quote:
doe nou niet meteen zo miepen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:05 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ja haha, en het is ook zo waar.
En ojee. TMM heeft over me gedroomd.
Nou.. lekkert dan...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Maar: ik ben geen vieze oude man, ik ben geen stalker, ik ben geen pedo, genoeg?
Ach, er zit 100km tussen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
doe nou niet meteen zo miepen.
Ik ben niet gevaarlijk, ook al zie je er leuk uit, oh dat had ik vast beter niet kunnen zeggen in het kader van de gemoedsrust.
Maar: ik ben geen vieze oude man, ik ben geen stalker, ik ben geen pedo, genoeg?
pak Cairon maar, da's een feeder, getuige de plaatjes van etende mannen die hij postquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
Nou.. lekkert dan...
en waar moeten we nou het topic mee op leven??
ZEG...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
pak Cairon maar, da's een feeder, getuige de plaatjes van etende mannen die hij post
de term 'feeder'quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
ZEG...
ik ben slank! en slank is gewild!
dus nee.. ik ga niet voor een Feeder!
bovendien.. wie zegt dat ik cairon wat aan vind?
je bedoeld 'worst' ?quote:
Dat ook. Maar in dit geval doelde ik meer op 'over het hele lichaam verdeeld'.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:32 schreef Gellarboy het volgende:
Vleesch.
[ afbeelding ].
Die buik. Die borst..
.
.
.
luister je mag me best gebruiken om dit toppic op te leuken, maar dat is iets anders.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
ZEG...
ik ben slank! en slank is gewild!
dus nee.. ik ga niet voor een Feeder!
bovendien.. wie zegt dat ik cairon wat aan vind?
Nou van mij mag er idd ook wel iets aanzitten hoor... Zoiets dusquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:32 schreef Gellarboy het volgende:
Vleesch.
[ afbeelding ].
Die buik. Die borst..
.
.
.
Ik zit in de wachtkamer bij de GGD momenteel.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:47 schreef mike_hunt het volgende:
een beetje rustig hier. What the fuck happened? iedereen aan het werk of school?
Leugens!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
doe nou niet meteen zo miepen.
Ik ben niet gevaarlijk, ook al zie je er leuk uit, oh dat had ik vast beter niet kunnen zeggen in het kader van de gemoedsrust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |