ik denk dat de ketchup er vanzelf bij komtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:04 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ook lekker
met wat ketchup erbij op een bordje![]()
![]()
Is niet duurquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Voor een geeltje krijgt ie mijn maat 48.5 er ook nog gratis bij
geeft toch een rot sgop!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:05 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hey psst
psst
heeeey psst
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
nog 25 minuten
BIER!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ga overwerken om met een relaxte collega te kunnen meerijden![]()
Loveeeeeeeeeee is in theeeeeeeeeeeeee airrrrrrrrrrrrrr tralalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa love is in the aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaair tralalalalalaaaaa laaaaaaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
quote:
nou iddquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:07 schreef Runx het volgende:
ik ga een muis zoeken![]()
iemand ze muis is dood
GAAASTquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ga overwerken om straks een relaxte collega te kunnen berijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geen flikkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Loveeeeeeeeeee is in theeeeeeeeeeeeee airrrrrrrrrrrrrr tralalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa love is in the aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaair tralalalalalaaaaa laaaaaaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaaaaaa
Werken noemt hij datquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
omg ik heb serieus trauma opgelopen vanmorgen ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
voer maar aan de fretjes van Logi
Je wordt geschaduwd via je telefoonlijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:09 schreef Logician het volgende:
Nee ineens viel de verbinding weg kreeg ik een heul eng geluid en toen werkte ineens niets meer en heb ik maar opnieuw ingelogt
Ik zal je nog eens fotosoepenquote:
kan je beter zon beest hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
voer maar aan de fretjes van Logi
Ik wou al bijna zeggen: ZIE JE WEL DAT 'T AAN JOUW TEL LAG?!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:09 schreef Logician het volgende:
Nee ineens viel de verbinding weg kreeg ik een heul eng geluid en toen werkte ineens niets meer en heb ik maar opnieuw ingelogt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |