Lang leve de telefoons met internetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:06 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben online via mijn iPhone momenteel, mike.
hahaha toe maar.... wat een diva ben je weerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:06 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben online via mijn iPhone momenteel, mike.
Hoe kon ik ooit leven zonder internet bij de GGD.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:07 schreef Burner82 het volgende:
Lang leve de telefoons met internet
Wat heb je over voor de hulp?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:05 schreef mike_hunt het volgende:
is dat met die grote H? ik weet niet hoe dat moet helllllllllllllllllllllllp ahahah
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb je over voor de hulp?
nada está para libre guapo
Je weet dat je van die naam nooit of te nimmer zult afkomen zolang je (weliswaar beheerst) veerliefd wordt op jongens van 16/17!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
Leugens!!!!????
MrBrightside, voordat je zoiets roept moet je wel met overtuigend bewijsmateriaal komen he, anders heet zoiets smaad, of laster, ik neem jou serieus ook al is dit Onzin.
Ik heb nooit geweten waarom je zo fel op me reageert soms.
quote:
Hoe lang moet je wachten op de uitslag?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:16 schreef Pjederdy het volgende:
totdat we zo te horen krijgen dat aids in de laatste fase hebben!
Kwartiertje, 20 minuten ofzo.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:20 schreef Ang3l het volgende:
Hoe lang moet je wachten op de uitslag?
Ik vond dat echt het meest vervelende, dat wachten. Gadverdamme.
Serieus? Zo snel al? Is het zo' quick-test geval? Ik moest een week wachten en dan zelf opbellen.quote:
Bellen? Dat hoeft hier echt niet. Gewoon lopende band werk.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:20 schreef Ang3l het volgende:
En dan slikken (nee niet zo), bellen en vragen: "En?"
zit jij ook in de wachtkamer?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:16 schreef Pjederdy het volgende:
totdat we zo te horen krijgen dat aids in de laatste fase hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |