quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
RunX maakt echt van alles mee zeg!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets jaquote:
DIERTJUH!!!!!quote:
Check eens wat er naast zit danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:28 schreef Logician het volgende:
gvd die jostie hangt hier dus met zijn hand over mijn buroscherm heen, ik heb serieus de neiging een schaar te pakken en knip te doen
hijs wle op msn.. zal em zo aanspreken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoiets ja
Hij kan er zelf wel om lachen, dus voor hem maakt het niet zoveel uit volgens mij hahahha
Waar is RunX eigenlijk?
GE-NI-AALquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
RunX maakt echt van alles mee zeg!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb nooit zin in lunch.. dus lekker zo laat mogelijk.. dan hoef ik na die tijd nog maar heel kort te werkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is het niet irritant die vaste tijden met lunch?
Ik ga hier lunchen als ik zin heb...
wtf?!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Check eens wat er naast zit dan
Ik had je al een schaar gegeven hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:28 schreef Logician het volgende:
gvd die jostie hangt hier dus met zijn hand over mijn buroscherm heen, ik heb serieus de neiging een schaar te pakken en knip te doen
*knip*quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:28 schreef Logician het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:31 schreef renedis het volgende:
[..]
hijs wle op msn.. zal em zo aanspreken.
hier nog een HELE goedkope soep:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had je al een schaar gegeven hoorGewoon doen, beetje humor op je werk is nooit verkeerd zullen we maar zeggen.
"mwoah" vind ik eigenlijk wel een goede omschrijvingquote:
dat had een collega echt een keer bij mij gedaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had je al een schaar gegeven hoorGewoon doen, beetje humor op je werk is nooit verkeerd zullen we maar zeggen.
Die gozer heeft nu al aardig wat fotosoepsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:31 schreef renedis het volgende:
[..]
hijs wle op msn.. zal em zo aanspreken.
hier nog een HELE goedkope soep:
[ afbeelding ]
Helemaal in orde idd, helaas moet ie dan weer zo stoer gaan zitten dat zijn eigen cubicle te klein is en hij alla stoere negert in auto gaat zittenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Btw see it like this. Nu heeft 'ie iem. anders om zn aandacht aan te geven
Ik moest echt lachen, iedereen kijkt hier van "droxz WTF gast!"quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat had een collega echt een keer bij mij gedaan.
zat ik aan de telefoon, kwam ie aan. **knip** . ik Hallo , hallo ? ben je er nog ?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"mwoah" vind ik eigenlijk wel een goede omschrijving
Echt niets te doen hier, das echt niet leuk
ah meen.. mensen blijf eens gewoon in je eigen cubicle zitten dan! aaaaaaaaargh.. daar word je toch ook vervelend van!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:36 schreef Logician het volgende:
[..]
Helemaal in orde idd, helaas moet ie dan weer zo stoer gaan zitten dat zijn eigen cubicle te klein is en hij alla stoere negert in auto gaat zitten
hahahaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen, iedereen kijkt hier van "droxz WTF gast!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |