Stan, die entertaimant man. hij toonde de grootste passie voor koken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:41 schreef Vodkadruppel het volgende:
Nou, iedereen had het goed geraden, heb alleen niet gezien wie er werd uitgenodigt voor het dagje meedraaien.
Next!
Dat was de uitleg, maar niet de waarheid denk ik. Jacky had simpelweg niet verwacht dat Maurice het aanbod aan zou nemen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:58 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Stan, die entertaimant man. hij toonde de grootste passie voor koken.
De bedoeling van zo'n dagje meedraaien is dat je iemand wat kan leren over koken. Maar volgens mij had Sjakkie zelf ook door dat hij Maurice niets meer hoefde te leren en dat het eerder andersom zou zijn: dat Maurice Sjakkie een lesje koken gaat geven in zn eigen CP-keuken...quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:42 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Dat was de uitleg, maar niet de waarheid denk ik. Jacky had simpelweg niet verwacht dat Maurice het aanbod aan zou nemen.
Ik heb altijd dat de filmpjes niet goed afspelen, hij buffert de hele tijd en het beeld staat dan stil.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:32 schreef Stansfield het volgende:
op wieisdechef.nl lukt het me niet echt om de uitzendingen goed terug te kijken. Ik krijg alleen geluid en geen beeld. Hebben jullie dat ook? en zo niet hoe zou ik dat bij mijkunnen verhelpen?
Inclusief de echte chefs bedoel jequote:Op zondag 19 oktober 2008 18:11 schreef dromen-bos het volgende:
En dat Maurice de beste kok van de hele serie tot dusver is, staat nog altijd als aan paal boven water!
Zag er een beetje uit als kattenkots ofzoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:22 schreef PimpofPersia het volgende:
Hoofdgerecht ziet er niet echt smakelijk uit, voorgerecht was wel ok volgens mij. Die Godfathermuziek op de achtergrond de hele tijd was wel
Beetje irritant ja. Er is ook al tig keer langsgekomen dat kaas vitaminen bevat heel opzichtig en irritant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:24 schreef PimpofPersia het volgende:
" En natuurlijk wil Carmella geen sporen achterlaten" *duidelijk de Easypull voor de 1000ste keer in beeld*![]()
![]()
Nee joh gekkie dat mens is hartstikke a-seksueel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Hopelijk is die chef niet lesbisch, dan heeft ze een probleem met haar mossel allergie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |