Ik vermoed een bananenrepubliekquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat doe je goed
Nog exotische bestemmingen?
Ben met me vriendin er heen geweest..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat niet veel vrouwen naar wanted willen. Ten eerste omdat er een mooie vrouw in speelt en ze bang zijn dat hun lief geen oog meer voor ze heeften ten tweede het is vette keiharde actie
Maar ja zelfs ik vind Angelina Jolie een geil wijf en ik ben geeneens pot
Eerst was ze wel lekkerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Zo geil vind ik haar niet. Ze is me iets te mager. Ze is wel lekker in Mr and Mrs Smith
Ja maar zo mager als ze nu is kan ook gewoon nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Zo geil vind ik haar niet. Ze is me iets te mager. Ze is wel lekker in Mr and Mrs Smith
Nederlandquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat doe je goed
Nog exotische bestemmingen?
Preciesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eerst was ze wel lekker
Maar kom op zeg, ik heb Unicef reclames gezien waar ze nog meer vet aan hun lijf hadden
Doh ik ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nederland![]()
Moet ook nog is leren want me studie heeft ook aandacht nodig..
(Ja ik werk en studeer)
Misschien wel met Runxquote:
Neej die gaat naar een land met veel bruggen, misschien dat ie daar wel durft te springenquote:
Hahah...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej die gaat naar een land met veel bruggen, misschien dat ie daar wel durft te springen
De sfeer zit er weer heerlijk in vandaagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej die gaat naar een land met veel bruggen, misschien dat ie daar wel durft te springen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
De sfeer zit er weer heerlijk in vandaag![]()
![]()
Hoelang nog?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]als hij maar niet vandaag de mededelingen doet want die doe ik nu weer
Sfeer wel.. maar echt totaal geen zin want voel me nog steeds verrotquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
De sfeer zit er weer heerlijk in vandaag![]()
![]()
Reken maar van niet, volgens mij wordt ie al misselijk als hij in zijn schoenen staatquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zie nu je "eindbaas" pas staanquote:
Ik ga dat nu ook puur uit zelfbescherming nog maar ff niet meldenquote:
Whahahaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Reken maar van niet, volgens mij wordt ie al misselijk als hij in zijn schoenen staat
Tja om nou echt te zeggen dat ik van m'n griep verlost ben...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sfeer wel.. maar echt totaal geen zin want voel me nog steeds verrot
Ja ja..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |