Ga je nu al slapen Hobs?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:49 schreef MissHobje het volgende:
Isa goeie nacht meis
En de andere mopjens.. truste
Ik ben al anderhalf uur op mijn werk, doe eens stil!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:21 schreef Vork het volgende:
Niemand wakker?
het is ook niet eerlijk want het regent..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:35 schreef Vork het volgende:
Oh gelukkig. Ik dacht even dat iedereen nog lag te slapen. Dat zou ik lichtelijk oneerlijk hebben gevonden.
Ik was toen al meer dan een half uur op schoolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:35 schreef Vork het volgende:
Oh gelukkig. Ik dacht even dat iedereen nog lag te slapen. Dat zou ik lichtelijk oneerlijk hebben gevonden.
Nou, voor jouw gevoel van eerlijkheid blijf ik dan nog maar even wakkerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:35 schreef Vork het volgende:
Kan je allerlei leuke dingen doen waar je anders 's morgens geen tijd voor hebtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:02 schreef AKnynke het volgende:
ik mocht uitslapen vanmorgen, en was om 8 uur wakker!
Wat ontzettend aardig van jequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Nou, voor jouw gevoel van eerlijkheid blijf ik dan nog maar even wakker
ik ben aan het wassen, ga zo eens m'n vuilnis wegbrengen. Maar daarna weet ik het niet. NOg even slapen ofzo!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je allerlei leuke dingen doen waar je anders 's morgens geen tijd voor hebt
Neequote:
Ik doe de grote Groningen-toer dit weekend. Rond lunchtijd vertrek ik dus richting het Midden-Oosten van 't land (quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik lunch in Groningen en daarna ben ik weer thuis. Ben je ook in het noorden dan?
Ik nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DH slaap lekkeren ik ben dol op vrouwenfilms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |