Heb ik gedaan toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:21 schreef Californium het volgende:
ook een check van mij G
Je moet me wel accepteren Ref
Ik hoop dat je alleen mensen hebt jahquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:20 schreef Reflectionne het volgende:
Nu heb ik straks alleen mensen en dan weet ik niet meer wie wie is
jah... iki heb niets gezienquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:21 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Heb ik gedaan toch?Jouw naam begint och ook met een M?
Alleen moet zijn allemaalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik hoop dat je alleen mensen hebt jahIk ben de enige vrouw in het gezelschap
kan niet missen
hoezo? lijk ik op een bewegende stewie?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Alleen moet zijn allemaalJa, jou had ik al geaccepteerd
De mannen moet ik gokkenNouja, Luctor en Nico zijn makkelijk aan plaatje enzo
Ja, ergens toch welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
hoezo? lijk ik op een bewegende stewie?
Is niet moeilijk, heb maar 1 Nicoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:23 schreef Californium het volgende:
oke geluktIk ga nico wel even via jou zoeken
En ik in mijn afwezigheid voor mijn toffe bezigheid van het plannen van een heel tof uitjequote:
Ja dat wist je tochquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:26 schreef nicomart het volgende:
ik heb dezelfde achternaam als hosti en lijkt op Stewie..
Grappig
Ooh ja.. je had natuurlijk al gegluurd in mijn fobo
Check.quote:
pm me je hyves eensquote:
yenice.hyves.nlquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
pm me je hyves eens
Ik heb de rest toegevoegd
Zullen wij een anti-hyves oprichten?quote:
Anders wordt het te moeilijk he. Bij mijn vrienden weet ik van de helft ongeveer ook niet meer wie het nou wasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Alleen moet zijn allemaalJa, jou had ik al geaccepteerd
De mannen moet ik gokkenNouja, Luctor en Nico zijn makkelijk aan plaatje enzo
Ik heb je al toegevoegdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
pm me je hyves eens
Ik heb de rest toegevoegd
Eh nee..quote:
Je hebt zelf ook hyves en je gluurt altijd op hyves!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zullen wij een anti-hyves oprichten?
Een anti-hyves-Hyves, briljant ideequote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zullen wij een anti-hyves oprichten?
Ik heb geen hyvesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook hyves en je gluurt altijd op hyves!
Doenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Een anti-hyves-Hyves, briljant idee
dankjequote:
Ik dacht al, wat vertekent die fotoquote:
Ja, hé, maar om lid te worden, moet je dus een hyvesprofiel hebben...quote:
Die ga ik nog even op mijn gemak bekijken.. Daar kom ik nog op terugquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:35 schreef Californium het volgende:
[..]
dankjewat vind je van de foto's
Jaaaa, nou en. Daar moet je dan maar niet naar kijkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, hé, maar om lid te worden, moet je dus een hyvesprofiel hebben...
oke....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die ga ik nog even op mijn gemak bekijken.. Daar kom ik nog op terug
misschien moet ik jou ook maar toevoegenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef PteV het volgende:
en nu niet stiekem elkaar alleen maar krabbelen op hyves he
Jaja. Eerst lid worden om daarna tegen te zijn... Uhuhquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaa, nou en. Daar moet je dan maar niet naar kijken
Details iddquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaa, nou en. Daar moet je dan maar niet naar kijken
Krabbelen, goeie benaming welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef PteV het volgende:
en nu niet stiekem elkaar alleen maar krabbelen op hyves he
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
Jaja. Eerst lid worden om daarna tegen te zijn... Uhuh
Als je een openbaar profiel hebt, kan de rest gewoon meegenieten...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:40 schreef Californium het volgende:
[..]
misschien moet ik jou ook maar toevoegennog meer vrienden
maar de foto's zijn wel lekker feestelijk! Altijd goed!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:40 schreef Californium het volgende:
[..]
oke....Ik lijk niet echt meer op de foto's
Profielfoto is meest recent en zelfs daar lijkt ik niet meer op
krabbel de krabbel de krabbelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Details idd![]()
![]()
[..]
Krabbelen, goeie benaming wel
Ik krijg namelijk jeuk van die term
Ja dat dacht ik dus ookquote:
Ah, mag ik de foute opmerking maken?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:42 schreef Californium het volgende:
[..]
krabbel de krabbel de krabbel
Nou ja, zo werkt dat wel natuurlijk. De meeste effectieve manier is van binnenuit saboteren!quote:
je weet het adresquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:40 schreef Californium het volgende:
[..]
misschien moet ik jou ook maar toevoegennog meer vrienden
nee maar me haar is langer en zit leukerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar de foto's zijn wel lekker feestelijk! Altijd goed!![]()
Profielfoto is ook leuken die mooie blauwe ogen kan je niet zomaar kwijt zijn
ligt aan de situatie, maar zet m op een wagentje bovenaan een berg en rollen maarquote:
volgens mij nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
Als je een openbaar profiel hebt, kan de rest gewoon meegenieten...
ok nou ja, dan kan het er in ieder geval niet slechter op zijn gewordenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:43 schreef Californium het volgende:
[..]
nee maar me haar is langer en zit leukerDan ziet het er gelijk anders uit
JIJ hebt hier de hyves aangemaakt en ik heb hem alleen maar leuk gemaaktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb geen hyvesJij hebt iets voor mij aangemaakt, wat totaal niks met mij te maken heeft
jahquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, mag ik de foute opmerking maken?![]()
ik is ook bijna jarig!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
binnenkort alweer twee verjaardagen
Binnenkort? Morgen en overmorgen jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Binnenkortquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
True, alles kapot maken daarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:43 schreef OA het volgende:
[..]
Nou ja, zo werkt dat wel natuurlijk. De meeste effectieve manier is van binnenuit saboteren!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Binnenkort? Morgen en overmorgen ja
Wel toch?quote:
Idd, zo kan het wel jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
ligt aan de situatie, maar zet m op een wagentje bovenaan een berg en rollen maar
Of een rond raam , maar ik weet niet hoe lang die dat volhoudt
Ik heb hooguit de naam bedachtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
JIJ hebt hier de hyves aangemaakt en ik heb hem alleen maar leuk gemaakt
dat is toch binnenkort of niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Binnenkort? Morgen en overmorgen ja
Ik is eerderquote:
je bent nog geen vriend van me, dus geen ideequote:
Ik ookquote:
Nietus, je hebt je profiel niet ingevuldquote:
Binnenkort vind ik net iets verder wegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dat is toch binnenkort of niet?
Duh, anders kan ik die dushi's toch niet uitchecken jeweetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Feit is dat je een Hyves hebt, en dat is een kwalijke zaak
dat is heul niet binnenkortquote:
Wel, maar dat mogen alleen vrienden zienquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Nietus, je hebt je profiel niet ingevuld
[..]
Binnenkort vind ik net iets verder weg
quote:
én op het knopje "Meld mij aan" gedrukt. Wat in dit geval erg belangrijk isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb hooguit de naam bedacht
Maargoed, ik ben mn inlog alweer vergeten en te lui om hem te zoeken_
ik nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Binnenkort vind ik net iets verder weg
Nee slimmerd, hier op Fokquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:48 schreef PteV het volgende:
[..]
Wel, maar dat mogen alleen vrienden zien
verdorie! Maar als jij dan jarig ben geweest ben ik lekker eerderder!!quote:
Ga ik eerst regelen danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je bent nog geen vriend van me, dus geen idee
Kan ook wel zonder profiel. Die sletjes zijn zo aandachtsgeil dat het profiel altijd openbaar is...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, anders kan ik die dushi's toch niet uitchecken jeweet
fotoboek.fok.nlquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, anders kan ik die dushi's toch niet uitchecken jeweet
en als jij dan jarig bent geweest ben ik weer eerderquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
verdorie! Maar als jij dan jarig ben geweest ben ik lekker eerderder!!
[..]
Ga ik eerst regelen dan
Binnen nu en een maandquote:
Nog lang nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:49 schreef nicomart het volgende:
ok.. maar dan 1 waar je niets tegen in kan brengen. Ik ben lekker vaker jarig geweest dan jijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:50 schreef Californium het volgende:
[..]
en als jij dan jarig bent geweest ben ik weer eerder![]()
Dat weet jij dan weerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
Kan ook wel zonder profiel. Die sletjes zijn zo aandachtsgeil dat het profiel altijd openbaar is...
Het duurt ook niet heul lang meerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Binnen nu en een maandEn dat ben jij niet
Ik was heel begrijpelijk echt vlak voor halloweenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog lang niet
Eerst Ref, Bart en Yesse nog
Daar komen te weinig chicksquote:
quote:
checkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
Ga ik eerst regelen dan
wees er trots opquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
ok.. maar dan 1 waar je niets tegen in kan brengen. Ik ben lekker vaker jarig geweest dan jij
Hoe weet jij dat trouwens?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Binnen nu en een maandEn dat ben jij niet
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:52 schreef PteV het volgende:
[..]
Het duurt ook niet heul lang meer![]()
ik wil cadeautjes
quote:
ze noemde me schatjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:54 schreef Californium het volgende:
[..]
komt goed schatje... Iets langer dan een maandje nog
theoretisch is datquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:53 schreef Californium het volgende:
[..]
wees er trots opStatistisch gezien ga ik namelijk vaker jarig zijn dan jij
![]()
Ook in dit topic?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:58 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik liep in het vorige topic nog te verkondigen dat ik hier al 8 jaar rondneus
Ik volg je voorbeeld.quote:
Als je geluk hebt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar je kunt er wel leuke mensen vinden
Het is je pa!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
wij hebben dezelfde achternaam!!
Of Turkijequote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:05 schreef Yesse het volgende:
Wel tof zo'n werkgever die je zomaar meeneemt naar een musical
kijk maar uit.. dadelijk krijg je opslag en moet je opeens 's avonds even naar zijn kantoor komen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:05 schreef Yesse het volgende:
Wel tof zo'n werkgever die je zomaar meeneemt naar een musical
Gelukkig is zijn kantoor al mijn kantoor en ben 's avonds altijd lekker thuisquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
kijk maar uit.. dadelijk krijg je opslag en moet je opeens 's avonds even naar zijn kantoor komen!
dan is het goed..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gelukkig is zijn kantoor al mijn kantoor en ben 's avonds altijd lekker thuis
Hoe ongelooflijk pimpassquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
wij hebben dezelfde achternaam!!
nee statistisch worden vrouwen ouder dan mannenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
theoretisch is dat
Je hebt altijd nog kans dat je onder een bus loopt, maar daar gaan we dan maar niet van uit.
exactly my thoughts..quote:
over pimpass gesprokenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:12 schreef Yesse het volgende:
Het kantoor waar mijn 2 bazen nu net een potje tafeltennis speelde
quote:
ok ok.. je hebt gelijk, maar theoretisch kan het me dus nog wel lukkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:14 schreef Californium het volgende:
[..]
nee statistisch worden vrouwen ouder dan mannen
Maar voor hoe lang nog?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:14 schreef Californium het volgende:
[..]
nee statistisch worden vrouwen ouder dan mannen
We stijgen allebei maar volgens mij stijgen mannen sneller als vrouwen....zoiets was het tochquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar voor hoe lang nog?Vrouwen zakken alleen maar en mannen stijgen qua leeftijd
Kan ook, mannen gaan de vrouwen uiteindelijk inhalen als het zo doorgaatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:23 schreef Californium het volgende:
[..]
We stijgen allebei maar volgens mij stijgen mannen sneller als vrouwen....zoiets was het tochmaar zeg maar niet tegen Nico
grote jongen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:25 schreef Piles het volgende:
Zo, was ik weer. Net geland op Frankfurt met de A380![]()
word ik weer door hem gebeldquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Word ik net op mijn mobiel gebeld. Zijn ze verkeerd verbonden
maar dat gaat nog jaaaaren durenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan ook, mannen gaan de vrouwen uiteindelijk inhalen als het zo doorgaat
Moeten vrouwen eerst meer stoppen met rokenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:29 schreef Californium het volgende:
[..]
maar dat gaat nog jaaaaren durenen misschien wel nooit als die van ons sneller gaat stijgen
En uiteindelijk komt er toch een punt dat het niet hoger wordt....
irritant is datquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
word ik weer door hem gebeld
Hebben ze gewoon het verkeerde nummer opgeschreven, heb ik ook wel eens gehadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
word ik weer door hem gebeld
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moeten vrouwen eerst meer stoppen met roken
Irritant..... Zal de volgende keer als een irritante kerel mijn nummer wil die van jou geven want dan gaan ze jou lastig vallenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Hebben ze gewoon het verkeerde nummer opgeschreven, heb ik ook wel eens gehad
Zoals Cali al zei. Het i irritant. Ze hebben nu al 3 keer gebeld, waarvan ikzelf er één keer opnam.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Hebben ze gewoon het verkeerde nummer opgeschreven, heb ik ook wel eens gehad
Neejohquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:30 schreef Californium het volgende:
[..]
en mannen ook....
en met drinken
na 1 keer snap je toch wel dat je het verkeerde nummer hebtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zoals Cali al zei. Het i irritant. Ze hebben nu al 3 keer gebeld, waarvan ikzelf er één keer opnam.
o nou dan nietquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Irritant..... Zal de volgende keer als een irritante kerel mijn nummer wil die van jou geven want dan gaan ze jou lastig vallen![]()
echtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:34 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Heb je toch die 538-afwimpellijn voor? Dat was altijd briljant
Hoezoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:30 schreef Californium het volgende:
[..]
en mannen ook....
en met drinken
misschien is het iemand die in die IT zit.. Daar moet je alles ook gewoon opnieuw proberen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:33 schreef Californium het volgende:
[..]
na 1 keer snap je toch wel dat je het verkeerde nummer hebt
Ja, is een gewoon 06-nummer, en krijg je een voicemail. Mensen spreken die in, en dat wordt dan uitgezondenquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien is het iemand die in die IT zit.. Daar moet je alles ook gewoon opnieuw proberen.
Net als in de mop: "Er zitten 4 systeembeheerders in een auto die niet wil starten, wat doen ze? Uitstappen en het opnieuw proberen."
geniaal inderdaad!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:34 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Heb je toch die 538-afwimpellijn voor? Dat was altijd briljant
omdat bart vond van ons ook...quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, is een gewoon 06-nummer, en krijg je een voicemail. Mensen spreken die in, en dat wordt dan uitgezonden
Eigenlijk zou je dat nummer zelf ook op moeten vragen voordat je gaat stappen. Als iemand dat nummer dan geeft kan je die voicemail inspreken, met de mededeling dat je het zielig vind dat iemand niet eerlijk durft te zijnquote:
Dat zou een mooie actie zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dat nummer zelf ook op moeten vragen voordat je gaat stappen. Als iemand dat nummer dan geeft kan je die voicemail inspreken, met de mededeling dat je het zielig vind dat iemand niet eerlijk durft te zijn
ja heeft hij groot gelijk inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:37 schreef Californium het volgende:
[..]
omdat bart vond van ons ook...
ik heb er al heel lang niets meer over gehoord. Maar dat komt misschien omdat ik niet zoveel 538 meer luister.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou een mooie actie zijn
Geen idee of het nog bestaat trouwens
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou als ik vrijgezel geweest was![]()
maarja nu toch maar niet
wat is er op hyves danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je moet hyves nog even beantwoorden
Jaaaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:55 schreef Californium het volgende:
[..]
wat is er op hyves dan
Oja....jouw krabbel van gister
coolquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
hahaIk zal vanaaf wel even reageren
yeayquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:04 schreef Californium het volgende:
[..]
coolik heb een hele pagina met cali krabbels
mooiquote:
Nou enquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:05 schreef Californium het volgende:
[..]
mooiverder zijn ze volkomen nutteloos
maar goed
Dat zie je toch in je mailquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:09 schreef Californium het volgende:
ik 1 keer per dag om te kijken of ik krabbels heb
Heb ik er allemaal uitgegooidquote:
Ik las ongekleedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:04 schreef Californium het volgende:
kan ook onverkleed uit mijn plaat gaan
quote:
Doei!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:16 schreef Californium het volgende:
tijd om dan maar naar huis te gaan![]()
Doei!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:16 schreef Californium het volgende:
tijd om dan maar naar huis te gaan![]()
Gingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Zoww wat gaat het ineens snel hier zeg
Doe je goedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Handig, een docent die tentamens direct nakijkt en de cijfers op Blackboard publiceert. 8,7.
Ja, ging lekker. Was ook niet zo'n moeilijk tentamen, maar had ook weer niet zo'n cijfer verwacht. Nu die andere nog, vrijdag, die schijnt over het algemeen lastiger te zijn. Maar ja, een 7,5 ofzo vind ik ook niet verkeerd.quote:
Oh jawelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
boeiend5.5 is genoeg! waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
gelukkig maarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:19 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Heb het ook zeer naar mijn zin gehad
Doe je goedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:30 schreef eer-ik het volgende:
Zo, dat wordt een lang dagje + brute knaken.
ben ik niet. Maar als je naar je vriendin gaat, ga ik er eigenlijk van uit dat het sowieso leuk is eigenlijk. Want waarom zou het anders je vriendin zijn.quote:
Op wat ben je jaloers dan?quote:
True, truequote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ben ik niet. Maar als je naar je vriendin gaat, ga ik er eigenlijk van uit dat het sowieso leuk is eigenlijk. Want waarom zou het anders je vriendin zijn.
Ja, prima.quote:
quote:
Ken hetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:33 schreef Piles het volgende:
Zal ik dan ook nog maar even zwaaien
Maar verder is het weer![]()
Neh, weet nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:41 schreef The_Dean het volgende:
Komt wel weer goed
Gewoon een klein dipje
Ik hobbel wel doorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:45 schreef The_Dean het volgende:
Tuurlijk wel man!
Als ik positief in het leven kan staan, dan jij al helemaal!
Nog 11 posts en dan kunnen we een TT maken voor haarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Feliciteer Cali van mij als ze er is
Hoezo dat?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:29 schreef Reflectionne het volgende:
Mwa, kon beter
En jij?? En hoe is het??
Weet niet, paar keer wakker geweest en te kort geslapenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ja ik heb wel prima geslapenHet is gooooooooed
Niet verkouden meer enzo
Ah, dat is balenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:34 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Weet niet, paar keer wakker geweest en te kort geslapen![]()
Altijd lekker van je verkoudheid af zijn! mooiz o!
Leven van verkoudheid naar verkoudheid?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, dat is balen
Ja zekerNu weer op naar de volgende verkoudheid!
Mja, waarom nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:36 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Leven van verkoudheid naar verkoudheid?
Het is goed om een doel in je leven te hebben en waarom niet "leven van verkoudheid naar verkoudheid"? Lijkt me prima toch?!quote:
Precies, zo denk ik ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:37 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Het is goed om een doel in je leven te hebben en waarom niet "leven van verkoudheid naar verkoudheid"? Lijkt me prima toch?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |