quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:13 schreef PrinceSL het volgende:[..]
Niet helemaal waar. Wil je bij bijvoorbeeld Optiver aan de slag gaan als trader, dan is het bezit van een bachelor diploma voldoende. Ook is het onzin dat het economie of Finance moet zijn, het maakt niet uit welke. Maar, je moet wel aantonen enige affiniteit te hebben met economie. Echter, totaal geen kennis oid, want zodra je binnen bent leren ze je die wel bij.
Wat je wel moet hebben is:
- ontzettend goed in hoofdrekeken. En dan dus echt goed
- van geld houden
- gedreven zijn, willen winnen.
Je begint met een rekentest bij optiver. Duurt als ik me goed herinner 10 minuten oid, hier komt zo'n 2 procent door (getallen kunnen iets afwijken, dit is wat ik me herinner, zal in die richting zijn). Wanneer je slaagt, kun je door naar volgende rondes met meer analytische testen ed. , wanneer je faalt dan faal je en kun je de test nooit meer opnieuw doen.
Dit is wat Optiver vertelt bij recruitementpresentaties aan studenten. Zo kan het dus
Dat ga ik me eens verder in verdiepen. Ben goed in hoofdrekenen en analytische testen klinkt ook oké

-edit
Application Process: Since we place a great emphasis on quantitative abilities the first stage in the application process includes an 8 minute numerical assessment. The numerical test contains basic mathematical calculations which candidates will be asked to complete as quickly and accurately as possible. Only candidates who meet Optiver’s testing qualifications will be considered to continue with the interview process. *Please note – per company policy, we only allow eligible candidates to take the test one time. Qualifications: - Completing a degree within an analytically related field of study - December, 2008 – August, 2009 Graduation Date - Excellent numerical and analytical skills -Strong interest in financial markets and eagerness to learn about trading -Quick and decisive thinking and an ability to perform in a high paced environment -Previous work experience is not requiredvét

, hopelijk is dit er ook nog als ik m'n diploma heb
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.