Wel ? ga je een speech houden ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:21 schreef Crazy-p het volgende:
wil iedereen die voor 6 uur vrij is ff stil zijn

cuteequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:19 schreef Logician het volgende:
[..]
Awwwwwwwwwwwwwwwwwww
[ afbeelding ]

Dont run away when i want to give you a hugquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:19 schreef Logician het volgende:
[..]
Awwwwwwwwwwwwwwwwwww
[ afbeelding ]

duss denk geen top 10 voor mij in de  top 100 spamlijst
 duss denk geen top 10 voor mij in de  top 100 spamlijst  

quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
oud maar blijft leuk
[ afbeelding ]

Ik zit hopelijk weer is in de top 10 na 3 dagen afwezigheidquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:24 schreef Runx het volgende:
zo niet echt een productieve dag voor mij op fok , ik moest soms wat doenduss denk geen top 10 voor mij in de top 100 spamlijst

ik stond eergisteren op numero unoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik zit hopelijk weer is in de top 10 na 3 dagen afwezigheid

Whaha die eerste is vetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:26 schreef renedis het volgende:
cat:
[ afbeelding ]
no-cat:
[ afbeelding ]

Tijgertje pakquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Joow.. fijne avondquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:28 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
En nou ga ik naar huis

FIjne avond mensen!

fijne avond sgelequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:28 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
En nou ga ik naar huis

FIjne avond mensen!
 en jij ook runx
  en jij ook runx

Doeiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:29 schreef Runx het volgende:
Beste vrienden/vriendinnen / vijanden .
mijn erg drukke dag zit er weer op , ik pak me spullen zo in , en ga zo vertrekken naar huis .
ik ga jullie allemaal gedag zeggen en tot de volgende keer
take care , see u , luv u all , Byebye

ik denk dat ik rond 21.00 komquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:30 schreef Logician het volgende:
OMG DIE LAATSTE Laughing Out Loud!
ps; CP Sophie is v.a 17u ong thuis

, maar straks eten je fretjes mij op

aah wat gemeen.. iedereen is eerder vrij ;'(quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:30 schreef Logician het volgende:
OMG DIE LAATSTE Laughing Out Loud!
ps; CP Sophie is v.a 17u ong thuis

Nee want jij smaakt viesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ik denk dat ik rond 21.00 kom

het is dat ik geen kat heb!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:33 schreef renedis het volgende:
hmmm.. wie z'n kat is dit?
[ afbeelding ]

ach stik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!

Niet die van mij..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:33 schreef renedis het volgende:
hmmm.. wie z'n kat is dit?
[ afbeelding ]

Ahh.. das zieligquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
echt ik zou ook wel een kat willen. hele dag leipe pakjes aantrekken

Echt he.. hoe is het bij jou daar ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
fijne avond mensen die wegrennen

quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ik denk dat ik rond 21.00 kom
 Hoe kom je dan? *GNAGNA*
 Hoe kom je dan? *GNAGNA*   

hahaha.. ben je boos? pluk een roos, ben je niet goed? zet hem op je hoed!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
fijne avond mensen die wegrennen

misschien kom ik vanavond ook nog ff langsquote:
 ff rustig zitten ofzo.. lol
 ff rustig zitten ofzo.. lol  

quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:40 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaha.. ben je boos? pluk een roos, ben je niet goed? zet hem op je hoed!
DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Rustig??? Guio komt ook vanaafquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:41 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
misschien kom ik vanavond ook nog ff langsff rustig zitten ofzo.. lol

maar dat hoor je dan nog wel.. sms ik wel ff

een feestje bij Logi?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:42 schreef Logician het volgende:
[..]
Rustig??? Guio komt ook vanaaf
MAaruhm ik ga iedereen v.a 23u er uit schoppen ik MOET echt een nacht goed slapen

Ik heet gewoon Gio hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:42 schreef Logician het volgende:
[..]
MAaruhm ik ga iedereen v.a 23u er uit schoppen ik MOET echt een nacht goed slapen

ja dat is wel een goed ideequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:42 schreef Logician het volgende:
[..]

Ja.. mij ook maar aladin kon ook vliegen met tapijt dus kan runx wel een ezel berijdenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:44 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me toch best vrij lastig voor uit komen enzoo

Daar ging me colaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:44 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:44 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]

druk....mails en telefoontjes enzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Echt he.. hoe is het bij jou daar ?

hahah die gast! wat een sukkel was/is hij!quote:

Mm.. lekker ik wacht rustig af tot de klok om 5 uur slaat en dat ik naar huis kanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
druk....mails en telefoontjes enzo

Hijs tof hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:49 schreef renedis het volgende:
[..]
hahah die gast! wat een sukkel was/is hij!
maar schilderen kon hij zeker wel!
 !
!

hij is een held! eerst denk je wtf doet ie, aargh hij verneukt alles.dan gaat de droge kwast eroverheen en op het laatste heeft jij een supermooi schilderij gemaakt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:49 schreef renedis het volgende:
[..]
hahah die gast! wat een sukkel was/is hij!
maar schilderen kon hij zeker wel!

Inderdaad echt uit het niets opeens "Im gunna add some bushes here"quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij is een held! eerst denk je wtf doet ie, aargh hij verneukt alles.dan gaat de droge kwast eroverheen en op het laatste heeft jij een supermooi schilderij gemaakt.

Fijne avondquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
Mensen ik ga afsluiten! fijne avond allen

klinkt als een dealer die iets te veel van zijn eigen product heeft gesnoeptquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:51 schreef Logician het volgende:
omg heb een dealer aan de lijn die niet weet wat een product name is
gonna be a lonnnnnnnnnnng call

Haha.. klinkt als een dealer die niks meer te dealen heeft danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
klinkt als een dealer die iets te veel van zijn eigen product heeft gesnoept

oke were gonna make a lil bush next to that tree, because he need a friend. everybody needs friends!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Inderdaad echt uit het niets opeens "Im gunna add some bushes here"

quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
Mensen ik ga afsluiten! fijne avond allen

Just use the dry brush like this and voila you got some bushesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke were gonna make a lil bush next to that tree, because he need a friend. everybody needs friends!

quote:
 Hoi maar weer.
 Hoi maar weer.  

Ja graag je zelf voorstellen..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:57 schreef ajf het volgende:
[..]Hoi maar weer.
Oké help me effe Barra. Er is iets verwarrends aan de OP. Heb jij zaterdag een date? En moet ik me hier echt voorstellen?

Najaaaa zeg, moet ik weer helemaal trug rijden enzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:42 schreef Logician het volgende:
[..]

Nou bij deze:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja graag je zelf voorstellen..
Hoef niet je echte naam maar wat voor werk je bijv. doet enzo
Owja en hallo

ik hou je wel gezeldschap danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:00 schreef Crazy-p het volgende:
ah verodoriedag mensen..
zit hier nog een uur

Graag gedaanquote:

Moet zo even gaan koken
 Moet zo even gaan koken  

wat ga je maken?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:11 schreef Sophietjuh het volgende:
en ik nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelll even
Moet zo even gaan koken

quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Najaaaa zeg, moet ik weer helemaal trug rijden enzo

WRAPS!quote:

ajf is een Baasquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou bij deze:
Ik ben ajf en ik werk als software ingenieur in het bedrijf van mijn pa. We maken software voor bedrijven die werken in de transport en verkeer. Verder ben ik gescheiden en heb een tweeling van 8. Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel

zeker! dat vind Logi ookquote:
 Scheelt weer koken voor haar als ze thuis komt
 Scheelt weer koken voor haar als ze thuis komt  

quote:

lekker hequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |