als u het goed bekijkt , dan ziet u verschil tussen de bovenste en de onderstequote:
quote:
Dudequote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik doe dit al vanaf mn melktanden vanaf de aap noot mies
Welke meeting?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef Logician het volgende:
Maaruh wie kwamen er nu allemaal morgen avond op de meeting?
nee extincequote:
Aha je voegt steeds een smiley toequote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:49 schreef Runx het volgende:
[..]
als u het goed bekijkt , dan ziet u verschil tussen de bovenste en de onderste
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, da's toevallig, zo laat ga ik ook naar huis
maar lieve gekke aap... ik ben deze witte poes:quote:
Mooie fotos zijn datquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar lieve gekke aap... ik ben deze witte poes:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:53 schreef GilaMonyet het volgende:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=a9a29b50aa4a35c80c25ebabaf3f37e2
Das geen poes das een tijgertquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij kijkt daar wel mad evil gekquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whaha, thnx voor het aanbod, maar het lijkt me beter voor jouw gezondheid om dat niet te doen!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:41 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , weet je wat we kunnen doen , ik help jou ok ,
dan gaan we in scene zetten dat ik een Marokkaan ben een haar tas steel en dan pak jij mij en sla je mij in elkaar is dat goed ? is toch spannend , we kunnen eventueel spannender maken dan pak ik haar en ga ik dreigen enzo , en dan red jij haar ?
Oh snapquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whaha, thnx voor het aanbod, maar het lijkt me beter voor jouw gezondheid om dat niet te doen!
Mevrouw is nogal temperamentvol... Tegen de tijd dat ik doorheb wat er gebeurt lig jij waarschijnlijk al 3 keer dubbelgevouwen op de grond
Link vrouwtjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whaha, thnx voor het aanbod, maar het lijkt me beter voor jouw gezondheid om dat niet te doen!
Mevrouw is nogal temperamentvol... Tegen de tijd dat ik doorheb wat er gebeurt lig jij waarschijnlijk al 3 keer dubbelgevouwen op de grond
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tegen mij is ze poesliefquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Link vrouwtje
Pas maar op dat ze der moves niet tegen jou gebruikt
Werkelijk waar, ik had ook écht verwacht dat JIJ diegene zou zijn die zo eens plaatje zou postenquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Das geen poes das een tijgert
En sexy ben je ook niet echt
[ afbeelding ]
Its a dirty job , but someone gotta do itquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Werkelijk waar, ik had ook écht verwacht dat JIJ diegene zou zijn die zo eens plaatje zou postenHAHAHA
![]()
Beetje jammerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:04 schreef Sgele het volgende:
[ [url=
afbeelding]http://www.gijzultgenieten.nl/assets/images/bier0605.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Krijg tyfus..met je homofiele poesjesquote:
tetten!quote:
So?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Its a dirty job , but someone gotta do it
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krijg tyfus..met je homofiele poesjes
Leer typenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat jij nou niet van poesjes houd![]()
Wie is hiet nou homo
Hooiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:07 schreef renedis het volgende:
daar ben ik dan!
ben nu pas aan het werk
auto vanochtend laten keuren (de rx-7)... en hijs afgekeurdwas een rubber doorgerot
RX7 zegt ie!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:07 schreef renedis het volgende:
daar ben ik dan!
ben nu pas aan het werk
auto vanochtend laten keuren (de rx-7)... en hijs afgekeurdwas een rubber doorgerot
Helpen met wat?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:10 schreef debbie_19 het volgende:
Help meeee
Godver de godver...
Heeej Renedis
Suc6!quote:
ja het is 1 rubber van de "spoor-kolom-kogel" ofzo iets. ik kan het zelf niet want dat is extreem kut werk... dus heb hem maar naar de dealer gebracht.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hooi
Shit zeg en nu rubbers vervangen en gaan met de banaan rx-7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |