Zij dronk ranja met een rietjeeeequote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:08 schreef Sophietjuh het volgende:
hello mensjes! Ik ben weer aanwezig!!
Neeeheeeee, bier met een rietjequote:
quote:
* Sm0keZ leest nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:10 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Neeeheeeee, bier met een rietjewel goed lezen!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
je schud ze zo uit de losse mouw he!
hey! je zoon heeft een 9,5 voor een toets begrijpend lezenquote:
mijn ex heet sopje wil je me daar niet meer aan helpen herinnerenquote:
zou het waar zijn ja?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ leest niet
* Sm0keZ spamt alleen
wooohooo goedzo!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:12 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
hey! je zoon heeft een 9,5 voor een toets begrijpend lezengoed hé!! Hoe gaat het 'werken'??
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:12 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
hey! je zoon heeft een 9,5 voor een toets begrijpend lezengoed hé!! Hoe gaat het 'werken'??
nog even en hij kan meelezen op fok wat mamma allemaal uitspooktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:13 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben trots op hem!!!!
en kut, vergeet verdomme de hele tijd mijn tel op auto in te zetten na een call.. beetje er niet bij met het koppie enzo ..
dat is niet goed, hoe komt't?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:13 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben trots op hem!!!!
en kut, vergeet verdomme de hele tijd mijn tel op auto in te zetten na een call.. beetje er niet bij met het koppie enzo ..
oh nee hoor, daar kijk ik wel voor uitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nog even en hij kan meelezen op fok wat mamma allemaal uitspookt
sta je op email ja? normaal lees je ze toch en schrijf je ze terug, en ga je er niet op staan???????quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:15 schreef Crazy-p het volgende:
ik sta gelukkig al de hele dag op email
*pakt alle emails op een stapel* *zet er 2 voeten op* *gaat springen*quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:17 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
sta je op email ja? normaal lees je ze toch en schrijf je ze terug, en ga je er niet op staan???????![]()
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:
zal ik doenquote:
ik ookquote:
Die kijkt cutequote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:19 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tsss t is hier zo stil dat ik een lama kan horen schijten!
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:29 schreef Sophietjuh het volgende:
'Mensjes ik ga afwassen enzow!tot latuuur!!
![]()
![]()
![]()
Lolquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tsss t is hier zo stil dat ik een lama kan horen schijten!
[ afbeelding ]
Cyaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga ook maar eens afsluiten zo...
wie komt er vanavond met me meetrainen?
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
of zal ik debbie eens op gaan zoeken?
Ze hebben een naam hoog te houden hequote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:36 schreef Sgele het volgende:
Ns weer lekker bezig enzo ...ik had godver al in breda kunnen zijn
Je verpest hetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:42 schreef Crazy-p het volgende:
nog 18 minuten werken!
En jouw sextet wordt mooi om zeep geholpen door een zeer werklustige Crazy-Pquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:42 schreef Moozzie het volgende:
Sextet
Wat een drolquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan de dokter zien dat ik rook?
Tjah inderdaadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En jouw sextet wordt mooi om zeep geholpen door een zeer werklustige Crazy-P
Thats the spiritquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:59 schreef Crazy-p het volgende:
ik ben ondertussen alles al aan het afsluiten.. behalve FOK.. lol
Nee ik werk inderdaad ergens andersquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:58 schreef Moozzie het volgende:
Je gaat me toch niet zeggen dat sophietjuh ook bij logician werkt?
Ja ik volg het nog.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:05 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Nee ik werk inderdaad ergens andersIk ken logi wel goed
En Crazy-P ken ik ook
hahaha, volg je het nog???
Hahaha, dat zal dan welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja ik volg het nog.
Jij bent dus het lesbische vriendinnetje van logician waar ze het vorige week over had
ik ben al thuisquote:
Cya dudequote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:32 schreef Sgele het volgende:
Ik ben er dus bijna... Fijne avond mensen![]()
Tripack!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:59 schreef tripack het volgende:
avond iedereen![]()
Sgele gefeliciteerd jongen
![]()
Files...NS...tis allemaal kutquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
files zijn idd kut, weer lekker laat huis vanavond
jaah beetje gespannenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tripack!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben Vieeessssssss oud geworden
Thx dude!Alles goed?
Gespannen? eerhm...heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:11 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah beetje gespannen![]()
man ga je douche
neehoor volgens mij nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gespannen? eerhm...heb ik iets gemist?Ben net geweest prullert
Zo maar eens een feestje (klein) vieren in de kroeg
Oeh da's wel spannend ja!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:22 schreef tripack het volgende:
[..]
neehoor volgens mij nietmorgen heb ik mijn examenzitting.... vandaar een beetje gespannen
![]()
neem ook een drankje van mij
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
Nog ff paar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tuurlijk laat ik het ff wetenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oeh da's wel spannend ja!
Komt heumaal goedLaat ff weten hoe het gegaan is
Neem er 1 van jou en 1 op GRTDOJWDus als ik een kater heb is het jullie schuld
Deze blijft ook meesterlijk/frappant:quote:
Succes jongen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:31 schreef tripack het volgende:
[..]
tuurlijk laat ik het ff weten.. ff presentatie nog voorbereiden
Deze al eens gezien?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Deze blijft ook meesterlijk/frappant:
Vooral dat einde:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Deze blijft ook meesterlijk/frappant:
Geweldig, wat een mutsquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |