[TK] Fatboy (zwart), groene Ikea-stoel, Maxicosi (0+)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:38 schreef MaxC het volgende:
Ik wil er ook 1 kopen, de fatboy original. Iemand die hem goedkoper dan 179,- heeft zien liggen?
In principe is het keihard canvas, (de echte tenminste) dus kun je dat met water en soda gewoon boenen volgens mij.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:22 schreef Stansfield het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben een tijd geleden ook een fatboy gekocht, voor ons nieuwe huis. Nu hadden we die bij mijn vriendin neergelegd maar daar heeft hij dus een nacht onder een open raam gelegen waarbij het hard regende. Nu zijn er wat zwarte vlekjes in gekomen en wat vlekken van tijdschriften die eroplagen die af gegeven hebben. Weet iemand of en hoe we dit eraf kunnen krijgen?
Ik heb voor het kussen van de hond een vulling besteld bij deze firma.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:06 schreef skunkasaur het volgende:
Mijn Fatboy is uitgezakt
Ik heb hem al ruim zes jaar, gok ik, en de winkel die de refills verkocht hier in de buurt is failliet. Waar kan ik van die polystyreen balletjes kopen? Niet de echte, da's me te duur
Thanks! Scheelt ongeveer 10 euro, niet slecht.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:04 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Ik heb voor het kussen van de hond een vulling besteld bij deze firma.
Kwaliteit is goed, verzending en communicatie is ook goed en je kan het ook afhalen in Breda.
In een Fatboy gaat ongeveer 350 liter aan balletjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |