abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62588681
We hebben Kriebel om 5 uur begraven. Nick heeft een grote kuil gegraven. Ik heb haar in de handdoek in het grafje gedragen, ze had een stoffen muisje naast zich liggen. Niet ze daar iets mee had (Kriebel had alleen iets met levende muizen en vogels) maar anders voelde het zo alleen. Ze was nu wel heel erg dood, haar oogjes begonnen een beetje in te vallen. Nick moest weer heel erg huilen en ik ben gewoon van binnen verdrietig.

Djamu en Koen schitterden trouwens door afwezigheid op de begravenis, wel gek. Normaal lopen ze meteen rond ons buiten maar dit lieten ze even aan zich voorbijgaan. Er liggen een paar stenen op het grafje en we hebben er een stokje neer gezet.

Nick heeft het vanmiddag aan de buren van het kantoor verteld waar Kriebel zo ontzettend vaak en graag kwam en waar ze regelmatig overwerkte en tot 2 x toe een weekend heeft opgesloten gezeten. Verder heb ik heel veel lieve sms-jes en andere reacties gehad. Ook hier natuurlijk.

Een voetbalmaatje mailde dat Heerenveen morgenavond met rouwbanden moet spelen, een ander voetbalmaatje zei dat AC Milan dat waarschijnlijk dan ook wel wil doen, met gevoelige mensen als Seedorf in de ploeg

Ook namens Kriebel en Nick en Djamu en Koen bedankt en liefs voor alle andere katten die hebben meegelezen
  Trouwste user 2022 woensdag 22 oktober 2008 @ 18:27:26 #202
7889 tong80
Spleenheup
pi_62589205
Jij ook bedankt SCH

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62592200
Sterkte SCH .

Ik weet hoe vreselijk het is om een kat/poes te verliezen. Zes jaar geleden is onze poes ook ingeslapen (vocht achter haar longen en een tumor); binnen een week nadat we vonden dat ze raar deed, was ze er niet meer. En ik heb af en toe nog dat ik haar mis .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62593864
Heel veel sterkte!
Ze gaat, zeker weten, een mooie tijd hebben in de katten-hemel....

Een kopje en een poot van Ranger, Simbel & Morris.
Ben overal voor, als het maar ergens tegen is!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 oktober 2008 @ 07:13:17 #205
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62602918
Een waardig einde voor Kriebel. Veel sterkte nog voor jullie!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_62636534
Nog even een naverwerkingsberichtje. Het is gek dat ik het er nu moeilijker mee heb dan de dagen voor, rond en na haar overlijden. Misschien omdat ik altijd nogal praktisch en organisatorisch ben ingesteld en het aardig kan verdringen door dat soort bezigheden. Maar nu mis ik haar enorm - gisteravond op de lange weg terug, alleen, vanuit Friesland moest ik steeds aan haar denken, hoe lief en grappig ze was en dat ze dus gewoon niet meer, nooit meer terugkomt. Nick kan het nu juist weer wat beter aan al zag hij haar dan gisteravond wel ineens weer op de bank liggen. Dat zal wel herkenbaar zijn, dat je ineens denkt dat je zo'n beestje weer ergens ziet.

En wat lag er een ontzettend lief briefje van de buren van het trainingskantoor naast ons. Nick was het nieuws woensdag even gaan vertellen omdat ze daar zo vaak kwam en we haar daar nogal eens vandaan moesten plukken. Een condoleancebrief met het verzoek om een foto als verrassing voor 1 van de collega's die het echt aan het hart ging, omdat het tien jaar haar huiskat was geweest

Die dekselse Kriebel toch, ze leidde echt een dubbelleven.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:22:28 #207
13151 crew  Rewimo
pi_62636612
Kriebel heeft veel vrienden gemaakt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_62636963
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:19 schreef SCH het volgende:
Nog even een naverwerkingsberichtje. Het is gek dat ik het er nu moeilijker mee heb dan de dagen voor, rond en na haar overlijden. Misschien omdat ik altijd nogal praktisch en organisatorisch ben ingesteld en het aardig kan verdringen door dat soort bezigheden. Maar nu mis ik haar enorm - gisteravond op de lange weg terug, alleen, vanuit Friesland moest ik steeds aan haar denken, hoe lief en grappig ze was en dat ze dus gewoon niet meer, nooit meer terugkomt. Nick kan het nu juist weer wat beter aan al zag hij haar dan gisteravond wel ineens weer op de bank liggen. Dat zal wel herkenbaar zijn, dat je ineens denkt dat je zo'n beestje weer ergens ziet.

En wat lag er een ontzettend lief briefje van de buren van het trainingskantoor naast ons. Nick was het nieuws woensdag even gaan vertellen omdat ze daar zo vaak kwam en we haar daar nogal eens vandaan moesten plukken. Een condoleancebrief met het verzoek om een foto als verrassing voor 1 van de collega's die het echt aan het hart ging, omdat het tien jaar haar huiskat was geweest

Die dekselse Kriebel toch, ze leidde echt een dubbelleven.
Ik herken dit heel erg; toen mijn kat plots overleed barstte ik gelijk in huilen uit, terwijl mijn huisgenoot dat toen helemaal niet had, die had de dagen erna pas. Herkenbaar dus! Maar ieder zijn eigen manier van verwerking Misschien een heel stomme vraag, maar hebben jullie haar alleen begraven met die handdoek of ook nog met een doos ofzo eromheen? Het lijkt me zo raar om een beestje zo de grond in te doen zonder doos eromheen of iets.. maar ja ik heb dat ook niet meegemaakt want we hebben onze overleden beesten laten cremeren en over zee laten gaan (hond was gek op zee en het strand )

En Kriebel en haar dubbelleven Wat een te gek beest met een te gek leven had ze als ik het zo hoor
pi_62647657
10 jaar haar huiskat
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:16:06 #210
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62652854
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:19 schreef SCH het volgende:
ik heb het ook gehad. ik keek in de keukenruit en ik zag doerak op de mat zitten, een paar weken na haar overlijden.
echt, zo weird en toch zo mooi
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:49:55 #211
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_62657078
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 21:16 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb het ook gehad. ik keek in de keukenruit en ik zag doerak op de mat zitten, een paar weken na haar overlijden.
echt, zo weird en toch zo mooi
ik herken dit ook.

Meneer Bo heb ik na zijn dood in mijn ooghoeken nog regelmatig zien liggen op de plekjes waar hij graag lag (speciaal plekje op de bank, op zijn kussen op bed etc) Als ik dan nog een keer was hij er niet maar toch vond ik het fijn om hem te "zien" zodat ik aan hem dacht. Het is na een week of 3 over gegaan..
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_62657118
Nick zei vanavond tijdens Popstars toen we helemaal idolaat waren van die veel te dikke zangeres Rebecca: "Kriebel is dood maar nu hebben we Rebecca"

kriebel was ook veel en veel te dik en kon ook heel mooi zingen
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:52:38 #213
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_62657148
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:51 schreef SCH het volgende:
Nick zei vanavond tijdens Popstars toen we helemaal idolaat waren van die veel te dikke zangeres Rebecca: "Kriebel is dood maar nu hebben we Rebecca"

Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_62657480
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:49 schreef Poeke het volgende:

[..]

ik herken dit ook.

Meneer Bo heb ik na zijn dood in mijn ooghoeken nog regelmatig zien liggen op de plekjes waar hij graag lag (speciaal plekje op de bank, op zijn kussen op bed etc) Als ik dan nog een keer was hij er niet maar toch vond ik het fijn om hem te "zien" zodat ik aan hem dacht. Het is na een week of 3 over gegaan..
Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik vond mezelf al jaren een randdebiel vanwege dit soort verschijnselen met Max, George en Rosa.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_62657492
quote:

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:58:10 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_62670231
quote:

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:14:17 #217
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_62687542
SCH ik heb zelfs in New York afgelopen week even aan Kriebel gedacht en hoe het met haar zou gaan.

Nu thuis en meteen even hier gekeken. Sterkte daar en goed gedaan jullie.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_62687736
Wat lief Duderinnetje.

Nick is vandaag jarig en ik ben op zoek gegaan naar het mooiste fotolijstje dat ik kon vinden, ik wilde graag dat het helemaal van glas zou zijn want Jochem staat ook in zo'n soort lijstje. Het is gelukt: bij Mobach hier in Utrecht twee glasplaatjes van verschillende grootte die op ingenieuze manier met een rubberen koordje aan elkaar zijn verbonden. Een hele mooie close up van Kriebel er in gedaan en nu staat ze prachtig rustig naast het grote Jezusbeeld (Jezus mist zijn linkerhandje trouwens) op de mooie Indonesische kast.
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:37:14 #219
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_62688100
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:22 schreef SCH het volgende:
Wat lief Duderinnetje.

Nick is vandaag jarig en ik ben op zoek gegaan naar het mooiste fotolijstje dat ik kon vinden, ik wilde graag dat het helemaal van glas zou zijn want Jochem staat ook in zo'n soort lijstje. Het is gelukt: bij Mobach hier in Utrecht twee glasplaatjes van verschillende grootte die op ingenieuze manier met een rubberen koordje aan elkaar zijn verbonden. Een hele mooie close up van Kriebel er in gedaan en nu staat ze prachtig rustig naast het grote Jezusbeeld (Jezus mist zijn linkerhandje trouwens) op de mooie Indonesische kast.
Mooi SCH
En gefeliciteerd met Nick!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_62688395

pi_62688456
En dit is ook zo schattig, een buurvrouw kwam net terug van haar kleinkinderen uit Scandinavie, de 2 meisjes komen hier regelmatig en zijn helemaal gek met onze poezen, al die weken vakantie die ze hier regelmatig doorbrengen. Ze had het dus verteld over Kriebel en de meiden waren er erg mee bezig en hebben een tekening voor ons gemaakt van de poezenhemel.

Trouwste user 2022 zondag 26 oktober 2008 @ 15:42:52 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_62690342
Wat lief

pi_62690387
met melk water en muis
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:46:14 #224
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62690452
wat schattig sch. heerlijk om te horen dat ook derden kriebel goed kenden en er mee bezig zijn. gedeelde smart is halve smart.

hoe gaat het nu met jullie en het gemis? of vangen de andere katten het verlies op?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62691713
Wat een lief en tegelijkertijd treurig topic...

Ik las dat Kriebel een 'vampier-kat' was... moest meteen aan mijn kat Pat denken, die doet even gezellig mee:

Knuffel van Pat voor jullie.
Tralalalaaa
  Trouwste user 2022 zondag 26 oktober 2008 @ 16:39:10 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_62692349
SCH als Kriebel last van d'r keeltje had.

Vroeg je dan Kriebel hoest ?

pi_62692797
Die tekening... meteen tranen in mijn ogen. Kriebel had heel veel vrienden hier. Het kan niet anders of ze amuseert zich 'daarboven' ook prima. Met melk en brokjes en muis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Trouwste user 2022 zondag 26 oktober 2008 @ 17:01:58 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_62693057
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:53 schreef Cat22 het volgende:
Die tekening... meteen tranen in mijn ogen. Kriebel had heel veel vrienden hier. Het kan niet anders of ze amuseert zich 'daarboven' ook prima. Met melk en brokjes en muis.
Die muis deed het bij mij ook

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 oktober 2008 @ 17:33:07 #229
13151 crew  Rewimo
pi_62693847
Volgens mij is dat een natuurgetrouwe afbeelding van de poezenhemel
pi_62696825
Ze zit lekker te soezen, zo onder jezus
  Trouwste user 2022 zondag 26 oktober 2008 @ 20:21:20 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_62699133
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Ze zit lekker te soezen, zo onder jezus
Met die laatste heb ik minder

pi_62702297
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

Met die laatste heb ik minder

Misschien weer wel als je ziet dat zijn linkerhand mist en er onder ligt. Wat dan weer komt door de katten die niks moeten hebben van die rare Jezus en dingen die weer op een rekje boven Jezus staan op hem kieperen zodat hij nu zijn hand moet missen.
pi_62703114
It's a catspiracy
Ik zie op de foto maar een hand en dat is de linker die er ligt. De rechter hand zie ik ook niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_62703261
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een lief en tegelijkertijd treurig topic...

Ik las dat Kriebel een 'vampier-kat' was... moest meteen aan mijn kat Pat denken, die doet even gezellig mee:

[ afbeelding ]

Knuffel van Pat voor jullie.
Het kan altijd weer kat boven kat, maar het lijkt erg op Kriebel.
pi_62837466
Ik mis haar toch wel heel erg nu
pi_62837735
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:54:28 #237
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62838745
hey sch, hoe gaat het nou? mis je haar erg?
pi_62843710
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
hey sch, hoe gaat het nou? mis je haar erg?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:02:09 #239
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_62843901
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:12 schreef SCH het volgende:
Ik mis haar toch wel heel erg nu
Dat blijft nog wel even ben ik bang... Vannacht heb ik van Crockett gedroomd. Crockett is ruim 3 jaar geleden overleden. We waren in een soort restaurant waar alleen gevogelte en vis geserveerd werd.

Het slijt SCH, dat wel.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:08:58 #240
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62847383
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:54 schreef Bluezz het volgende:

[..]

hey mollige muze, niet zo negatief denken he!

ik ben erg begaan met het lot van sch. moet er niet aan denken, maar je weet dat het toch ooit komt. vandaar. en sch weet het. geen waard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')