nee, in het weekend moet ik heel hard studeren. Volgende week woensdag komt m'n zusje namelijk, en die blijft een week...en de donderdag nadat zij weggaat moet ik m'n paper inleveren!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Het is nog niet zeker hoor, maar komend voorjaar of dat daarna is er een studiereisje voor de studenten van een dag of 5. Lijkt mij ook leuk; lekker bouwprojecten kijken.
Nynke, succes met je presentatie! Na deze lange dag is het weekend, kun je fijn leuke dingen gaan doen met de Duitser
Goeiequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:03 schreef Isabeau het volgende:
Nynke, succes met presenteren!
En CF, zeg maar dat je als Nederlander ook mee moet ivm internationale allure van het reisteam
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Even een foto uit het funda-topic hier plaatsen. Ik vond een kookeiland altijd een teken van luxe, maar ik weet het zo even niet:
[ afbeelding ]
Weltrusten babequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Het 'natte deel' van de keuken vind ik ook al zo bijzonder
Lein, shopze! Ik ga nu echt
Volgens mij hebben ze ook een gasflesje nodig voor dat gasfornuisquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:26 schreef ColdFeet het volgende:
Slaap lekker, Isa. En ja, het is net een of ander chemisch lab
Whiii, succes. Maak je een foto van je tafel voordat de gasten komen, morgen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:32 schreef DarkElf het volgende:
Zo fris gedoucht, klaar voor het grote boodschappen geweld
Oh ja als ik eraan denk wel ja...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whiii, succes. Maak je een foto van je tafel voordat de gasten komen, morgen?
quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
1 vak uit het afgelopen blok is nagekeken. Een 8,8niet slecht als je het in 1,5 uur afhebt (de rest een uur meer). ben alleen niet de oppernerd, iemand had een 10
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Even een foto uit het funda-topic hier plaatsen. Ik vond een kookeiland altijd een teken van luxe, maar ik weet het zo even niet:
[ afbeelding ]
Mattiequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:43 schreef justmattie het volgende:
Even hoi zeggen tegen de bekenden hier![]()
Hey CFquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
MattieHowzit? Gaat het goed met je nieuwe opleiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |