Oscillococcinum, homeopathische troep.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:55 schreef Naamah het volgende:
Occilloccoccinum, geen idee hoe je het schrijft, maar het helpt gewoon wel echt. Alleen reteduur, maar lijkt me het waard in dit geval!
Dan ben je te laat ben ik bangquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:09 schreef Destrix het volgende:
Helaas allemaal niet hier. Alleen paracetamolletjes.
Ibu kan ik morgen wel aankomen via het werk
In your dreams, werkt kennelijk wel goed als placebo bij jou. Is gewoon suiker en lactose korreltje. Wat tevens veels te duur wordt verkocht.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:55 schreef Naamah het volgende:
Occilloccoccinum, geen idee hoe je het schrijft, maar het helpt gewoon wel echt. Alleen reteduur, maar lijkt me het waard in dit geval!
Ja hey, het klinkt duur en ingewikkeld slim dus het moet wel goed zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:16 schreef Dentiwan het volgende:
[..]
In your dreams, werkt kennelijk wel goed als placebo bij jou. Is gewoon suiker en lactose korreltje. Wat tevens veels te duur wordt verkocht.
Kijk dat is nou een goedkope placeboquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:45 schreef EricT het volgende:
Genoeg drinken, vitamine C en zo heet mogelijk douchen en vroeg slapen.
Dat is mijn (placebo?) techniek
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:21 schreef Dentiwan het volgende:
[..]
Kijk dat is nou een goedkope placebomaar ik denk persoonlijk dat dit ook wel even wat meer uithaalt.
Oke, succes!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:52 schreef Destrix het volgende:
Het vrijgezellenfeest van de kameraad gisteren overleefd.
Was wel behoorlijk verkouden en voelde me rillerig, maar na de nodige alcohol is het nu vanmorgen allemaal weg. Voel me wel redelijk fit, op de alcohol dufferigheid na dan. Wellicht is alcohol dus ook een goeie remedie tegen de bacterien.
Straks het trouwfeest waar ik voor hen mag getuigen.
Zometeen maar eens een lekkere douche nemen om weer wat wakkerder te worden van de alcohol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |