quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe meer x'en hoe meer vreugde!
Och je hebt ook lang genoeg thuis "gezeten" beetje meer werken doet je goed.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja
Vandaag van 18 tot 21, morgen van 13 tot 21 en zaterdag ook van 13 tot 21
En dan ben ik waarschijnlijk niet eens klaar om 21 uur dus mag ik nog wat langer doorwerken
Duh. Ze is een vrouw dus heeft essentieel drie lichamelijke kenmerken zijn die boeiender zijn dan die van mij.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
We zijn dus beter af met SuperrrTuxxx dan met jou?
Ik moet eerst ff tijd en geld vindenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa, ik ben meer een "doel" shopper, moet wat nodig hebben. Anders ga ik liever niet.
Wanneer ga jij weer shoppen?
Truequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Duh. Ze is een vrouw dus heeft essentieel drie lichamelijke kenmerken zijn die boeiender zijn dan die van mij.
Hier is het droog met zelfs een zonnetje!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens even lunchen. Als het droog is nog even aan de wandel.
Mja, had het wel graag een beetje op willen bouwen zeg maarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
Och je hebt ook lang genoeg thuis "gezeten" beetje meer werken doet je goed.![]()
of xxx-Pheno-xxxquote:
Have fun.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens even lunchen. Als het droog is nog even aan de wandel.
Ik roep Alexxxxx wel ffquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zal ie wel durven?quote:
Hoiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ga eens werken joh, ipv dat scriptenquote:
Als je wakker word met een natte plek tussen je benen en je weet niet meer hoe dat komt.... Dan heb je over mij gedroomd. Die dusquote:
Krijg je zweet tussen je bilnaad van jou?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je wakker word met een natte plek tussen je benen en je weet niet meer hoe dat komt.... Dan heb je over mij gedroomd. Die dus
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krijg je zweet tussen je bilnaad van jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |