ja dat is wel een goed ideequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:42 schreef Logician het volgende:
[..]
Rustig??? Guio komt ook vanaaf![]()
MAaruhm ik ga iedereen v.a 23u er uit schoppen ik MOET echt een nacht goed slapen
Ja.. mij ook maar aladin kon ook vliegen met tapijt dus kan runx wel een ezel berijdenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:44 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me toch best vrij lastig voor uit komen enzoo
Daar ging me colaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:44 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:44 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
druk....mails en telefoontjes enzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Echt he.. hoe is het bij jou daar ?
hahah die gast! wat een sukkel was/is hij!quote:
Mm.. lekker ik wacht rustig af tot de klok om 5 uur slaat en dat ik naar huis kanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
druk....mails en telefoontjes enzo
Hijs tof hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:49 schreef renedis het volgende:
[..]
hahah die gast! wat een sukkel was/is hij!
maar schilderen kon hij zeker wel!
hij is een held! eerst denk je wtf doet ie, aargh hij verneukt alles.dan gaat de droge kwast eroverheen en op het laatste heeft jij een supermooi schilderij gemaakt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:49 schreef renedis het volgende:
[..]
hahah die gast! wat een sukkel was/is hij!
maar schilderen kon hij zeker wel!
Inderdaad echt uit het niets opeens "Im gunna add some bushes here"quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij is een held! eerst denk je wtf doet ie, aargh hij verneukt alles.dan gaat de droge kwast eroverheen en op het laatste heeft jij een supermooi schilderij gemaakt.
Fijne avondquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
Mensen ik ga afsluiten! fijne avond allen
klinkt als een dealer die iets te veel van zijn eigen product heeft gesnoeptquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:51 schreef Logician het volgende:
omg heb een dealer aan de lijn die niet weet wat een product name is![]()
gonna be a lonnnnnnnnnnng call
Haha.. klinkt als een dealer die niks meer te dealen heeft danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
klinkt als een dealer die iets te veel van zijn eigen product heeft gesnoept
oke were gonna make a lil bush next to that tree, because he need a friend. everybody needs friends!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Inderdaad echt uit het niets opeens "Im gunna add some bushes here"
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
Mensen ik ga afsluiten! fijne avond allen
Just use the dry brush like this and voila you got some bushesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke were gonna make a lil bush next to that tree, because he need a friend. everybody needs friends!
quote:
Ja graag je zelf voorstellen..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:57 schreef ajf het volgende:
[..]Hoi maar weer.
Oké help me effe Barra. Er is iets verwarrends aan de OP. Heb jij zaterdag een date? En moet ik me hier echt voorstellen?
Najaaaa zeg, moet ik weer helemaal trug rijden enzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:42 schreef Logician het volgende:
[..]
Rustig??? Guio komt ook vanaaf![]()
MAaruhm ik ga iedereen v.a 23u er uit schoppen ik MOET echt een nacht goed slapen
Nou bij deze:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja graag je zelf voorstellen..
Hoef niet je echte naam maar wat voor werk je bijv. doet enzo
Owja en hallo
ik hou je wel gezeldschap danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:00 schreef Crazy-p het volgende:
ah verodoriedag mensen..
zit hier nog een uur
Graag gedaanquote:
wat ga je maken?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:11 schreef Sophietjuh het volgende:
en ik nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelll even![]()
Moet zo even gaan koken
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Najaaaa zeg, moet ik weer helemaal trug rijden enzo
WRAPS!quote:
ajf is een Baasquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou bij deze:
Ik ben ajf en ik werk als software ingenieur in het bedrijf van mijn pa. We maken software voor bedrijven die werken in de transport en verkeer. Verder ben ik gescheiden en heb een tweeling van 8. Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel
zeker! dat vind Logi ookquote:
quote:
lekker hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |