abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62482292
* Aait de poezen hier nog maar eens stevig

Sterkte SCH! Ik heb veel katten gehad, daarvan is er maar 1 na een ziekte ingeslapen. De meeste anderen zijn verdwenen, taal noch teken. Eentje stierf oud & krakkemikkig een natuurlijke dood en eentje vonden we zonder aanwijsbare oorzaak morsdood. Zo'n aangekondigde dood met bijbehorende inslaapmomentkeuzes is aangrijpend, en naar, maar ver te verkiezen boven verdwijnen van katten. Succes, sterkte, en geniet van je vrouwtje zolang het kan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_62482352
oei

ontzettend veel sterkte met het nemen van afscheid

*traantje wegpinkt*

Ik hoop dat jullie nog lekker van elkaar kunnen genieten de komende tijd, dat ze niet al te veel pijn heeft en dat jullie haar een mooi afscheid kunnen bieden

* motorbloempje gaat zo haar eigen poezels nog even flink kroelen
Ja doei.
pi_62483581
Wat een mooie dame is Kriebel

Toen Zowie van ons dood ging, hebben wij de dierenarts gebeld om langs te komen en haar in te laten slapen. Maar een half uurtje voordat de dierenarts kwam, is ze uit zichzelf overleden, lekker bij mijn moeder op schoot. Hoewel het erg verdrietig was natuurlijk, was het toch wel een fijn idee dat ze op het nippertje toch nog uit zichzelf gegaan is.
Ik hoop dat Kriebel ook lekker in een veilige omgeving is als het moment daar is, maar eerst, zoals Greys zei, nog veel popstars en so you think you can dance kijken met haar!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62489209
Ik ben er weer hoor
Wat is de arme krieb magertjes, ze leek altijd zo op me

pi_62489577
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben er weer hoor
Wat is de arme krieb magertjes, ze leek altijd zo op me

Ze heeft de afvalrace helaas met mijlen voorsprong van je gewonnen.

Ze is lief vandaag, snuffelt wat rond en heeft interesse in eten, al eet ze nauwelijks. Wat nieuw is, is dat haar ogen heel troebel worden, gisteren waren ze al wel waterig maar nu zit er ook heel troep bij (lijkt wel een soort pus).

Vanavond gaan we gezellig de voetbaluitslagen volgen. Kriebel is het meest voor Oranje omdat ze die kleur zo mooi vindt maar ze vindt Foppe ook heel aardig vanwege zijn achternaam.
pi_62490749
Ze is altijd lief
Voer haar vanavond maar een klein haantje. Xena stuurt haar ook nog een kattebelletje
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:43:53 #57
163650 Greys
pi_62491415
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:28 schreef SCH het volgende:
maar ze vindt Foppe ook heel aardig vanwege zijn achternaam.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62491634
Ach SCH, wat een mooi topic van de narigheid
Veel sterkte met je enige meid en geniet van dr nu het nog kan (maar dat zit wel goed lees ik zo)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_62492272
De dierenarts belde nog even. Alles wijst toch wel op deze diagnose en hij denkt dat ze niet uit zichzelf doodgaat zodat wij toch zelf het moment moeten bepalen Ze zal uitdrogen en nog slomer worden. Gatverdarrie. Als ze dan nog zo op mijn schoot zit vanavond, vind ik het zo'n raar idee om te zeggen dat we haar 1 dezer dagen moeten laten inslapen.

Kon ze zelf maar even praten. We hebben haar ook geen euthanasieverklaring laten tekenen, zouden we nog last krijgen met de ChristenUnie denken jullie? Nou ja, die vinden vast dat twee mannen helemaal geen poes moeten opvoeden.
pi_62494716
Blijft iedere dag opnieuw afwegen: is vandaag de dag of stellen we het nog een dagje uit i de hoop dat ze uit zichzelf inslaapt. Sterkte. Tis volkomen kut.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_62500235
Ze is een beetje gaan stinken Heel vies maar ik vind alles lief aan haar moenteel dus ook dat rare geurtje. Maar goed, het zijn allemaal tekenen dat het een aflopende zaak is. Gisteravond laat kwamen we min of meer tot de conclusie om vandaag de dierenarts te laten komen. Maar vanochtend: ze kijkt me dan weer zo aan, ze krabt haar nageltjes nog even het hok op het stukje daarvoor vastgespijkerde vloerbedekking en ze drinkt zowaar een beetje. Ze is gewoon nog te veel Kriebel, ze spint, ze komt op schoot en ze wil toch ook nog weer naar Buitenhof kijken

Moeilijk hoor
pi_62500294
Och, SCH, wat hartverscheurend moeilijk dit.
Misschien echt niet meer te lang uitstellen nu, het klinkt zo zielig allemaal.

Veel wijsheid gewenst.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:16:52 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62500330
sterkte sch. geef haar maar het eten wat ze het lekkerst vindt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † zondag 19 oktober 2008 @ 12:27:24 #64
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62500518
veel sterkte sch
meer weet ik even niet
pi_62500545
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:16 schreef zoalshetis het volgende:
sterkte sch. geef haar maar het eten wat ze het lekkerst vindt.
Ze mag alles kiezen, het is net als in de dodencel, met dit verschil dat ze het wel interessant vindt maar gewoon niet eet. Gisteren een heel klein beetje vla met bananensmaak, dat wil je toch niet als je laatste maal
  Admin zondag 19 oktober 2008 @ 12:41:36 #66
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_62500790
Kijk wat ik nog had:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator zondag 19 oktober 2008 @ 12:50:32 #67
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_62500960
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:41 schreef yvonne het volgende:
Kijk wat ik nog had:
[ afbeelding ]
Ha ha Dat bekkie!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_62501059
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:41 schreef yvonne het volgende:
Kijk wat ik nog had:
[ afbeelding ]
Geweldig.

het is alleen kriebel niet lieverd, maar djamu de somali
  Admin zondag 19 oktober 2008 @ 12:58:06 #69
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_62501082
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Geweldig.

het is alleen kriebel niet lieverd, maar djamu de somali
De foto heet: kriebel koffer
Stuurde je me lang geleden
Nou ja, zie je dat ik je dingetjes bewaar.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_62501084
Wat een verdrietig, lief topic.

Moeilijk is dat, als je je lieveling achteruit ziet gaan en er helemaal niks aan kunt doen. Ik zit hier met een nierpatiëntje waarvan de waardes 'through the roof' zijn die haar dieetvoer niet geweldig vindt. Ze is inmiddels ook zo'n gratenpakhuis en dan is het moeilijke keuzes maken en maar hopen dat je de goede balans vindt tussen kwaliteit van leven en levensduur.
Een andere kat van mij had darmkanker. Een maand na de diagnose is hij vrij plotseling overleden. Hij kroop weg en had duidelijk pijn. En toen ik in zijn oogjes keek zag ik mijn oude Siepke niet meer en wist ik dat het moment gekomen was om afscheid te nemen. En toen is de gluiperd er toch nog zelf tussenuit geglipt, in de wachtkamer van de dierenarts. Bah, ik wil er eigenlijk niet aan denken dat ik waarschijnlijk binnenkort weer voor zo'n keuze kom te staan, maar dat is de realiteit.

Ik wens jullie veel kracht, sterkte en wijsheid. Jij kent je eigen kat als geen ander en daardoor zul je weten wanneer het 'op' is en je definitief afscheid moet nemen.

Kriebeltje voor Kriebel en een dikke op z'n neus.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_62501207
Djamu de kofferpoesch

Wat vreselijk moeilijk om het tijdstip te bepalen lieverds vooral als ze je dan weer zo op zijn kriebels aankijkt.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 oktober 2008 @ 13:17:39 #72
163650 Greys
pi_62501413
Veel sterkte lieverds.

Boris hier snapt alleen niets van de televisiesmaak van Kriebel. Hij vindt So You Think You Can Dance slightly gay. Heb uitgelegd dat Kriebel een meisje is, maar dan nóg
Alhoewel met Foppe, inderdaad ivm die achternaam, kan hij wel weer meegaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62501911
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 21:25 schreef SCH het volgende:
De dierenarts belde nog even. Alles wijst toch wel op deze diagnose en hij denkt dat ze niet uit zichzelf doodgaat zodat wij toch zelf het moment moeten bepalen
Heb dit in het verleden zelf ook een paar keer meegemaakt, alleen dan bij honden.
Het enige dat ik je aan kan raden is om het zo snel mogelijk te doen, de kat wordt echt niet meer beter en het is diervriendelijker om het te doen op een moment dat de kat nog enigzins een leven heeft dan wanneer ie verschrikkelijk veel pijn heeft.
Je hebt nu al een aantal dagen afscheid kunnen nemen, je kat heeft je altijd veel liefde gegeven, geef je kat dan ook de leifde en respect dat ie verdient en laat hem dan niet onnodig lijden.
Wat dat betreft moet je voor jezelf een punt vaststellen, en dat kan vanavond zijn, maar natuurlijk ook uiterlijk morgenavond.
Zelf vond ik het altijd het beste om het te doen aan het eind van de dag dat ik de gehele dag thuis geweest was, dat was dan echt de afscheidsdag, nog even de laatste wandeling en het laatste knuffeltje....
Sterkte ermee.
pi_62502224

Zegt : geen overhaaste beslissingen... je voelt vanzelf wanneer het tijd is.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 oktober 2008 @ 14:01:07 #75
163650 Greys
pi_62502335
Boris wenst je ook veel sterkte en wijsheid

Ook al heeft hij een andere smaak qua tv-programma's

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:56:27 #76
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62505136
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze mag alles kiezen, het is net als in de dodencel, met dit verschil dat ze het wel interessant vindt maar gewoon niet eet. Gisteren een heel klein beetje vla met bananensmaak, dat wil je toch niet als je laatste maal
tsja, je moet de wensen van het galemaal inwilligen.

sterkte vent. maar ik denk dat de gene die de kat het best kent, kan inschatten of ze doodziek is, dan wel pijn heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 19-10-2008 16:16:13 ]
pi_62505530
En Sietske (net 13 geworden) zegt: 'Jij als baasje kunt vast prima zien wanneer Kriebel niet meer wil. Ik ben ook erg ziek maar wil nog wel even mee. Die bloedprikjes vond ik trouwens niks aan! Mij hebben ze zowel op mijn pootje als onder mijn kin geprikt '

Rooie Naartjie vraagt of Kriebel toevallig nog wat eten over heeft, hij mag niet aan het dieetvoer van Sietske komen. En geeft Kriebel voorzichtig een kopje.

Als dit ongepast is in je topic, excuses. Maar ik zit ongeveer (zij het minder accuut) in dezelfde situatie als jou dus ik weet - denk ik- wel zo'n beetje hoe je je voelt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_62505685
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tsja, je moet de wensen van het galemaal inwilligen.

sterkte vent. maar ik denk dat de gene die de kat het best kent kan inschatten of ze doodziek is, dan wel pijn heeft.
Een kat met een gezwel, die bovendien sterk vermagert is en daarbij niet of nauwelijks meer eet of drinkt heeft wel degelijk pijn.
Jammer genoeg zien veel baasjes dat zelf vaak niet in, op het moment dat een dierenarts het gaat verkondigen, is dit vaak doordat deze inziet dat het baasje vaak zelf niet met die oplossing aankomt.

Als je jarenlang vreugde van een beestje gehad hebt, moet je ook dat laatste beetje respect vertonen richting je huisdier.

Ieder natuurlijk zijn eigen mening, maar ik heb het helaas vaak genoeg gezien dat een beestje vaak al zover heen was en dat het baasje alleen maar de positieve dingen zag, zoals kijk hij eet nu weer, maar wel vergeten is dat dat beestje dat de drie voorafgaande dagen niet deed, of dat het beestje eindelijk weer eens een knuffel kwam vragen terwijl ie daarvoor zijn nest niet uit kwam.
Vergeet niet dat dieren een stuk harder zijn dan wij, maar tekenen van vermageren, lusteloosheid, niet willen eten of drinken, veel slapen enz wel tekenen zijn van pijn en niet van vreugde.

Vergeet daarbij niet dat prednizon zeer veel verdoezeld, wat dat betreft is het net drugs.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:21:18 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62505755
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:18 schreef klipper het volgende:

[..]

Een kat met een gezwel, die bovendien sterk vermagert is en daarbij niet of nauwelijks meer eet of drinkt heeft wel degelijk pijn.
Jammer genoeg zien veel baasjes dat zelf vaak niet in, op het moment dat een dierenarts het gaat verkondigen, is dit vaak doordat deze inziet dat het baasje vaak zelf niet met die oplossing aankomt.

Als je jarenlang vreugde van een beestje gehad hebt, moet je ook dat laatste beetje respect vertonen richting je huisdier.

Ieder natuurlijk zijn eigen mening, maar ik heb het helaas vaak genoeg gezien dat een beestje vaak al zover heen was en dat het baasje alleen maar de positieve dingen zag, zoals kijk hij eet nu weer, maar wel vergeten is dat dat beestje dat de drie voorafgaande dagen niet deed, of dat het beestje eindelijk weer eens een knuffel kwam vragen terwijl ie daarvoor zijn nest niet uit kwam.
Vergeet niet dat dieren een stuk harder zijn dan wij, maar tekenen van vermageren, lusteloosheid, niet willen eten of drinken, veel slapen enz wel tekenen zijn van pijn en niet van vreugde.

Vergeet daarbij niet dat prednizon zeer veel verdoezeld, wat dat betreft is het net drugs.
tuurlijk komt er een boel antropomorfisme bij kijken. ik bedoelde mijn woorden eerder richting jouw visie dan die van sch, maar dacht het wat humaner te brengen. sch weet net zo goed als jij en ik dat het over is. maar it ain't over till it's over.
pi_62505991
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tuurlijk komt er een boel antropomorfisme bij kijken. ik bedoelde mijn woorden eerder richting jouw visie dan die van sch, maar dacht het wat humaner te brengen. sch weet net zo goed als jij en ik dat het over is. maar it ain't over till it's over.
OH ok.

Misschien kwam het wat harder over dan ik bedoelde, maar als ik moet kiezen, dan kies ik de kant van het dier en niet die van het baasje, ondanks dat het baasje er heel veel verdriet van kan hebben.
Heb zelf trouwens ook altijd huisdieren gehad en nu nog steeds.
Heb ook al 3 keer een hond in moeten slapen, en 1 keer een konijn en een cavia.
De cavia vanwege het feit dat de bevalling van haar jongen helemaal misging, en ik kan je verzekeren dat dat helemaal verschrikkelijk is, i.p.v. 4 jongen te krijgen raak je er gelijk 5 kwijt.
Heb nu trouwens nog 1 hond, 2 eekhoorns en een heleboel vogels.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:43:32 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62506274
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:31 schreef klipper het volgende:

[..]

OH ok.

Misschien kwam het wat harder over dan ik bedoelde, maar als ik moet kiezen, dan kies ik de kant van het dier en niet die van het baasje, ondanks dat het baasje er heel veel verdriet van kan hebben.
Heb zelf trouwens ook altijd huisdieren gehad en nu nog steeds.
Heb ook al 3 keer een hond in moeten slapen, en 1 keer een konijn en een cavia.
De cavia vanwege het feit dat de bevalling van haar jongen helemaal misging, en ik kan je verzekeren dat dat helemaal verschrikkelijk is, i.p.v. 4 jongen te krijgen raak je er gelijk 5 kwijt.
Heb nu trouwens nog 1 hond, 2 eekhoorns en een heleboel vogels.
mijn vader kocht ooit een landhuis, alleen maar omdat er eekhoorns waren. dus ik ben met ze op gegroeid. heerlijke beesten.
pi_62507544
Wat gezellig dat al die andere poezen even mee komen kijken en hun goedbedoelde adviezen geven. Dat stelt Kriebel erg op prijs.

Wij doen echt wat het beste voor Kriebel is hoor, althans dat proberen we, maar we zitten ook nog wel half in de ontkenning misschien.

Bedoel je niet antropocentrisme zoalshetis?
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:49:29 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62509116
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:45 schreef SCH het volgende:
Wat gezellig dat al die andere poezen even mee komen kijken en hun goedbedoelde adviezen geven. Dat stelt Kriebel erg op prijs.

Wij doen echt wat het beste voor Kriebel is hoor, althans dat proberen we, maar we zitten ook nog wel half in de ontkenning misschien.

Bedoel je niet antropocentrisme zoalshetis?
nee morphisme/morfisme.
pi_62509348
De shmooppoes komt ook even kijken hoe het met Kriebel gaat.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_62512169
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee morphisme/morfisme.
Ja, je hebt gelijk, ik had het al opgezocht. Centrisme is de parapluterm.
pi_62512248
Heel veel sterke SCH ik vond het moeilijk om te beslissen wanneer het het einde voor Ramses was (mede door zijn leeftijd) maar heb mezelf toen voor gehouden dat ik het beestje niet voor mij in leven moest houden. Heel veel sterkte met het maken van de keuze hopelijkvoor je maakt kriebel zelf de keuze door rustig in te slapen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:44:45 #87
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_62515802
sterkte SCH, Heel veel kracht voor jullie in het nemen van de hele moeilijke beslissing
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:24:53 #88
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_62516962

Rotsituatie...helaas herkenbaar
Heel veel sterkte samen...

Kan er niets aan doen, maar als ik dit soort topics lees moet ik m'n eigen monsters altijd ff extra knuffen.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_62524591
heel veel sterkte jullie allemaal,
ik hoop dat ze snel aangeeft wat ze wil en hoe ze zich voelt, zodat jullie de keuze kunnen maken
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_62524671
Hoe is het nu met haar? Hoe was het vannacht?? Zijn jullie aan het werk gegaan??
pi_62526153
Ja, we zijn aan het werk gegaan. Ja, we voelen ons enorm schuldig.
Het zat er niet goed uit vanochtend, veel pus bij haar oog en ze staat steeds moeilijker op haar poten.

Zeg maar niks verder
pi_62526388

Ga maar gewoon lekker eerder naar huis
pi_62526498
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_62526558
voel je niet schuldig hoor dat je naar je werk bent gegaan...

ondanks jullie liefde voor haar gaat het leven gewoon door en als ze besluit om te gaan als jullie er niet zijn, dan is dat denk ik niet omdat ze jullie iets kwalijk neemt hoor een kat voelt heel goed of liefde gemeend of gemaakt is, en ik denk dat dat hier wel goed zit

Ga zoals Bloes al zei maar lekker wat eerder naar huis om te kijken of er iets veranderd is...
Ja doei.
  † In Memoriam † maandag 20 oktober 2008 @ 13:37:19 #95
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_62527160
Sterkte gozers, bij de beslissing en de dagen daarna
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_62527476
Ik heb de dierenarts gebeld. Hij komt vanavond tussen 20.00 en 21.00 uur om Kriebel in te laten slapen.

Raar idee.
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:55:44 #97
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62527560
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_62527569
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:51 schreef SCH het volgende:
Ik heb de dierenarts gebeld. Hij komt vanavond tussen 20.00 en 21.00 uur om Kriebel in te laten slapen.

Raar idee.
Ah gos. Heel veel sterkte.
Go hard or go home
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:57:03 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_62527595
Daar doe je goed aan, SCH.

Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:03:05 #100
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_62527750
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:51 schreef SCH het volgende:

Raar idee.

Zijn jullie nu thuis dan?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')