quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:12 schreef ItaloDancer het volgende:
tvp
denkje?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Neh te vergezocht
ik had gezegd dat ik weg moest en jij schoot niet op. Het kost welgeteld 2 seconden om een topic te opnenen. OP kun je later doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:09 schreef starla het volgende:
Ah kom op hé, zit ik m'n best te doen om die OP in elkaar te flansen, doe jij het al
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik had gezegd dat ik weg moest en jij schoot niet op. Het kost welgeteld 2 seconden om een topic te opnenen. OP kun je later doen.
Daardoor wilde ik steeds DNA als SW posten en het past ook wel bij antwoord 1 en 2 maar ik zie geen link met zonsondergang en star wars.quote:
ik vind van welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:16 schreef ItaloDancer het volgende:
Heb die Wikipedia-pagina vanavond gelezenkende de man niet en kon verder ook geen links vinden.
Is dat ernstig
hier hetzelfde. Ben de naam een paar keer tegengekomen en zelfs zijn bio gelezen, maar kon/kan de link niet leggen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:16 schreef ItaloDancer het volgende:
Heb die Wikipedia-pagina vanavond gelezenkende de man niet en kon verder ook geen links vinden.
Is dat ernstig
Same herequote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:24 schreef Briggy het volgende:
Kheb zelfs de Hugo award nog gelinkt en foundation
Zo iemand moet je toch kennenquote:Asimov was one of the most prolific writers of all time, having written or edited more than 500 books and an estimated 9,000 letters and postcards[3]. His works have been published in nine of the ten major categories of the Dewey Decimal System (the sole exception being the 100s; philosophy and psychology).
Het gaat om de kwaliteit niet om de kwantiteit.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zo iemand moet je toch kennen
wat goedquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:37 schreef Briggy het volgende:
SW: PvdA
Nope. Das niet doordenken vanaf wouter bosquote:
dacht dat het goed was ..quote:
quote:
Den Uyl zat in den Oliequote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:41 schreef qonmann het volgende:
sw olie
en Bos ook, daar stopt mijn kennisquote:
Dat komt al meer in de richting, maar nog niet goedquote:
En we koelen weer af...quote:
quote:
quote:
Leuke opdracht inderdaad, ik dacht eerst van ow die plaatjes zijn wel errug easy, maar dan die doordenkers zijn tofquote:
Nu heb ik zin in een boterham met pindakaasquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:16 schreef ItaloDancer het volgende:
3. pindakaas
quote:
Ik wilde eerst gewoon een neus als woord posten, maar was bang dat jullie het dan gelijk door zouden hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:45 schreef PhysicsRules het volgende:
daar zat ik nog aan te denken, maar kon de relatie met AD en vooral neusfluit niet leggen
Inderdaad! dat heb ik ook al een paar keer gehad, te lang doorzoekenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:56 schreef PhysicsRules het volgende:
het bewijst maar mijn eigen wijsheid weer: als je twee hints kan verklaren, post je sleutelwoord
Hoe kom je er opquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:24 schreef Maringo het volgende:
sw schouder
En het ergste is dat het lampje net begon te branden met dat ik zat te wachten op de pagina die aan het laden was, en toen zag ik je hint...quote:
quote:
* eNGine10 roept stiekem yes, weer een concurrent minderquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
dan kan ik net niet meer meedoen want ik ga dan eten en werken
Daar moest ik ook al aan denken maar ik zie nergens de lange blonde lokken van Beequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:01 schreef chufi het volgende:
5 The Sisterhood of the Travelling Pants
Hawaii?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:18 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Eén per keer tenzij je zeker weet dat het goed is![]()
Anders kan iemand wel de hele lijst posten.
[ afbeelding ]
Sorry, ik wist dat dit komen zouquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:18 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Eén per keer tenzij je zeker weet dat het goed is![]()
Anders kan iemand wel de hele lijst posten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |