Welke FOK!-users komen er allemaal uit Twente dan?quote:Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
MinderMutsig = Kirsten
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
*Geleend uit het Groningentopic.quote:
Nou ja nieuw... ik heb gewoon de helft niet gekopieerd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:27 schreef ReMcOrE het volgende:
nieuwe OP
en jullie hebben trouwens niet hard door gespamt sinds gisteren, want ik paste nog net in deeltje 74
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind dat kaartje nog steeds veel te groot.![]()
Is dit geen idee?
[..]
*Geleend uit het Groningentopic.
dus wel 'nieuwer'quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou ja nieuw... ik heb gewoon de helft niet gekopieerd.
das wa 'n best ideequote:
wanneer begin je met mijn kamer?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:29 schreef Samzz het volgende:
GOEDENAVOND BESTE MENSEN
Het weer is bagger.... maar, mijn kamer is schoon
Staat er soms Fatima op m'n voorhoofd?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer begin je met mijn kamer?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staat er soms Fatima op m'n voorhoofd?
misschien nu welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staat er soms Fatima op m'n voorhoofd?
Nee, dat staat er nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien nu wel
heb je al een tijdje niet gezien
weet niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:32 schreef Rikketik het volgende:
Dat Frappr kaartje is wel een goed idee trouwens.
jammerquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:44 schreef Samzz het volgende:
De nieuwe vriendin van mijn ex lijkt op een jongen. Een jongen met lang haar.
ik heb het niet koudquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:51 schreef Samzz het volgende:
Ik ga op bed liggen. Het is stervens koud
is er een nieuw type psp uit dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:46 schreef Rikketik het volgende:
Ze hadden trouwens geen PSP's meer bij de Makro.
Morgen nog maar eens de stad in...
Het type 3000 komt deze week uit, waarschijnlijk morgen. Maar in sommige winkels hadden ze hem vandaag of zelfs gisteren al, hoewel ik ze in Enschede nog niet heb kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is er een nieuw type psp uit dan?
Koud?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:51 schreef Samzz het volgende:
Ik ga op bed liggen. Het is stervens koud
ow. maar kun je m niet via internet bestellen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het type 3000 komt deze week uit, waarschijnlijk morgen. Maar in sommige winkels hadden ze hem vandaag of zelfs gisteren al, hoewel ik ze in Enschede nog niet heb kunnen ontdekken.
ik heb vandaag geen jas aan gehadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Koud?Ik heb nog een zomerjas aangehad vandaag. Wat kan verklaren waarom ik me nu zo verkouden voel.
Hallo peterquote:
leuke training gehad dan?quote:
slaapkop oniequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |