Ze heeft de afvalrace helaas met mijlen voorsprong van je gewonnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben er weer hoor
Wat is de arme krieb magertjes, ze leek altijd zo op me![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:28 schreef SCH het volgende:
maar ze vindt Foppe ook heel aardig vanwege zijn achternaam.
Ze mag alles kiezen, het is net als in de dodencel, met dit verschil dat ze het wel interessant vindt maar gewoon niet eet. Gisteren een heel klein beetje vla met bananensmaak, dat wil je toch niet als je laatste maalquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:16 schreef zoalshetis het volgende:
sterkte sch. geef haar maar het eten wat ze het lekkerst vindt.
De foto heet: kriebel kofferquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Geweldig.
het is alleen kriebel niet lieverd, maar djamu de somali
Heb dit in het verleden zelf ook een paar keer meegemaakt, alleen dan bij honden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:25 schreef SCH het volgende:
De dierenarts belde nog even. Alles wijst toch wel op deze diagnose en hij denkt dat ze niet uit zichzelf doodgaat zodat wij toch zelf het moment moeten bepalen
tsja, je moet de wensen van het galemaal inwilligen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze mag alles kiezen, het is net als in de dodencel, met dit verschil dat ze het wel interessant vindt maar gewoon niet eet. Gisteren een heel klein beetje vla met bananensmaak, dat wil je toch niet als je laatste maal
Een kat met een gezwel, die bovendien sterk vermagert is en daarbij niet of nauwelijks meer eet of drinkt heeft wel degelijk pijn.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tsja, je moet de wensen van het galemaal inwilligen.
sterkte vent. maar ik denk dat de gene die de kat het best kent kan inschatten of ze doodziek is, dan wel pijn heeft.
tuurlijk komt er een boel antropomorfisme bij kijken. ik bedoelde mijn woorden eerder richting jouw visie dan die van sch, maar dacht het wat humaner te brengen. sch weet net zo goed als jij en ik dat het over is. maar it ain't over till it's over.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:18 schreef klipper het volgende:
[..]
Een kat met een gezwel, die bovendien sterk vermagert is en daarbij niet of nauwelijks meer eet of drinkt heeft wel degelijk pijn.
Jammer genoeg zien veel baasjes dat zelf vaak niet in, op het moment dat een dierenarts het gaat verkondigen, is dit vaak doordat deze inziet dat het baasje vaak zelf niet met die oplossing aankomt.
Als je jarenlang vreugde van een beestje gehad hebt, moet je ook dat laatste beetje respect vertonen richting je huisdier.
Ieder natuurlijk zijn eigen mening, maar ik heb het helaas vaak genoeg gezien dat een beestje vaak al zover heen was en dat het baasje alleen maar de positieve dingen zag, zoals kijk hij eet nu weer, maar wel vergeten is dat dat beestje dat de drie voorafgaande dagen niet deed, of dat het beestje eindelijk weer eens een knuffel kwam vragen terwijl ie daarvoor zijn nest niet uit kwam.
Vergeet niet dat dieren een stuk harder zijn dan wij, maar tekenen van vermageren, lusteloosheid, niet willen eten of drinken, veel slapen enz wel tekenen zijn van pijn en niet van vreugde.
Vergeet daarbij niet dat prednizon zeer veel verdoezeld, wat dat betreft is het net drugs.
OH ok.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk komt er een boel antropomorfisme bij kijken. ik bedoelde mijn woorden eerder richting jouw visie dan die van sch, maar dacht het wat humaner te brengen. sch weet net zo goed als jij en ik dat het over is. maar it ain't over till it's over.
mijn vader kocht ooit een landhuis, alleen maar omdat er eekhoorns waren. dus ik ben met ze op gegroeid. heerlijke beesten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:31 schreef klipper het volgende:
[..]
OH ok.
Misschien kwam het wat harder over dan ik bedoelde, maar als ik moet kiezen, dan kies ik de kant van het dier en niet die van het baasje, ondanks dat het baasje er heel veel verdriet van kan hebben.
Heb zelf trouwens ook altijd huisdieren gehad en nu nog steeds.
Heb ook al 3 keer een hond in moeten slapen, en 1 keer een konijn en een cavia.
De cavia vanwege het feit dat de bevalling van haar jongen helemaal misging, en ik kan je verzekeren dat dat helemaal verschrikkelijk is, i.p.v. 4 jongen te krijgen raak je er gelijk 5 kwijt.
Heb nu trouwens nog 1 hond, 2 eekhoorns en een heleboel vogels.
nee morphisme/morfisme.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:45 schreef SCH het volgende:
Wat gezellig dat al die andere poezen even mee komen kijken en hun goedbedoelde adviezen geven. Dat stelt Kriebel erg op prijs.
Wij doen echt wat het beste voor Kriebel is hoor, althans dat proberen we, maar we zitten ook nog wel half in de ontkenning misschien.
Bedoel je niet antropocentrisme zoalshetis?
Ah gos. Heel veel sterkte.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:51 schreef SCH het volgende:
Ik heb de dierenarts gebeld. Hij komt vanavond tussen 20.00 en 21.00 uur om Kriebel in te laten slapen.
Raar idee.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:51 schreef SCH het volgende:
Ik heb de dierenarts gebeld. Hij komt vanavond tussen 20.00 en 21.00 uur om Kriebel in te laten slapen.
Raar idee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |