Wist ik ook niet. Had een Welsh vriendje en die had dat woord (ben het nu kwijt) voor die groente. Uiteindelijk kwam ik er achter wtf het was in het nederlands. Maar ik weet niet meer precies hoe maar eerst ff koken en dan in zilverpapier in de oven met kruiden. Echt lekker was het.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat het is
daar heeft dat meisje van dat puntjes topic misschien wat aanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Wist ik ook niet. Had een Welsh vriendje en die had dat woord (ben het nu kwijt) voor die groente. Uiteindelijk kwam ik er achter wtf het was in het nederlands. Maar ik weet niet meer precies hoe maar eerst ff koken en dan in zilverpapier in de oven met kruiden. Echt lekker was het.
Oh.. zijn een soort witte wortelen. [ afbeelding ]
Uit de kluiten gegroeide radijs ofzo
Tja tis weer es wat andersquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
daar heeft dat meisje van dat puntjes topic misschien wat aan![]()
maar ik krijg er niet echt honger van........
Die is lost man.. Vind ie een topic ist ie ineens volquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
WJ waar blijf je nouhou...... ik heb een naamtopic voor je gemaakt........
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest lachen!
http://www.dumpert.nl/med(...)egende_schoenen.html
Ik ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest lachen!
Vraagje.. iedereen heeft wel es van die zieke plaatjes en filmpjes gezien van ongelukken. (moters en auto's enz) Maar altijd liggen de schoenen ergens meters verderop.. Hoe kan dat nou ?. Mijn schoenen/laarzen zitten redelijk vast altijd. Met veters zelfs. Hoe werkt dat dan. Ga je dood en doe je je schoenen alvast uitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest lachen!
had je een drain nodig in je long enzo.....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:11 schreef willem-jozef het volgende:
.....tt hiero....
en dan gelijk ook maar toegeeft 2 keer een chlamydia te hebben gehad en een heel lief klein vleesboompje
haha, nee, ik durruf heus nog wel te komen, don't worry..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
WJ waar blijf je nouhou...... ik heb een naamtopic voor je gemaakt........
meestal zitten de voeten nog IN de schoenenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraagje.. iedereen heeft wel es van die zieke plaatjes en filmpjes gezien van ongelukken. (moters en auto's enz) Maar altijd liggen de schoenen ergens meters verderop.. Hoe kan dat nou ?. Mijn schoenen/laarzen zitten redelijk vast altijd. Met veters zelfs. Hoe werkt dat dan. Ga je dood en doe je je schoenen alvast uit
ja hep ik ook last vanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, nee, ik durruf heus nog wel te komen, don't worry..![]()
gaat erg traag hier, ligt dat aan m'n comp of hewwah jullie dat ook?
Nee das niet waarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
meestal zitten de voeten nog IN de schoenen
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
meestal zitten de voeten nog IN de schoenen
nee, talking about drains: toch wel erg duidelijk wie de eigenaar van die kloon was, of liggen jullie allemaal te pitten op de paaz?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
had je een drain nodig in je long enzo.....
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, talking about drains: toch wel erg duidelijk wie de eigenaar van die kloon was, of liggen jullie allemaal te pitten op de paaz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |