Het is nog geen 9 uurquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:39 schreef Vork het volgende:
Jullie doen ook niet veel op jullie stages.
Vroeg weg, laat terug. Dan schiet dat er standaard bij in.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:45 schreef Bravebart het volgende:
Oja, huishoudelijke taken, daar zeg je watNaja, dat doe ik vanmiddag wel
quote:
Het staat ook zeg maar best wel in de TTquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:49 schreef Californium het volgende:
HEYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dank jullie allenWat lief dat jullie niet vergeten zijn
![]()
![]()
Zozo, tiener-af. De jaren gaan nu tellen... :quote:
ik weet hetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:11 schreef OA het volgende:
[..]
Zozo, tiener-af. De jaren gaan nu tellen... :
Ahh nog een broekie dusquote:
ik weetquote:
een broekie jahquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ahh nog een broekie dus
Gefeliciteerd, Cali
Dat helpt wel jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:13 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weetgelukkig schat iederee mij altijd ouder
![]()
heb je dat nog niet gedaanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:15 schreef PteV het volgende:
[..]
Dat helpt wel ja
help mij trouwens herinneren dat ik je nog moet toevoegen
nog een jong blaadjequote:
ik studeer al sinds m'n 16e.... woon al op mezelf sinds me 17e ....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
nog een jong blaadje![]()
Maar voor zover ik begrepen heb, wel met aardig wat ervaring met dat reizen enzo.
dat bedoel ik.. Als ik dat zo hoor, voel ik me met mijn 25 jonger dan jijquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:21 schreef Californium het volgende:
[..]
ik studeer al sinds m'n 16e.... woon al op mezelf sinds me 17e ....En dit in schotland helpt natuurlijk ook ewl mee
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat bedoel ik.. Als ik dat zo hoor, voel ik me met mijn 25 jonger dan jij
Niets mis met 22. Prachtige leeftijdquote:
Het is oudquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Niets mis met 22. Prachtige leeftijd
Valt wel mee, johquote:
Wat jij bent hoe oud?quote:
sausen getest??quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:58 schreef Reflectionne het volgende:
Jullie zijn allemaal oud, ik ben nog maar 18![]()
Ben er weer, sausen zijn getest
Nouja.. ik loop stage bij een sausenbedrijf en ik doe kwaliteits controle /innovatie.. (studie voedingsmiddelentechnologie)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
sausen getest??
Wat doe je voor stage?
hippig!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:59 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nouja.. ik loop stage bij een sausenbedrijf en ik doe kwaliteits controle /innovatie.. (studie voedingsmiddelentechnologie)
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je bent 7 maanden ouder dan ik joh
Geduld is een schone zaak...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:08 schreef Puala het volgende:
ik voel me hier helemaal het broekie nu![]()
26,25,22.. man dat duurt allemaal nog eeuwen. Mag nog lang niet op voor mijn rijbewijs zelfs
Jij in Ridderkerk dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Jij woont aan de andere kant van de Noord zie ik net...
Nee, Vlaardingen. Maar ik werk in HIA.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jij in Ridderkerk dan?
Ik heb al mijn rijbewijs op creditcard formaat. Echt ideaal joh. Heb vorig jaar mijn motorrijbewijs gehaald, dus ik moest wel vernieuwen, maar het is een stuk fijner in de portemonnee kan ik je vertellen!
Officieel heb ik al een rijbewijs, maar ik vind zo'n ding voor de scooter die naam echt niet waardig. En ik heb dat ding 1x in de buddy gegooid en daar is die 1e uitgekomen voor controle (geen bekeuring, YAY).quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak...![]()
Morgen heb ik m'n rijbewijs alweer 8 jaar. Nog 2 jaar en ik krijg ook zo'n ding op creditcardformaat
Haha, Double Aces Food, maa rdat ken je waarschijnlijk niet.. Ze leveren niet zelf aan supermarkten enzo, gaat weer via andere etc etc.. Naam staat ook niet op hun sausen. De AH excellent sausen (in die zilveren glimmende pakjes) zijn van hier..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
hippig!
Een sausenbedrijf.. remia, heinz ofzo? Of is dat gewoon unilever?
Moet je dan ook proeven?
ah vandaarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:19 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, Vlaardingen. Maar ik werk in HIA.
Pasjes breken bij mij vaak redelijk snel, dus zo'n flexibel ding is ideaal voor mij
voor je 18e mag je toch wel na zonsondergang de straat op of heb jij een avondklok daar?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Officieel heb ik al een rijbewijs, maar ik vind zo'n ding voor de scooter die naam echt niet waardig. En ik heb dat ding 1x in de buddy gegooid en daar is die 1e uitgekomen voor controle (geen bekeuring, YAY).
Maar ik wil ook 18 zijn en ook auto rijden en ook gewoon in het donker op pad kunnen
moguh!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
Goede morgen jonge mensen
Proficiat Cali.
Jeps dat mag, maar mag niet ver weg (lees: mag niet naar mijn vriend) en moet om half 10 thuis zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:25 schreef nicomart het volgende:[..]
voor je 18e mag je toch wel na zonsondergang de straat op of heb jij een avondklok daar?
Ach joh, een rijbewijs is overratedquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Officieel heb ik al een rijbewijs, maar ik vind zo'n ding voor de scooter die naam echt niet waardig. En ik heb dat ding 1x in de buddy gegooid en daar is die 1e uitgekomen voor controle (geen bekeuring, YAY).
Maar ik wil ook 18 zijn en ook auto rijden en ook gewoon in het donker op pad kunnen
ah.. geen ruk inderdaad. Geen woorden aan toe te voegenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Jeps dat mag, maar mag niet ver weg (lees: mag niet naar mijn vriend) en moet om half 10 thuis zijnWat heb je er dan aan als je toch niet ver weg mag en ook nog is zo idioot vroeg thuis moet zijn. Juist ja, geen ruk
vanmiddag taart en vanavond uit etenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:45 schreef PteV het volgende:
[..]
we slepen je er wel door schatje, en vanavond taart!
deze van 40 min duurde ong 2 a 3 keer korter dan een gemiddelde vergaderingquote:
Ja dat je een leuke naam had wist ik alquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:34 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ben Merlin en ik word gebeld voor mijn lunchpauze, dus ik ga lekker mijn noodles opeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |