mijn treinmeisjestopics worden anders steevast goed ontvangen hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:47 schreef Biels het volgende:
Nee, de zoveelste klacht over [...] meisjes in de trein is inderdaad een stuk beter.
Je vergeet de christenbash-topics.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, de zoveelste klacht over een file, de NS, Marokkanen, Polen, Turken, jongeren, ouderen, loonslaven, werklozen, zwervers, het kopen van huizen, WO'ers, MBO'ers (geen HBO'ers want die zijn konings) of meisjes in de trein is inderdaad een stuk beter.
Nee, dit is gebaseerd op waarheidquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:00 schreef servus_universitas het volgende:
Is dit een lulverhaal ofzo?
Maar jij bent dan ook een andere categorie hequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:01 schreef Herald het volgende:
[..]
mijn treinmeisjestopics worden anders steevast goed ontvangen hoor
Kom op zeg...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
En een lekker wijf van 36 dan?
Tja tussen al die standaard topics afentoe een topic zoals deze wordt over het algemeen goed ontvangenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:59 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste echte klachten. En topics over Marokkanen kunnen altijd rekenen op veel replies! Ik vind het een klap in het gezicht voor de KLB'er die dit topic opent in de veronderstelling een mooie klacht te zien (want de TT trekt immers aandacht en wekt de nieuwsgierigheid op) en uiteindelijk een verzonnen verhaal voor z'n ogen krijgt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:39 schreef Stofje het volgende:
Afcajos en Chriz2k zijn de redders van KLB, voorheen een niet meer te redden forum. Wederom tóp!
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:01 schreef TryX het volgende:
Je moeder is niet goed genoeg voor je pa! HAHA!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |