2 plakjesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Lijkt me toch heel normaal en goed
Kaas is inderdaad niet geweldig maar als ik het goed lees heb je in totaal maar 1 plakje op
Maar weet niet hoe slecht curry is?
167kcal voor lunch is toch neit veel? of bedoel je x2 ? (dan is het nog niet teveel lijkt me)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen roomkaas
maar van die twee bruine boterhammen (167 calorieen) schrok ik wel.. dat moet dan wel weer anders kunnen denk ik, saladeknauwen doe ik te weinig misschien, maar is misschien wel een idee?
maar wat voor salade (zonder dressing het liefst natuurlijk maar wel met wát smaak is dan het lekkerste om te maken?
Een wonder dat ik die wiskunde toets gehaald hebquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
2 plakjes
een verdeeld over twee knackebrodjes en een verdeeld over twee boterhammen
ik hield wijselijk mijn mondquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Een wonder dat ik die wiskunde toets gehaald heb
Wat voor brood had je dan? Ik heb zelf meestal grof volkoren en soms oerbrood.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hield wijselijk mijn mond![]()
![]()
en nee, alleen het brood was al 167Kcal
kaas per plakje 96Kcal
Ja kaas is gewoon evil.....brood zou ik toch ook weer niet teveel beperkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hield wijselijk mijn mond![]()
![]()
en nee, alleen het brood was al 167Kcal
kaas per plakje 96Kcal
Ik kan niet vinden waar de overmaat vet nou vandaan moet komen? Op hoeveel gram vet zit je? Heb je gebakken in een half pakje roomboter? Vind het eigenlijk als een behoorlijk karig lijstje klinken, ik at veel meer in afgelopen weken. Maar ik kwam dan ook een paar kg weer aanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
O: twee knackebrodjes kaas (een plak kaas verdeeld over deze twee)
T: banaan
L: twee bruine boterhammen met kaas (idem als boven)
T: appel en nog een halve opgedroogde banaan
D: jasmijnrijst met rode curry met groenten en een beetje kip
kaas is des duivels..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja kaas is gewoon evil.....brood zou ik toch ook weer niet teveel beperken
Vet percentage:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kan niet vinden waar de overmaat vet nou vandaan moet komen? Op hoeveel gram vet zit je? Heb je gebakken in een half pakje roomboter? Vind het eigenlijk als een behoorlijk karig lijstje klinken, ik at veel meer in afgelopen weken. Maar ik kwam dan ook een paar kg weer aan.
Ach een beetje vet moet kunnen tochquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kaas is des duivels..
zo lekker, maar zo vet
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:26 schreef Viking84 het volgende:
Whahaha, die dagcijfers!: zondag: 14e plek, maandag: 9e plek, dinsdag: 7e plek!
. Op zondag staat Greys nog hoger dan ik, nml op de 8e plek
.
Stroop! Is heerlijk op geroosterd brood. Liefst met een laagje boter eronder, dat nog net niet gesmolten isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ach een beetje vet moet kunnen toch![]()
Ik weet niet wat ik anders op mijn geroosterde boterhammen moet doen, pindakaas en jam zijn ook niet geweldig
Maar pindakaas is toch ook vet?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
pindakaas schijnt wel goed te zijn volgens SHE, toch?
Of anders maar aan deBrinta
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja kaas is gewoon evil.....brood zou ik toch ook weer niet teveel beperken
Ik vind normaal stroop wel lekker maar nog nooit geprobeert op geroosterd brood, binnekort maar eens proberen danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Stroop! Is heerlijk op geroosterd brood. Liefst met een laagje boter eronder, dat nog net niet gesmolten is.
Maar Moblo, komt die 87 gram vet nou echt allemaal van de kaas? Ik weet niet waar verder nog veel vet in zit en je bent zo dol op kaas, dat je kunt overwegen om op die andere vetrijke producten te besparen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |