Is goed en weer snel gevondenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:22 schreef redunzl het volgende:
Huis Blankenberg is een kasteel gelegen aan de Blankenberg in het gehucht Honthem bij Cadier en Keer dat tegenwoordig deel uitmaakt van de Nederlands Limburgse gemeente Margraten.
hier
Heb ik ook al naar gegeken, De Hel Friesland ziet er anders uit, dus die is het niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:26 schreef Kees22 het volgende:
Dat moet dan haast wel de Hel zijn. Maar er zijn zoveel plaatsen die de Hel heten.
Waar ik geboren ben, was de Hel een broekbosje met hakhout.
hel is idd het meest voor de hand liggend maar dit plaatsje is echt om te huilenquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:50 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Heb ik ook al naar gegeken, De Hel Friesland ziet er anders uit, dus die is het niet.
redunzl 7quote:
helemaal goed!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bonnefantenmuseum in Maastricht?
Correctquote:Op woensdag 19 november 2008 22:40 schreef redunzl het volgende:
Sluis Leukermeer-Reindersmeer Well-Bergen in Limburg
hier
helemaal goed (en weer snel gevonden)quote:Op donderdag 20 november 2008 13:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Flevopark, Amsterdam
[ afbeelding ]
Uiteraard goedquote:Op donderdag 20 november 2008 16:22 schreef redunzl het volgende:
Yarden Crematorium Schagerkogge
Haringhuizerweg 3
1741 NC Schagen
helemaal goed!quote:Op zondag 23 november 2008 12:28 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Huis 't Velde is een statig wit landhuis ten oosten van Warnsveld. De geschiedenis van dit voormalig havezate gaat terug tot minimaal 1326 en heeft prominente bewoners gekend zoals Arnold Joost van Keppel (eerste graaf van Albermarle). Het huis wordt beheerd door de stichting Het Geldersch Landschap en is sinds 1976 in gebruik door de School voor Politie Leiderschap (SPL) als conferentie- en studiecentrum.
Huis 't Velde is gelegen aan de N346 tussen Zutphen en Lochem, net ten oosten van Warnsveld bij de T-splitsing met de weg naar Vorden
helemaal goedquote:Op woensdag 26 november 2008 14:13 schreef Mokus het volgende:
De Spaanse architect Santiago Calatrava kreeg in 1999 de opdracht om drie bruggen te ontwerpen over de Hoofdvaart in de Nederlandse gemeente Haarlemmermeer. Calatrava ontwierp drie markante, witte tuibruggen, elk met een hellende stalen pyloon die zowel een esthetische als een constructieve functie hebben - typerend voor het werk van de Spanjaard. De bruggen kregen vanwege de op snaren gelijkende tuien de namen Harp, Citer en Luit. Voor die namen werd gekozen na een door de gemeente uitgeschreven prijsvraag. De bruggen werden in 2003 opgeleverd en op 1 juli 2004 officieel in gebruik genomen, door koningin Beatrix.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Calatravabruggen
Helemaal goedquote:Op woensdag 26 november 2008 18:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het Hambroek bij Borculo?
Dus als ik de wikiperida goed begrijp, is dit de Luit?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:13 schreef Mokus het volgende:
De Spaanse architect Santiago Calatrava kreeg in 1999 de opdracht om drie bruggen te ontwerpen over de Hoofdvaart in de Nederlandse gemeente Haarlemmermeer. Calatrava ontwierp drie markante, witte tuibruggen, elk met een hellende stalen pyloon die zowel een esthetische als een constructieve functie hebben - typerend voor het werk van de Spanjaard. De bruggen kregen vanwege de op snaren gelijkende tuien de namen Harp, Citer en Luit. Voor die namen werd gekozen na een door de gemeente uitgeschreven prijsvraag. De bruggen werden in 2003 opgeleverd en op 1 juli 2004 officieel in gebruik genomen, door koningin Beatrix.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Calatravabruggen
Helemaal goed, de naam wist ik ook nietquote:Op donderdag 27 november 2008 07:45 schreef redunzl het volgende:
hier
gemeente Giessenlanden,
zie niet direct of het een naam heeft, vlgs de panoramio foto's daarboven is het:
Recreation Area Slingeland - De Hoogt - Goudriaan
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het Kanaal Gent-Terneuzen bij de grensovergang Nederland-België, vlakbij Sas van Gent
links is Nederland, rechts is België
voorkant schip in Nederland, achterkant in België
helemaal goed!quote:Op zondag 7 december 2008 00:39 schreef Maizena het volgende:
Het Russisch paleisje aan de Granpré Molièrestraat, gezien vanaf de Haussmannstraat.
Datering ca. 1994 - ca. 1994
Bijzonderheden Deze villa behoort tot het villapark "De Etalage" en werd ontworpen door de architect Piet Blom. Hij is beschreven op p. 26 van "Maatwerk in architectuur. De villa's van Zielhorst" door Marga Kuperus (standplaats 2101).
Vervaardiger Evers, Johan
Auteursrecht Johan Evers. Naamsvermelding verplicht! Johan Evers, Paladijnenweg 62, 3813 HA Amersfoort, tel. 033 - 4724360. (Neg.nr. 18a)
Plaats Amersfoort
Wijknaam Zielhorst
Buurt Etalage
Gemaakt voor: Yennah Prusnha, Russische Pianiste...
En dan te weten dat ik er vlakbij heb gewoond en vaak langs de plaats waar gebouwd werd reed...Heb het echter nooit af gezien.
quote:
Stadhuis dus!quote:Op woensdag 10 december 2008 16:41 schreef 19_William_78 het volgende:
Oud gemeentehuis/trouwlocatie!
dat is snel, vroeg me net af of het wel een zinnige hint was!quote:
dit schiet idd niet op ...quote:Op woensdag 10 december 2008 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
redunzl, als hij morgen nog niets geplaats heeft schrappen maar, zou ik zeggen.
deed het pijn?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goh redunzl, sinds wanneer ligt Vught in Noord Holland? Vught lag de laatste keer dat ik keek nog echt in Noord-Brabant.
begin toch echt medelijden met je kind te krijgen, papa controlfreak :-)quote:Op woensdag 10 december 2008 22:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goh redunzl, sinds wanneer ligt Vught in Noord Holland? Vught lag de laatste keer dat ik keek nog echt in Noord-Brabant.
quote:Op maandag 15 december 2008 12:45 schreef Maizena het volgende:
Havezate Den Alerdinck
Den Alerdinckweg 1
8055PE Laag Zuthem
Telefoon: 0570592211
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |