Ik herken dit heel erg; toen mijn kat plots overleed barstte ik gelijk in huilen uit, terwijl mijn huisgenoot dat toen helemaal niet had, die had de dagen erna pas. Herkenbaar dus! Maar ieder zijn eigen manier van verwerkingquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:19 schreef SCH het volgende:
Nog even een naverwerkingsberichtje. Het is gek dat ik het er nu moeilijker mee heb dan de dagen voor, rond en na haar overlijden. Misschien omdat ik altijd nogal praktisch en organisatorisch ben ingesteld en het aardig kan verdringen door dat soort bezigheden. Maar nu mis ik haar enorm - gisteravond op de lange weg terug, alleen, vanuit Friesland moest ik steeds aan haar denken, hoe lief en grappig ze was en dat ze dus gewoon niet meer, nooit meer terugkomt. Nick kan het nu juist weer wat beter aan al zag hij haar dan gisteravond wel ineens weer op de bank liggen. Dat zal wel herkenbaar zijn, dat je ineens denkt dat je zo'n beestje weer ergens ziet.
En wat lag er een ontzettend lief briefje van de buren van het trainingskantoor naast ons. Nick was het nieuws woensdag even gaan vertellen omdat ze daar zo vaak kwam en we haar daar nogal eens vandaan moesten plukken. Een condoleancebrief met het verzoek om een foto als verrassing voor 1 van de collega's die het echt aan het hart ging, omdat het tien jaar haar huiskat was geweest![]()
Die dekselse Kriebel toch, ze leidde echt een dubbelleven.
ik heb het ook gehad. ik keek in de keukenruit en ik zag doerak op de mat zitten, een paar weken na haar overlijden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:19 schreef SCH het volgende:
Nog even een naverwerkingsberichtje. Het is gek dat ik het er nu moeilijker mee heb dan de dagen voor, rond en na haar overlijden. Misschien omdat ik altijd nogal praktisch en organisatorisch ben ingesteld en het aardig kan verdringen door dat soort bezigheden. Maar nu mis ik haar enorm - gisteravond op de lange weg terug, alleen, vanuit Friesland moest ik steeds aan haar denken, hoe lief en grappig ze was en dat ze dus gewoon niet meer, nooit meer terugkomt. Nick kan het nu juist weer wat beter aan al zag hij haar dan gisteravond wel ineens weer op de bank liggen. Dat zal wel herkenbaar zijn, dat je ineens denkt dat je zo'n beestje weer ergens ziet.
ik herken dit ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb het ook gehad. ik keek in de keukenruit en ik zag doerak op de mat zitten, een paar weken na haar overlijden.
echt, zo weird en toch zo mooi
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:51 schreef SCH het volgende:
Nick zei vanavond tijdens Popstars toen we helemaal idolaat waren van die veel te dikke zangeres Rebecca: "Kriebel is dood maar nu hebben we Rebecca"
kriebel was ook veel en veel te dik en kon ook heel mooi zingen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:49 schreef Poeke het volgende:
[..]
ik herken dit ook.
Meneer Bo heb ik na zijn dood in mijn ooghoeken nog regelmatig zien liggen op de plekjes waar hij graag lag (speciaal plekje op de bank, op zijn kussen op bed etc) Als ik dan nog een keer was hij er niet maar toch vond ik het fijn om hem te "zien" zodat ik aan hem dacht. Het is na een week of 3 over gegaan..
Nick zei vanavond tijdens Popstars toen we helemaal idolaat waren van die veel te dikke zangeres Rebecca: "Kriebel is dood maar nu hebben we Rebecca"
Mooi SCHquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:22 schreef SCH het volgende:
Wat lief Duderinnetje.
Nick is vandaag jarig en ik ben op zoek gegaan naar het mooiste fotolijstje dat ik kon vinden, ik wilde graag dat het helemaal van glas zou zijn want Jochem staat ook in zo'n soort lijstje. Het is gelukt: bij Mobach hier in Utrecht twee glasplaatjes van verschillende grootte die op ingenieuze manier met een rubberen koordje aan elkaar zijn verbonden. Een hele mooie close up van Kriebel er in gedaan en nu staat ze prachtig rustig naast het grote Jezusbeeld (Jezus mist zijn linkerhandje trouwens) op de mooie Indonesische kast.
Die muis deed het bij mij ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:53 schreef Cat22 het volgende:
Die tekening... meteen tranen in mijn ogen. Kriebel had heel veel vrienden hier. Het kan niet anders of ze amuseert zich 'daarboven' ook prima. Met melk en brokjes en muis.
Met die laatste heb ik minderquote:
Misschien weer wel als je ziet dat zijn linkerhand mist en er onder ligt. Wat dan weer komt door de katten die niks moeten hebben van die rare Jezus en dingen die weer op een rekje boven Jezus staan op hem kieperen zodat hij nu zijn hand moet missen.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een lief en tegelijkertijd treurig topic...
Ik las dat Kriebel een 'vampier-kat' was... moest meteen aan mijn kat Pat denken, die doet even gezellig mee:
[ afbeelding ]
Knuffel van Pat voor jullie.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
hey sch, hoe gaat het nou? mis je haar erg?
Dat blijft nog wel even ben ik bang... Vannacht heb ik van Crockett gedroomd. Crockett is ruim 3 jaar geleden overleden. We waren in een soort restaurant waar alleen gevogelte en vis geserveerd werd.quote:
hey mollige muze, niet zo negatief denken he!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |