quote:
Ja wie nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:14 schreef Ladylike het volgende:
lego is vet cool
had vroeger kisten vol ..
Met Lego kun je alles makenquote:
Ik bouwde zelf dingen, dus zonder beschrijving..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wie nietIk had vooral die ruimteschepen
kijk, en daar trek ik mn grensquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
ZEVENTIG dollar op Amazon
wf!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
ZEVENTIG dollar op Amazon
Het leven is duurquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Als zo'n doosje hier 16,95 zou zijn dan zou ik het al fors aan de prijs vinden
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Als zo'n doosje hier 16,95 zou zijn dan zou ik het al fors aan de prijs vinden
Dat ding stelt niks voor man, die gele brandweerwagen. Maar vertel, wat betaal je daar tegenwoordig voor?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:31 schreef es70 het volgende:
Hoe lang ben jij al niet in een speelgoedwinkel geweest
.
Bij Bart Smit 4,95.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Voor deze betaalde ik pas nog in Finland ¤ 4,80.
Dat is wel erg goedkoop voor Lego denk ik, maar 70 dollar gaat nergens over natuurlijk
lego is echt voor de toffe mensenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:32 schreef Fha het volgende:
Ik had vroeger (nouja hij staat nog steeds bij mama op zolder) een vet mooi lego kasteel
Oh nou zie, heb ik toch 15 cent bespaard tijdens de vakantiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Precies.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lego is echt voor de toffe mensen
Kan ik niet vinden. Maar het ging me meer om het feit dat jij zo opkeek van die prijs...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ding stelt niks voor man, die gele brandweerwagen. Maar vertel, wat betaal je daar tegenwoordig voor?
ik moet blijkbaar eens de prijzen van lego tegenwoordig gaan bekijken...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden. Maar het ging me meer om het feit dat jij zo opkeek van die prijs...
the princess diaries ookquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoveel hebben wij niet eens uitgegeven...
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Van de prijzen van Playmobil word je ook misselijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik moet blijkbaar eens de prijzen van lego tegenwoordig gaan bekijken...
keek er toch ook wel van op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |