quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ben even aan het scrollen
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
hahahahahahahahaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je hier uberhaupt gebanned voor worden?
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:11 schreef Sgele het volgende:gheil manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je hier uberhaupt gebanned voor worden?
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:11 schreef Sgele het volgende:WuahahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je hier uberhaupt gebanned voor worden?
![]()
Don't think, be sure!
[..]
[ afbeelding ]
ik verwacht nog minimaal 25 pedobear plaatjes voor die tijdquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:11 schreef Sgele het volgende:hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je hier uberhaupt gebanned voor worden?
das een lauwe avatar!
maoam is voor bazen!
Samequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik verwacht nog minimaal 25 pedobear plaatjes voor die tijd
wij jou ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:15 schreef Logician het volgende:
And BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACKKKKKKKKKKKKKKKKKK!
Ik heb jullie zooooooooooo gemist![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |