quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
[..]
En Cali die elke keer d'r veters moet strikken als ie langsloopt zeker
Zou je dan niet eens schoenen aandoen met veters?!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
[..]
zal wel opvallen dat ik geen veters heb
![]()
Zit ook wat inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Een beetje met m aan de praat komen vind ik niet energie erin steken....
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:21 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens schoenen aandoen met veters?!
terwijl ik mijn veters strikquote:
Jup.. bouw je een camera in je schoen en dan moet je op je veter een knopje maken zodat de camera afgaat ofzo..quote:
Welnee, gewoon knopje in broekzak is genoeg dan hèquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Jup.. bouw je een camera in je schoen en dan moet je op je veter een knopje maken zodat de camera afgaat ofzo..
Zou ook kunnenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, gewoon knopje in broekzak is genoeg dan hè
Oke....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Jup.. bouw je een camera in je schoen en dan moet je op je veter een knopje maken zodat de camera afgaat ofzo..
-Foto's op Fok zetten, of op z'n minst naar mij pm'en..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke....
Things to do:
- camera in schoen (met veters) bouwen
- Hem in een kilt ( met niets eronder) krijgen
Nog meer dingen
ja! mij een massage gevenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke....
Things to do:
- camera in schoen (met veters) bouwen
- Hem in een kilt ( met niets eronder) krijgen
Nog meer dingen
Ja, tof natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:26 schreef Reflectionne het volgende:
He Piles, hoe was het op Schiphol eigenlijk??
Ref wordt regelmatig gebruikt geloof ikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:29 schreef Californium het volgende:
Hoe gaan we reflectionne eigenlijk noemen....Die hele naam typen altijd
oke...ref... das primaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ref wordt regelmatig gebruikt geloof ik
Oke dan! Leukquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, tof natuurlijk![]()
Was heerlijk weer, dus de hele middag in het zonnetje op het terras gestaan
Ja, Ref ja..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ref wordt regelmatig gebruikt geloof ik
Hoe weet jij diequote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef Bravebart het volgende:
Mag ik je ook bij je echte naam noemen Ref.?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |