Heb ik gedaan toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:21 schreef Californium het volgende:
ook een check van mij G
Je moet me wel accepteren Ref
Ik hoop dat je alleen mensen hebt jahquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:20 schreef Reflectionne het volgende:
Nu heb ik straks alleen mensen en dan weet ik niet meer wie wie is
jah... iki heb niets gezienquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:21 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Heb ik gedaan toch?Jouw naam begint och ook met een M?
Alleen moet zijn allemaalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik hoop dat je alleen mensen hebt jahIk ben de enige vrouw in het gezelschap
kan niet missen
hoezo? lijk ik op een bewegende stewie?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Alleen moet zijn allemaalJa, jou had ik al geaccepteerd
De mannen moet ik gokkenNouja, Luctor en Nico zijn makkelijk aan plaatje enzo
Ja, ergens toch welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
hoezo? lijk ik op een bewegende stewie?
Is niet moeilijk, heb maar 1 Nicoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:23 schreef Californium het volgende:
oke geluktIk ga nico wel even via jou zoeken
En ik in mijn afwezigheid voor mijn toffe bezigheid van het plannen van een heel tof uitjequote:
Ja dat wist je tochquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:26 schreef nicomart het volgende:
ik heb dezelfde achternaam als hosti en lijkt op Stewie..
Grappig
Ooh ja.. je had natuurlijk al gegluurd in mijn fobo
Check.quote:
pm me je hyves eensquote:
yenice.hyves.nlquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
pm me je hyves eens
Ik heb de rest toegevoegd
Zullen wij een anti-hyves oprichten?quote:
Anders wordt het te moeilijk he. Bij mijn vrienden weet ik van de helft ongeveer ook niet meer wie het nou wasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Alleen moet zijn allemaalJa, jou had ik al geaccepteerd
De mannen moet ik gokkenNouja, Luctor en Nico zijn makkelijk aan plaatje enzo
Ik heb je al toegevoegdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
pm me je hyves eens
Ik heb de rest toegevoegd
Eh nee..quote:
Je hebt zelf ook hyves en je gluurt altijd op hyves!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zullen wij een anti-hyves oprichten?
Een anti-hyves-Hyves, briljant ideequote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zullen wij een anti-hyves oprichten?
Ik heb geen hyvesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook hyves en je gluurt altijd op hyves!
Doenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Een anti-hyves-Hyves, briljant idee
dankjequote:
Ik dacht al, wat vertekent die fotoquote:
Ja, hé, maar om lid te worden, moet je dus een hyvesprofiel hebben...quote:
Die ga ik nog even op mijn gemak bekijken.. Daar kom ik nog op terugquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:35 schreef Californium het volgende:
[..]
dankjewat vind je van de foto's
Jaaaa, nou en. Daar moet je dan maar niet naar kijkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, hé, maar om lid te worden, moet je dus een hyvesprofiel hebben...
oke....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die ga ik nog even op mijn gemak bekijken.. Daar kom ik nog op terug
misschien moet ik jou ook maar toevoegenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef PteV het volgende:
en nu niet stiekem elkaar alleen maar krabbelen op hyves he
Jaja. Eerst lid worden om daarna tegen te zijn... Uhuhquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaa, nou en. Daar moet je dan maar niet naar kijken
Details iddquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaa, nou en. Daar moet je dan maar niet naar kijken
Krabbelen, goeie benaming welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef PteV het volgende:
en nu niet stiekem elkaar alleen maar krabbelen op hyves he
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
Jaja. Eerst lid worden om daarna tegen te zijn... Uhuh
Als je een openbaar profiel hebt, kan de rest gewoon meegenieten...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:40 schreef Californium het volgende:
[..]
misschien moet ik jou ook maar toevoegennog meer vrienden
maar de foto's zijn wel lekker feestelijk! Altijd goed!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:40 schreef Californium het volgende:
[..]
oke....Ik lijk niet echt meer op de foto's
Profielfoto is meest recent en zelfs daar lijkt ik niet meer op
krabbel de krabbel de krabbelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Details idd![]()
![]()
[..]
Krabbelen, goeie benaming wel
Ik krijg namelijk jeuk van die term
Ja dat dacht ik dus ookquote:
Ah, mag ik de foute opmerking maken?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:42 schreef Californium het volgende:
[..]
krabbel de krabbel de krabbel
Nou ja, zo werkt dat wel natuurlijk. De meeste effectieve manier is van binnenuit saboteren!quote:
je weet het adresquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:40 schreef Californium het volgende:
[..]
misschien moet ik jou ook maar toevoegennog meer vrienden
nee maar me haar is langer en zit leukerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar de foto's zijn wel lekker feestelijk! Altijd goed!![]()
Profielfoto is ook leuken die mooie blauwe ogen kan je niet zomaar kwijt zijn
ligt aan de situatie, maar zet m op een wagentje bovenaan een berg en rollen maarquote:
volgens mij nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
Als je een openbaar profiel hebt, kan de rest gewoon meegenieten...
ok nou ja, dan kan het er in ieder geval niet slechter op zijn gewordenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:43 schreef Californium het volgende:
[..]
nee maar me haar is langer en zit leukerDan ziet het er gelijk anders uit
JIJ hebt hier de hyves aangemaakt en ik heb hem alleen maar leuk gemaaktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb geen hyvesJij hebt iets voor mij aangemaakt, wat totaal niks met mij te maken heeft
jahquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, mag ik de foute opmerking maken?![]()
ik is ook bijna jarig!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
binnenkort alweer twee verjaardagen
Binnenkort? Morgen en overmorgen jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Binnenkortquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
True, alles kapot maken daarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:43 schreef OA het volgende:
[..]
Nou ja, zo werkt dat wel natuurlijk. De meeste effectieve manier is van binnenuit saboteren!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Binnenkort? Morgen en overmorgen ja
Wel toch?quote:
Idd, zo kan het wel jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
ligt aan de situatie, maar zet m op een wagentje bovenaan een berg en rollen maar
Of een rond raam , maar ik weet niet hoe lang die dat volhoudt
Ik heb hooguit de naam bedachtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
JIJ hebt hier de hyves aangemaakt en ik heb hem alleen maar leuk gemaakt
dat is toch binnenkort of niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Binnenkort? Morgen en overmorgen ja
Ik is eerderquote:
je bent nog geen vriend van me, dus geen ideequote:
Ik ookquote:
Nietus, je hebt je profiel niet ingevuldquote:
Binnenkort vind ik net iets verder wegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dat is toch binnenkort of niet?
Duh, anders kan ik die dushi's toch niet uitchecken jeweetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Feit is dat je een Hyves hebt, en dat is een kwalijke zaak
dat is heul niet binnenkortquote:
Wel, maar dat mogen alleen vrienden zienquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Nietus, je hebt je profiel niet ingevuld
[..]
Binnenkort vind ik net iets verder weg
quote:
én op het knopje "Meld mij aan" gedrukt. Wat in dit geval erg belangrijk isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb hooguit de naam bedacht
Maargoed, ik ben mn inlog alweer vergeten en te lui om hem te zoeken_
ik nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Binnenkort vind ik net iets verder weg
Nee slimmerd, hier op Fokquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:48 schreef PteV het volgende:
[..]
Wel, maar dat mogen alleen vrienden zien
verdorie! Maar als jij dan jarig ben geweest ben ik lekker eerderder!!quote:
Ga ik eerst regelen danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je bent nog geen vriend van me, dus geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |