abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70965726
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:38 schreef MaxC het volgende:
Ik wil er ook 1 kopen, de fatboy original. Iemand die hem goedkoper dan 179,- heeft zien liggen?
[TK] Fatboy (zwart), groene Ikea-stoel, Maxicosi (0+)

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:03:49 #52
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_70965828
ons nieuwe balkon is zon 10 meter lang dus als daar nog ruimte op over is wil ik kijken voor zon hangmat
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_81639318
stond op punt fatboy te kopen. toevallig op Terapy gezeten....top....net thuis ontvangen na online bestelling. very cool
pi_81652848
Ik ben na twee jaar nog steeds erg blij met m'n knalroze Fatboy, kom er net weer uitgerold En hij weegt ook niks, dus bij het stofzuigen gooi ik hem gewoon even opzij .
Tap tap tap
pi_81969413
Bij Optimel kan je dmv de spaaraktie Fatboy's met ruime korting kopen...
pi_87390014
Mijn Fatboy is uitgezakt :')
Ik heb hem al ruim zes jaar, gok ik, en de winkel die de refills verkocht hier in de buurt is failliet. Waar kan ik van die polystyreen balletjes kopen? Niet de echte, da's me te duur :+
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_87410499
Mijn vriendin en ik hebben een tijd geleden ook een fatboy gekocht, voor ons nieuwe huis. Nu hadden we die bij mijn vriendin neergelegd maar daar heeft hij dus een nacht onder een open raam gelegen waarbij het hard regende. Nu zijn er wat zwarte vlekjes in gekomen en wat vlekken van tijdschriften die eroplagen die af gegeven hebben. Weet iemand of en hoe we dit eraf kunnen krijgen?
pi_87410764
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:22 schreef Stansfield het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben een tijd geleden ook een fatboy gekocht, voor ons nieuwe huis. Nu hadden we die bij mijn vriendin neergelegd maar daar heeft hij dus een nacht onder een open raam gelegen waarbij het hard regende. Nu zijn er wat zwarte vlekjes in gekomen en wat vlekken van tijdschriften die eroplagen die af gegeven hebben. Weet iemand of en hoe we dit eraf kunnen krijgen?
In principe is het keihard canvas, (de echte tenminste) dus kun je dat met water en soda gewoon boenen volgens mij.
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:04:58 #59
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_87426000
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:06 schreef skunkasaur het volgende:
Mijn Fatboy is uitgezakt :')
Ik heb hem al ruim zes jaar, gok ik, en de winkel die de refills verkocht hier in de buurt is failliet. Waar kan ik van die polystyreen balletjes kopen? Niet de echte, da's me te duur :+
Ik heb voor het kussen van de hond een vulling besteld bij deze firma.
Kwaliteit is goed, verzending en communicatie is ook goed en je kan het ook afhalen in Breda.
In een Fatboy gaat ongeveer 350 liter aan balletjes.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_87445314
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:04 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

[..]

Ik heb voor het kussen van de hond een vulling besteld bij deze firma.
Kwaliteit is goed, verzending en communicatie is ook goed en je kan het ook afhalen in Breda.
In een Fatboy gaat ongeveer 350 liter aan balletjes.
Thanks! Scheelt ongeveer 10 euro, niet slecht. :)
pi_87898837
Kan iemand mij vertellen wat een Fatboy the Original zak leeg weegt? Zelf denk ik aan ca. 2,5 KG, maar zou dit door een eigenaar alhier graag bevestigd zien. Thanks!
pi_87971593
Ik heb de gouden O+ Staat alleen nog niet in huis, want die is nog niet klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')