was ik je lekker te snel afquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:29 schreef Guio het volgende:
[..]
Ik wilde net dat grapje gaan posten.....grrr
* Dr.Droxz geeft een schaar aanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:28 schreef Logician het volgende:
Oh echt! klapjostie denkt even te kunnen gaan lopen met snoer langs mij heen, waardoor snoer voor mijn gezicht komt ZUCHT en dan nog gaan lachen ook
1 zeer goede bijna middag,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:30 schreef Luiaerdt het volgende:
Zo, ik verveel mij ook? dus ik dacht...laat ik posten?
slaan.. mijn toestemming heb je!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:28 schreef Logician het volgende:
Oh echt! klapjostie denkt even te kunnen gaan lopen met snoer langs mij heen, waardoor snoer voor mijn gezicht komt ZUCHT en dan nog gaan lachen ook
Haha, hij heeft jouw gebruiksaanwijzing duidelijk nog niet gelezenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:28 schreef Logician het volgende:
Zie OP, vertel, wie ben je?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:30 schreef Luiaerdt het volgende:
droogklootquote:
Welkomquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:30 schreef Luiaerdt het volgende:
Nog niet eens middag en ik verveel me al de teringue..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1 zeer goede bijna middag,
Meet CrazyM de gek
quote:
Tjah, mijn kloten zijn droog, anders is het hier zo vochtigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
droogkloot
ik bedoel dus hoe dat via de bank gaat mafketel![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:33 schreef Leanne het volgende:
whhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiii
ppl![]()
everyone
![]()
LEANNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:33 schreef Leanne het volgende:
whhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiii
ppl![]()
everyone
![]()
Die gast is echt niet lekker hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LEANNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
* Crazy-M rent naar leanne en springt in haar rug.
LEANNEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Welke gast ????quote:
Jijquote:
Woooow gast chillquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LEANNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
* Crazy-M rent naar leanne en springt er bovenop.
LEANNEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ah, die vanmorgen ergens onder 't aanrecht zatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:33 schreef Guio het volgende:
[..]
je weetwel die rode kat die in de achtertuin van een bijzonder iemand rondhuppelt
Wist ik welquote:
idd, ik stem voor een ontgroeningsopdrachtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Welkom
Schroom niet om je eens voor te stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |