Mjah, dan heb ik twee browsers naast elkaar draaien, dat vreet aan mijn geheugenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom zou je volledig over willen stappen? Zet gewoon een extra icoontje in je tray en start het af en toe 's op. Als het bevalt, ga je het steeds vaker gebruiken.
Dat laatste is voor mij het grootste nadeel van het gebruik van 2 browsers op 1 systeem...quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mjah, dan heb ik twee browsers naast elkaar draaien, dat vreet aan mijn geheugen. En twee verschillende lijsten met favoriete, cookies die verschillen is ook niet erg handig.
Daar heb ik in de Dev Channel (versie 4.x) geen last van voor zover ik weet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:03 schreef papiertje het volgende:
Ben zeer tevreden over Chrome, alleen het jammere is dat als je een website in een nieuwe tab wilt openen, en je daar een pop-up loginschermpje krijgt, Chrome vastloopt.
En aangezien ik op m'n stage er redelijk vaak mee te maken krijg ben ik toch maar weer overgestapt op FF.
Of is er al iets voor verzonnen?
Niet iedereen heeft 4 gig aan geheugenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:44 schreef DennisMoore het volgende:
Moet je ze tegelijk hebben draaien dan?
Ik gebruik nu regelmatig Chrome omdat Firefox te vaak bagger is met (flash) video... En ik heb andere browsers in m'n tray staan zodat ik even snel op bijvoorbeeld een ander Google account kan inloggen zonder in FF te moeten uitloggen.
Ik heb hier een wat ouder bakkie staan met 512MB RAM en een oud AMD processortje (vraag me niet welke...), die draait XP en daar werkt het naast elkaar draaien van Firefox en Chrome prima hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft 4 gig aan geheugen.
Toch crashen altijd alle tabs als het fout gaat.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Elk tabblad draait in een eigen proces, zodat ze elkaar bij een crash minder in de weg zitten
Er is 1 hoofd proces + 1 proces voor elk tabblad en elke plugin. Je kan het zien in Chrome taakbeheer (Beheren -> Ontwikkelaar). Het idee ervan is juist dat het geheugen bespaart, omdat alle dingen die hij maar 1x hoeft te laden in het hoofdprogramma zitten, in plaats van ze bij elk tabblad opnieuw te laden. Het andere voordeel zou moeten zijn dat tabbladen er geen last van zouden moeten hebben als er 1 crasht, maar in de praktijk lopen ze vaak alsnog allemaal vastquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:07 schreef Jeeh het volgende:
Zoiets dacht ik al inderdaad. Maar als ik maar 1 tabblad open heb staan, heeft hij dan meer processen geopend om die alvast in te calculeren voor gebruik ofzo?
Neuh, waarom.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:58 schreef Incolumis het volgende:
volgende topic niet openen en overgaan naar het algemene Google topic?
Danny is behoorlijk wat kwijt aan zijn database anders hoor!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, waarom.
Een extra topic kost niks en dan blijft het hier ontopic ipv dat het ineens pagina's lang gaat over Wave.
Als je even uitlegt wat alt-s doet..quote:Op zondag 1 november 2009 13:11 schreef Pien85 het volgende:
Ja hoi, even een vraagje aan andere chrome gebruikers, ik heb gisteren 4.0.223.11 (beta) geinstalleerd, maar nu werken dingen als alt-s niet meerKan ik hier iets aan doen of moet ik gewoon terug naar een oudere versie?
Replyschermpje op fok, daar tekst typen, nu moet ik onderaan met de muis op invoeren klikken, maar voorheen kon ik dan alt-s indrukken en dan werd het ook gepost.quote:Op zondag 1 november 2009 13:52 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als je even uitlegt wat alt-s doet..
Werkt inderdaad niet in de Dev Channel versie. Ik weet ook niet hoe je het weer aan de praat krijgt.quote:Op zondag 1 november 2009 13:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Replyschermpje op fok, daar tekst typen, nu moet ik onderaan met de muis op invoeren klikken, maar voorheen kon ik dan alt-s indrukken en dan werd het ook gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |