Nee! Eerder nog meer gras er bij en iets meer ruimte om de boom. Omdat je juist zo mooi de lichtval en de schaduw op het gras hebt lijkt de boom nog mooier.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:44 schreef Ronalld het volgende:
[ afbeelding ]
1. Of had ik de boom meer moeten centreren en minder gras onder moeten laten staan?
Bij die eerste heb je een hele gave lichtval te pakken, maar hij is niet lekker scherp. Da's jammer. Die tweede is een tikkie overbelicht. Probeer die eens iets minder licht te krijgen en je hebt een hele toffe foto denk ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:38 schreef DRIZZEN het volgende:
Ook nog het bos in geweest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker licht had je bij die eerste zegquote:
Ja, het licht zat lekker mee gistermiddagquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 06:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker licht had je bij die eerste zeg![]()
Iets meer omgeving daar was denk ik ook fraai geweest
Thanx voor de tips. Foto's zijn genomen met een Kodak Easyshare c713. En we blijven posten....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 06:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij die eerste heb je een hele gave lichtval te pakken, maar hij is niet lekker scherp. Da's jammer. Die tweede is een tikkie overbelicht. Probeer die eens iets minder licht te krijgen en je hebt een hele toffe foto denk ik
Oei die wil je niet op je hoofd hebben. wat een dreiging gaat daarvanuit. Mooi gezienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:42 schreef CompuMess het volgende:
Bij herfst horen ook herfstbuitjes...
[
Heel mooi!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, het licht zat lekker mee gistermiddag![]()
Nog eentje van iemand's tuin
[ afbeelding ]
bigger @ flickr
Ja! Zoiets zag ik vanmorgen hier ook hangenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:42 schreef CompuMess het volgende:
Bij herfst horen ook herfstbuitjes...
[ link | afbeelding ]
Tip 1: Probeer eens het onderwerp van de foto uit het midden te halen. Dus iets links of rechts van het midden.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:46 schreef JusNieuwegein het volgende:
Vanmiddag een aantal foto's geschoten in het park hier. Net begonnen, dus hoor graag commentaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik sluit me even aan bij Noxa, met een paar aanvullende tips. Niet dat ik het nou zo goed weet, maar gewoon even uit mijn persoonlijke ervaring.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:46 schreef JusNieuwegein het volgende:
Vanmiddag een aantal foto's geschoten in het park hier. Net begonnen, dus hoor graag commentaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hee, psst... je bent jezelf vergeten in het lijstje!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:28 schreef ElizabethR het volgende:
Prachtige foto's in dit topic. Ik geloof dat ik persoonlijk de herfst toch wel het mooiste seizoen vind om te fotograferen. Ik vind dat de meesten hier de sfeer erg mooi vastleggen. Uitschieters Marjo, Danny, Dutchie, Pea, Sugar, Blue-funk ...
Marjo, je hebt echt een groot, groot talent!!!![]()
Dan een paar van mij. Ik maak alleen maar saaie landschapjes en zo,
---8<---
Moet me hier bij aansluiten. Nummer 3 is erg mooi!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:02 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Hee, psst... je bent jezelf vergeten in het lijstje!![]()
Ik ben gek op die saaie landschapjes van jou, Ierland is hartstikke mooi in de herfst!
Favo's: #3, lekker mysterieus bos met knuffelbare stenen en #8, prachtige kleuren en detail.
Leuke foto, zou iets meer de achtergrond laten vervagen (kleiner diafragma bijvoorbeeld). En ik vind de witbalans een beetje raar. De foto is heel erg groen(ig).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:27 schreef Danielrene het volgende:
Hi mensen, ik ben nieuw hier op FOK, kijk wel al lang mee, maar heb sinds kort een nieuwe hobby; fotografie. Vandaar mijn nieuwe Camera, starter Eos 1000D Kit.
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/danielrenepinxter/
Hope you like it, and some comments appreciated!
Groeten,Daan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |