I'll make you an offer...you can't refusequote:
ik ben zeker nog de kelner of niet met mijn 3 dagenquote:
shit ik dacht al wat doet die paardenkop naast me in bed!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
I'll make you an offer...you can't refuse
lolquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
shit ik dacht al wat doet die paardenkop naast me in bed!
hahah kreeg je zeker flashback ? met die kat en die doode konijnenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en gelijk heb je!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:45 schreef Logician het volgende:
Als het in een groep is ben ik binnen 15min terug trouwens, die doe ik niet
latur veel succesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:58 schreef Logician het volgende:
Ik ga eens uitzoeken wie mijn training gaat geven![]()
veel plezier mensen!
Nais...moeten die streepjes trouwens een soort van golden shower voorstellen?quote:
veel succes!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:58 schreef Logician het volgende:
Ik ga eens uitzoeken wie mijn training gaat geven![]()
veel plezier mensen!
waarom heeft hij een hoed op?quote:
Maak er maar een lekker biefstukje vanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Brabantse PIMP...jeweetzquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom heeft hij een hoed op?
slingers dikkequote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nais...moeten die streepjes trouwens een soort van golden shower voorstellen?
had ik zin inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom heeft hij een hoed op?
mooie paint verder
kudos voor jou!
slice em and dice emquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maak er maar een lekker biefstukje van
klapjosti is mijn woordjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:01 schreef Logician het volgende:
Good thing: Training gaat niet door, trainer is ziek
Bad thing: De rest van de dag naar meneer klapjostie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |