GSquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:39 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Assholes! voorbeurs zag het er nog goed uit!
Is het mogelijk om de cijfers na de komma weg te halen en de nullen bij de percentages (waar komen die vandaan)? En als het kan de punten bij de kapitalen. Dat zou het wel overzichtelijker makenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:53 schreef en_door_slecht het volgende:
Kijk, nu begint het weer ergens op te lijken!
Netjes! erg leuk om het zo 'live' te volgen in ieder geval. Toch is 4 getallen achter komma inderdaad een beetje overdreven, maar het lijkt me dat je dat best simpel kan aanpassen in de output van je scriptje?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:53 schreef en_door_slecht het volgende:
Kijk, nu begint het weer ergens op te lijken!
Die mag van mij ook helemaal door het putje iddquote:
Die extra nullen komen d'r in omdat bc (de Linux Bash Calculator) ergens wat cijfers achter de komma nodig heeft om precies genoeg te rekenen. Vervolgens wil die die niet meer loslaten. Nu kan ik die gewoon uit de html halen, maar dat leverde eind vorige week wat problemen, waardoor de hele layout werd verknoeid. Maar ik zal er vanavond nog mee aan de slag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:55 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Is het mogelijk om de cijfers na de komma weg te halen en de nullen bij de percentages (waar komen die vandaan)? En als het kan de punten bij de kapitalen. Dat zou het wel overzichtelijker maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |