Jullie medeleven wordt erg op prijs gesteld hoor, godverdommequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kon niet, hij moest naar huis gisterenavond omdat hij vroeg moest werken vandaag
* Sgele geeft Debbie een schouderklopje en een kop koffiequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
OMGhet wordt echt weer zo'n niet FOK! dat vandaag voor mij
WABLIEWEEEJOOOOOOOOOOOOOOWquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jullie medeleven wordt erg op prijs gesteld hoor, godverdomme
wat dan? die collega?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
OMGhet wordt echt weer zo'n niet FOK! dat vandaag voor mij
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele geeft Debbie een derdegraads tepeltwister en een kop GHB
kijken wat ze nu allemaal wil gaan doen
Jij bent te ergquote:
kijk wij kunnen ook niet helpen dat jij nu jouw verhaa lzo brengt dat je naar huis bent gegaan. In werkelijkheid werd je weggestuurd, want ik lag al op haar te wachtenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jullie medeleven wordt erg op prijs gesteld hoor, godverdomme
Jaaah en meerdere collega'squote:
Zeg, ik was niet met m'n moeder naar de bios hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk wij kunnen ook niet helpen dat jij nu jouw verhaa lzo brengt dat je naar huis bent gegaan. In werkelijkheid werd je weggestuurd, want ik lag al op haar te wachten
JAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
ziek meldenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaaah en meerdere collega'sen ik heb al geen zin om te werken vandaag
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk wij kunnen ook niet helpen dat jij nu jouw verhaal zo brengt dat je naar huis bent gestuurd. In werkelijkheid werd je naar huis gegaan, want ik lag al op je te wachten
gastquote:
naar welke film ben je geweest dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, ik was niet met m'n moeder naar de bios hoor
NEE, Ze was voor ONSquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, mag ik ook 'n keer met mijn moeder naar de bios? Jullie genieten er altijd al van
quote:
sex in de dakgootquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
naar welke film ben je geweest dan?
He bah.. vies hoor debquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaaah en meerdere collega's en ik heb al geen zin om bukake te krijgen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |