We nemen gewoon het hele land over.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:19 schreef borisz het volgende:
Een Amsterdammer wordt de baas in Rotterdam.
Nou gelukkig dan maarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:05 schreef Den_Haag het volgende:
De nieuwe fysio was weer eenen
moment.
mijn rug is niet versleten, het is niet mijn onderrug die het probleem is, en het is te behandelen
eigenlijk alle anders wervels scharnieren te weinig, mijn zithouding is weer bagger (komt door het slechte meubilair op het werk) en de behandeling gaat ongeveer 12 weken duren
En welke actie ga je daarop ondernemen? Ik bedoel, laten we wel zijn maar je hebt natuurlijk ook je eigen verantwoordelijkheid als het gaat om een geschikte werkplek.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:12 schreef Den_Haag het volgende:
ik weet dat hij dat niet is. De stoelen kunnen niet hoog genoeg en de rugleuning kan niet hoog genoeg. Tevens niet goed te kantelen. verder geen docking-station voor de laptop.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:12 schreef Den_Haag het volgende:
De stoelen kunnen niet hoog genoeg en de rugleuning kan niet hoog genoeg.
doe dat dan eens! Een half jaar geleden klaagde je daar al over!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:19 schreef Den_Haag het volgende:
nieuw meubilair eisen. de werkgever moet een arbeidsplek creeren die voor mij geschikt is.
So how do I get into your pants?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Steer en Den Haag op een kleding ruil party! (!!)
Klagen is wel eens fijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:30 schreef AKnynke het volgende:
doe dat dan eens! Een half jaar geleden klaagde je daar al over!
De meeste grote steden(big 4 + overige provinciehoodsteden) zijn van de PVDAquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:08 schreef golfer het volgende:
[..]
We nemen gewoon het hele land over.
Zo, weer een werkdagje achter de rug. Eten, dutten TV-kijken.
gewoon vragen of het mag. weet je het meteenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
So how do I get into your pants?
Vooral in het kader van: 'Nee heb je, ja kan je vergeten!'quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:42 schreef Den_Haag het volgende:
gewoon vragen of het mag. weet je het meteen
Nee nog nietquote:
Zeker om de andere helft van dat suikerbrood op te eten, nee dank jequote:
Nachtdiensten, 6 op een rijquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je nachtdienst, Isa? Of is het nog gewoon geen bedtijd?
Ja goed eeeeequote:
ik heb ze nog nooit gegeten, maar door die likkende vader in die reclame vind ik ze niet zo lekker lijkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Yuch neeOreo's zijn helemaal niet lekker
Ik ga trouwens de komende maanden even heel hard slijmen of ik mee mag als begeleider op een studiereisje naar Dubai. Duim voor me
suikerbrood is lekkerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeker om de andere helft van dat suikerbrood op te eten, nee dank je![]()
Daarbij moet ik zo naar m'n werk![]()
Ik hoop dat de therapie vruchten af gaat werpen en waarom heeft niemand eerder gekeken naar je zithouding?? (serieuze vraag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |