Ga naar de kapper. Op kosten van je moeder.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:53 schreef NameNick het volgende:
het is gewoon een spoelling zwart en met beetje bruin doorheen.. en ik had beetje donkerblond haar.. maar kan je dat er wel uitkrijgen?
Is het een spoeling of is het verf?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:29 schreef NameNick het volgende:
maar verkleurd een donkere spoeling niet gewoon na een tijd dan ? kan het niet iets minder heftig?
ik weet geeneens wat het precies inhoud als je het bent?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:26 schreef poepeneesje het volgende:
Het is niet erg om emo te zijn hoor. Je mag best uit de kast komen
.
het is best lang anders zou ik niet voor emo uit zijn gemaakt. zeg maar half lang haar..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef Tristessa het volgende:
Jongen, ik weet niet hoe lang je haar is, maar als het niet al te lang is dan wacht je ff 1 week of zo en dan doe je er gewoon de tondeuse overheen.
Probleem opgelost.
Klikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef NameNick het volgende:
[..]
ik weet geeneens wat het precies inhoud als je het bent?en wat die mensen nou doen... ik weet alleen dat ze er helemaal zwart uitzien en hun haar zwart verven. ik heb best veel zwarte kleding omdat ik niet zo van al die kleuren hou... en op donkerblond haar stond het normaal... en nu ik zwart haar heb en hoe ik me haar altijd had zitten en ook nog eens met zwarte kleding lijkt het best emo... ook al lijkt het ook weer niet..
maar als ik uitgemaakt wordt waarvan ik geeneens weet wat het is dan weet ik dat het een fout was XD
hun zeiden een spoeling maar ik heb al dik veel gewassen... zelfs met Head en Shoulders.. dat zou goed moeten zijn voor verkleuring... maar het is nogsteeds hetzelfde... als het in ieder geval maar wat lichter wordt... ontkleuren vind ik ook weer zoiets...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Is het een spoeling of is het verf?
nou dat plaatje rechts bovenin lijkt dus niet op mij m alleen me haar is wat langer maar zit wel ongeveer zo daarom dat ze dat zeiden denk ik... maar gods ik draag echt niet zulke kleren hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:37 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Klik. En voor de rest is Google je best vriend wat dat betreft
.
Lush shampoo stript ook zo de verf uit je haar. Heb je een Lush in de buurt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:37 schreef NameNick het volgende:
[..]
hun zeiden een spoeling maar ik heb al dik veel gewassen... zelfs met Head en Shoulders.. dat zou goed moeten zijn voor verkleuring... maar het is nogsteeds hetzelfde... als het in ieder geval maar wat lichter wordt... ontkleuren vind ik ook weer zoiets...
Omdat je je blonde haren terug wil?quote:
lush ? is dat een merk? ik doe dit dus echt nooit meer :p ik ga nooit meer naar de kapper om iets anders te doen dan te knippenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Lush shampoo stript ook zo de verf uit je haar. Heb je een Lush in de buurt?
Die uitgroei straks!![]()
![]()
Bel toch maar een kapper.
ja i know maar was donker blond hoe blondeer je dat?quote:
Ik pleur er altijd een blonde kleur van keune in, of goldwell... met 12% waterstofperoxide.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:46 schreef NameNick het volgende:
[..]
ja i know maar was donker blond hoe blondeer je dat? XD ik heb daar ook helemaal geen verstand van.
Ik had laatst oranjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
zwart geverfd haar blonderen, leuk, dan krijg je groen haar
ja daar heb je gelijk in.. niet omdat ik emo genoemd werd hoor.. dat was inderdaad als grap. maar het is wel een hele verandering en mensen vinden het wel goed bij me staan.. ik alleen niet zo. ik vond wat ik eerst had veel vertrouwelijker. maar ik kijk het inderdaad nog wel even aan. ik was alleen benieuwd of iemand een idee had hoe het er sneller uit zou kunnen gaan. dat was allesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:12 schreef Karammel het volgende:
Je trekt het echt zo slecht als iemand je een emo noemt? Verder krijg je juist reacties dat het bij je past en dus wel leuk is. Wat kan het je schelen dat iemand, waarschijnlijk voor de grap, je een emo genoemd heeft. Waar je je al niet druk om kan maken. Volgens mij is dat ook de enige reden om er zo snel mogelijk weer vanaf te komen. De angst om eventueel voor emo aangezien te worden.
Die kapper zal ook niet voor niets dit kapsel voor je bedacht hebben. Waarschijnlijk staat het je goed en past het goed bij je. Natuurlijk ziet het er even vreemd uit, maar je moet er maar even aan wennen. Als je je hele leven blond haar gehad is het niet meer dan logisch dat je er even aan moet wennen.
Kijk het gewoon nog een paar dagen aan en wacht wat meer reacties af. Het zal me niets verbazen als het een vooruitgang is.
moet alleen eerlijk zeggen dat ik op XD xtra depresief wel mooi gevonden vond... hahahaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:16 schreef Copycat het volgende:
Ga dan naar een kapper en vraag daar advies.
ja die ja classic cleanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:46 schreef Oblivion het volgende:
Welke shampoo heb je gebruikt van head en schouders?
De gewone anti roos shampoo?
that should do the trickquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:55 schreef Oblivion het volgende:
Nee, je moet de meest agressieve anti roos shampoo hebben om het te laten vervagen...
Conditioner zorgt ervoor dat de schubben van je haar weer dicht gaan.
Dus hup op je fietsje, flesje "gewone" head and shoulders (Of andere agressieve) halen en wassen maar.
Is niet goed voor je haar, maar werkt wel.
ja heb geen tijd gehad om het te kopen maar hier heb ik wel wat aan, de kapper had mij ook al voor gesteld om inderdaad die high lights te nemen.. maarja ik zoek liever zelf een oplossing.. vind het al erg genoeg dat ik uberhaubt heb laten verven... of een spoelling in me haar heb laten zetten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:44 schreef mimsel het volgende:
Ik weet niet of je er al wat aan hebt gedaan? Maar ik ben zelf kapster. Ik weet niet wat ze hebben gedaan, of ze echt een spoeling hebben gebruikt of verf?
Maar inderdaad wassen met head & shoulders of luizenshampoo helpt perfect. (wel een paar keer achter mekaar wassen!)
Zowiezo geen fructis, die legt siliconen bolletjes om je haar heen, en dan gaat het alleen maar minder snel weg
En anders inderdaad een blondeerwassing bij de kapper. Of een coupe soleil (highlights, klinkt wat minder ouderwets) door je hele haar laten zetten, omdat een blondeerwassing toch heel slecht is voor je haar..
Succes!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |