Dogger? Pampus?quote:
Wat niet...quote:
Boeit me niet, als ik maar lui kan zijn.quote:
Jou?quote:
Alleen uit Staphorst en omgeving?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:36 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan radiodj's en aan gereformeerden uit Staphorst en omgeving.
True that.. true that.quote:
Rust en toch dichtbij alle faciliteiten.quote:foto Op woensdag 15 oktober 2008 22:37 schreef Janetje het volgende:
Boeit me niet, als ik maar lui kan zijn.
Misschien is Pampus dan toch beter.
Je weet waar ik woon?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Rust en toch dichtbij alle faciliteiten.
Ik moest meteen hier aan denken:quote:foto Op woensdag 15 oktober 2008 22:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik las bedom-bouw..
Bedom, bedom, bedom.
Alles plak je stevig vast met ducttape, woehoequote:foto Op woensdag 15 oktober 2008 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
wieh ad gedacht dat ducttape om je vinger doen, in meerdere lagen, lastige situaties met zich mee zou kunnen brengen?
Heerlijk.quote:foto Op woensdag 15 oktober 2008 22:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Rust en toch dichtbij alle faciliteiten.
Ik.quote:foto Op woensdag 15 oktober 2008 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
wieh ad gedacht dat ducttape om je vinger doen, in meerdere lagen, lastige situaties met zich mee zou kunnen brengen?
Manamana!quote:foto Op woensdag 15 oktober 2008 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest meteen hier aan denken:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YevYBsShxNs&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/YevYBsShxNs&hl=en&fs=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Weet Lits dat?quote:
De komende 4 avonden gaan jullie zuipen zeker?quote:foto Op woensdag 15 oktober 2008 23:33 schreef Janetje het volgende:
Op woensdagavond om half 12 nog met 4 man aan een project bezig zijn (laatste puntjes op spreekwoordelijke 'i') dat maandag pas af hoeft te zijn. Ik noem het spirit.
Jij regelt shit voor buitenlandse bandjes right ?quote:foto Op woensdag 15 oktober 2008 22:58 schreef Snakey het volgende:
Bliijft 1 van de beste bands.http://www.trailofdead.com/
Komende maand hoeven we elkaar niet te horen/zien of ruiken.quote:foto Op woensdag 15 oktober 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
De komende 4 avonden gaan jullie zuipen zeker?
En met die van jou erbij 1K?quote:foto Op woensdag 15 oktober 2008 23:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Komende maand hoeven we elkaar niet te horen/zien of ruiken.
We hebben (ik telde net) onderling iets van 300 mails gestuurd over het project.
Ik sluit me nu gewoon af van het onderwerp.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop