Zo mooi gek.. was toen ik werkte bij callcenterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als dat hier dus gebeurt, sta ik op... geef een schreeuw dat iedereen rustig aan moet doen...en klaar
Hebben jullie geen teamleaders?
thats pretty gay dude!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
had ik deze hier trouwens al gepost ?
mantyhose
[ afbeelding ]
Da's lastig jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
het probleem is dat het bij mij wel eens anders binnen kan komen.. dus dat mensen hier niet echt aan het schreeuwen zijn.. maar dat ik het wel zo hoor :S
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als dat hier dus gebeurt, sta ik op... geef een schreeuw dat iedereen rustig aan moet doen...en klaar
Hebben jullie geen teamleaders?
ik wou net zeggenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
PRETTY GAY..?
You mean REALLY GAY
Haha dat doet me denken aan die film met Vin diesel enzo..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als het op mijn vorige werk niet veel geschreeuw was bij de binnendienst deed ik mijn kantoor open en schreeuwde ik dat er wat verkocht moet worden dus dat ze moeten bellen... dan liep ik naar het bureau van zon binnendienst en pakte ik de hoorn van zijn telefoon en zei ik "ow, hij doet het wel. Ik dacht dat hij stuk was ofzo"
Welke mensen ik zie geen mensenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:47 schreef Crazy-p het volgende:
Logi.. vind jij al die mensen hier op de vloer ook schreeuwen vandaag? of ligt dit echt aan mij
Juist jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als het op mijn vorige werk niet veel geschreeuw was bij de binnendienst deed ik mijn kantoor open en schreeuwde ik dat er wat verkocht moet worden dus dat ze moeten bellen... dan liep ik naar het bureau van zon binnendienst en pakte ik de hoorn van zijn telefoon en zei ik "ow, hij doet het wel. Ik dacht dat hij stuk was ofzo"
boiler room!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha dat doet me denken aan die film met Vin diesel enzo..
Gaat ook over zon call-center dinges hoe heet die ookal weer was wel droge film
Nieuw topic openen?quote:
Juistquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
boiler room!
een van de betere films imho... zo ging het bij ons ongeveer ookdoordat een aantal AM's boilerroom een vette film vonden
Ik ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:59 schreef Crazy-p het volgende:
ik zie wel een OP hoor
jaaa ok ok ok ok okquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
PRETTY GAY..?
You mean REALLY GAY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |