Is dat niet meer wat voor b&h?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:46 schreef methodmich het volgende:
Anders een toernooi "knapste zangeres".
Sigur Rós!quote:Op zondag 9 november 2008 16:55 schreef methodmich het volgende:
Zelf kom ik in mijn collectie dan alleen tot Noors, IJslands, Hooplands, Bosnisch en Frans volgens mij.
tsss.....nu ben jij Chris Chameleon en Gert Vlok Nel vergeten?quote:Op zondag 9 november 2008 16:55 schreef methodmich het volgende:
Poeh, da's wel aardig, maar ook erg moeilijk. Zouden er veel mensen die nummers luisteren buiten het Engels en Nederlands om?
Zelf kom ik in mijn collectie dan alleen tot Noors, IJslands, Hooplands, Bosnisch en Frans volgens mij.
Rowwen Heze en Skik vind ik Nederlands. Wel voor sommige mensen onverstaanbaar maar toch. Niet vergelijkbaar met Fries lijkt me. In elk geval zal daar voor aanvang van het toernooi, als dat doorgaat, duidelijk een afspraak over moeten komen.quote:Op maandag 10 november 2008 17:48 schreef cafca het volgende:
"Anderstalig"is natuurlijk redelijk discutabel. 't Hof van Commerce? Rowwen Heze? Skik? En hoe zit het met instrumentale nummers? Wel Samba pa ti, maar niet de vogelstjesdans?
Vind ik ook hoor. Maar Oost-Vlaams is volgens mij wel weer een eigen taal, net als het Friesquote:Op maandag 10 november 2008 18:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Rowwen Heze en Skik vind ik Nederlands. Wel voor sommige mensen onverstaanbaar maar toch. Niet vergelijkbaar met Fries lijkt me. In elk geval zal daar voor aanvang van het toernooi, als dat doorgaat, duidelijk een afspraak over moeten komen.
Net als voor 'vrouwen' trouwens, ik zou in dat geval ook bands als Sonic Youth, Fleetwood Mac en Raveonettes niet toestaan. Maar ook daar moet een afspraak voro komen voor het toernooi start.
Instrumentaal is misschien iets voor een eigen lijst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |