wel eens gehoord dat Duitsers die vlak over de grens wonen je gewoon verstaan als je met een accent praat
Hoe kan je nu kaarten bestellen als je geen geld hebt, vraag ik me dan afquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb geen plannen. geen geld enzo.
morgen wel kaarten voor AC/DC bestellen.
inderdaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:55 schreef Samzz het volgende:
Het is koooooouuuuuuud buiten! Gadverdamme!
zoals gezegd, jij snapt hetquote:
kloptquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Exact.![]()
[..]
En dat klopt ook. Als je een beetje fatsoenlijk Twents kunt spreken dan klets je zonder problemen over de grens maar wel vnl. met de oudere mensen of jongeren die het dialect ook fatsoenlijk beheersen.
spaarrekeningquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan je nu kaarten bestellen als je geen geld hebt, vraag ik me dan af
Met jou kan ik pratenquote:
goede video 14.gifquote:
tjah, dat had ook wel gekund zonder die videoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
Up the Irons!
Kijk uit, malloot, een kokosnoot!quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Kijk uit, malloot, een kokosnoot!
dat was ook altijd leukquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:09 schreef Samzz het volgende:
Oooeeeeh Ovide
Ik was altijd een Smurfen fan!
yeah, rightquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bagger, ik ben net lvl 10 geworden met mn Warlock, blijkt dat ik door de nieuwe patch nog 2 lvls op mn VOidwalker moet wachten
Dat moet nog niet zo lang zijn dan... ik heb een half jaar geleden nog WoW gespeeld en toen kreeg je nog gewoon op lvl 10 een Voidwalker.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bagger, ik ben net lvl 10 geworden met mn Warlock, blijkt dat ik door de nieuwe patch nog 2 lvls op mn VOidwalker moet wachten
ik vind alfred de bestequote:
Ik geloof dat ik ongeveer vijf woorden snap van die zin.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ongeveer vijf woorden snap van die zin.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
truste Sanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar m'n bedje! Ik heb het koud
Byeeee
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ongeveer vijf woorden snap van die zin.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"I...am...void...where prohibited"
/nerd
Is dat dat beest uit die reclame met dat kleine meisje dat staat te karaoke-en?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"I...am...void...where prohibited"
/nerd
nee dat nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is dat dat beest uit die reclame met dat kleine meisje dat staat te karaoke-en?
Yadiyahiiiiiiiiiiii yadiyahoeeeeeeeeeeeeee
Was een obscuur WoW-grapje.quote:
ojahquote:
ik weet ook niet waar dat beest vandaan komtquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:12 schreef rulerofdeath het volgende:
heb jij je middelvinger te koop aangeboden op marktplaats?
http://link.marktplaats.nl/201546821quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Neuh, die zat me in de kont om de stront teeg'n te houw'n
snel oniequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woohoo!!! Eindelijk mijn CD en shirtje van de band Moredhel binnenHeeft maar 2 maanden geduurd om het vanuit Australië naar hier te krijgen
waarschijnlijk wordt het een potje poolen vanavondquote:
Jij ook al? Ik snap er niks van. Het was prachtig weer maar er was geen hond in het bos. Nou ja, op die twee van ons na dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:10 schreef Bob-B het volgende:
Zo, ben weer terug uit het bos.
Tevens tvp
heb jij kaarten kunnen bemachtigen voor ac/dc?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:54 schreef Samzz het volgende:
Ik had dus vanavond mooi los kunnen gaan op Festyland he
Nee ik heb er geen, nog niet, want ik was er vandaag niet. Nu hoop ik dat ze óf nog niet uitverkocht zijn, of dat mijn vriendin ze heeft kunnen krijgenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij kaarten kunnen bemachtigen voor ac/dc?
AC/DC 4 : It's a highway through hell to get to Ahoy!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee ik heb er geen, nog niet, want ik was er vandaag niet. Nu hoop ik dat ze óf nog niet uitverkocht zijn, of dat mijn vriendin ze heeft kunnen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |