Nee maar ik beweeg wel veelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ah je hebt dus het getal 3 ingevuld bij activiteitsniveau? Je sport dus flink!
quote:bakje met melk nemen (of chocolademelk lekker voor in de bulk)
havermout ingooien
uurtje laten intrekken
in de pan gooien
goed uitsmeren
beetje bruin bakken
voila, uw soort van havermout pannekoek
optie 2 extreme versie:
4 eieren klutsen
150 gram havermout erbij
rozijnen erbij
noten erbij
beetje melk als het te dik wordt
eventueel voor de variatie een van deze dingen erin
eiwitpoeder
kokos
amandelen
kaneel
cacoopoeder
geheel doormixen, wordt een dikke brei, die platduwen in de koekenpan, wordt het een soort van koek van 2-3 cm dik, bruin bakken, is zowel koud als warm erg lekker
Yup en ik zag net dat hij 7 oktober (de eerste dag dat hij ineternet had daar) een post heeft gemaakt genaamd 'een kat in de zak', Dat vind ik gemeen.quote:
Welke buik? Ik heb helemaal geen buik gezien zaterdagquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voorlopig niet denk ik.. mn buik moet weg
heb net weer geupdatemet mn gewicht van vanmorgen en een nieuw streefgewicht, nu moet ik wel ECHT
die houd ik krampachtig in omdat ik anders vet (quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welke buik? Ik heb helemaal geen buik gezien zaterdag.
Weet je wat jij moet doen? Ophouden de online activiteiten van je ex te volgen, want dat maakt je alleen maar boos en verdrietig. Het is over en uit, zet er een punt achter en besteed geen aandacht meer aan hem. Ignorance is bliss.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:27 schreef mspoez het volgende:
[..]
Yup en ik zag net dat hij 7 oktober (de eerste dag dat hij ineternet had daar) een post heeft gemaakt genaamd 'een kat in de zak', Dat vind ik gemeen.
Pfrrrttttt, sorry hoor, maar nu vind ik dat je overdrijftquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die houd ik krampachtig in omdat ik anders vet () dik blijf
Als ik hem nu google vind ik hem zowel op homosites waar hij zich (echt te ranzig)presenteert als onderdanige, ontvangende man als op datingsites waar hij zich 'licht dominant' noemt. Ik weet het niet, ik denk wel dat hij van me gehouden heeft maar dat hij gewoon geen relatie kan onderhouden omdat hij niet eens eerlijk is tegen zichzelf. Dat hou ik mezelf dan maar voor.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom hij een relatie met jou is aangegaan, mspoez.
Was hij destijds in denial? Of is hij bi? Vraag je je nu niet af of hij ooit wel echt van je hield?
MoBlo, je lijf is niet meer dik. Wanneer gaat jouw hoofdje zich dat eens realiseren?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
die houd ik krampachtig in omdat ik anders vet () dik blijf
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pfrrrttttt, sorry hoor, maar nu vind ik dat je overdrijft. Je hebt echt niet de hele dag met een ingetrokken buik gezeten zaterdag
.
http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm middelste formule.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Waar kan ik checken wat m'n onderhoudsniveau is? Of heb ik dat weer gemist?
Ik zit nu te twijfelen of ik m'n telefoon zelf zal unlocken. Daar zijn progjes voor op internet en het is veel goedkoper dan hem te laten unlocken. Maar als ik nou iets fout doe en m'n telefoon sloop?.
Je kan het beter laten doen door iemand die er verstand van heeft Vik. Als je zelf gaat prutsen dan loop je inderdaad het risico om je mooie nieuwe phone te slopen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Waar kan ik checken wat m'n onderhoudsniveau is? Of heb ik dat weer gemist?
Ik zit nu te twijfelen of ik m'n telefoon zelf zal unlocken. Daar zijn progjes voor op internet en het is veel goedkoper dan hem te laten unlocken. Maar als ik nou iets fout doe en m'n telefoon sloop?.
ja, nou 10 euro is nog altijd meer dan de 2,50 die dat doe-het-zelfprogrammaatje kost. Maar goed, ik ga wel naar zo'n turk ja. Dan kan ik hem de schuld geven als 't fout gaatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:33 schreef mordradead het volgende:
Als je hem al meer dan een jaar hebt kun je bij je provider een code aanvragen om hem te unlocken. Anders maar naar zo'n turk gok ik, dat is toch maar 10 euro ofzo
Aww... dat vind ik best erg om te horen eigenlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]wel.... echt waar, dat heb ik wel geleerd de afgelopen jaren, om mn buik constant in te houden
Welke zoekwoorden op google leidt ons ernaartoe?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:18 schreef mspoez het volgende:
Effe wat anders he, meiden:
mocht je nou snauwen en sneren of PMSgevoelens kwijt willen dan is er wel een weblog dat afgekraakt wil worden (vooral vanwege de post van 7 oktober, wat een onderhuidse rotpost is dat)... Wel even via google gaan, anders ziet meneer waar alle hits vandaan komen en dan is de lol er snel af.
Zin in?
Zes kilo is echt een hele kledingmaat hoor CG, super knap!
Nu is Mark wel aardig goed in rotzooien met electronica (hij heeft al z'n spelcomputers omgebouwd), maar ik ga voor een tientje toch maar naar de turkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet doen, mits je zeker bent van je zaak. Als je het verkeerde bestandje kiest, ben je de lul. Flashen is nl. onomkeerbaar.
Hij doet 't niet!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm, middelste formule.
Trek 500 af van je onderhoudsniveau. Wat er dan uitkomt, dat moet je eten om af te vallen.
Whihihiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:Wat kan ik wel
[ afbeelding ]
FF die komma weghalen, di is mee gehyperlinkt per ongeluk!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij doet 't niet!(page not found)
Sorry bolletje, maar:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:Wat kan ik wel
[ afbeelding ]
Maar je onderhoud is dan ook staggering high. Dat kan alleen als je kei- en keiveel sport.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik geloof er niets van
BMR 1534
Onderhoud 2378
dus afvallen 1778
als ik dat eet komt ik echt wel aan?
Wat een n00b ben ik ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
FF die komma weghalen, di is mee gehyperlinkt per ongeluk!
als ik mn buik niet inhoud heb ik écht nog een bulk vet overquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww... dat vind ik best erg om te horen eigenlijk. Je ziet er zo goed uit en dan nog onzeker zijn over jezelf. Ik snap 't niet
. Ik heb ook een buik, maar ik houd hem niet in ofzo. Probeer hem te camoufleren door niet al te strakke kleding te dragen en verder zit 'ie me wel dwars, maar niet zó erg dat ik er nachten van wakker lig. Ik probeer ook te denken aan hoe het ooit was, 15 kg geleden. Dan ben ik allang blij met hoe ik er nu uit zie (al motiveert dat natuurlijk niet om nog meer af te vallen
).
Nou nee hoor, ik kom op 6 tot 7 eetlepelsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok. Houd je de verhoudingen aan die op het pak staan? Ik vond het nml nog zo waterig gisteren dat ik er maar een extra schep doorheen heb gegooid
.
Zo heb ik ooit mn mp3speler geslooptquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet doen, mits je zeker bent van je zaak. Als je het verkeerde bestandje kiest, ben je de lul. Flashen is nl. onomkeerbaar.
ik spin 2 keer per week, doe kickboksen een keer in de week en fiets elke dag naar werk of collegequote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar je onderhoud is dan ook staggering high. Dat kan alleen als je kei- en keiveel sport.
*proest*quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:Wat kan ik wel
[ afbeelding ]
U bent de ideale kandidaat voor liposuctie!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik mn buik niet inhoud heb ik écht nog een bulk vet over
al mn gewicht zit op mn buik zo ongeveer: wat ik afval gaat af van mn benen en kont, maar niet van mn buik, en daar baal ik stevig van
het is ontploft in de magnetron?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:Wat kan ik wel
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat het met activiteitsniveau 2 dan toch beter klopt. Denk dat ze met sport/training echt heftig sporten bedoelen, een uur lang ofzo. Maar...dat is een gokje. Vind de omschrijvingen wel een beetje vaagjes.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik spin 2 keer per week, doe kickboksen een keer in de week en fiets elke dag naar werk of college
Ze heeft het te lang op een te hoge temperatuur in de magnetron gezet. Inmiddels weet ik precies hoe lang en op welke temperatuur ik welke hoeveelheid melk in de magnetron kan zetten, want bij mij kookte het ook altijd over.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is ontploft in de magnetron?![]()
![]()
wtf?
Melk 2 minuten en dan de havermout erdoorheen is lang genoeg. Ik had de melk er gisteren ook 2 mins in staan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik deed 1 minuutje de melk
6 scheppen havermout
en het geheel nog 1 minuut 20
en toen was het zo
Ik zou eigenlijk wel voor niveau 3 gaan in dit gevalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het met activiteitsniveau 2 dan toch beter klopt. Denk dat ze met sport/training echt heftig sporten bedoelen, een uur lang ofzo. Maar...dat is een gokje. Vind de omschrijvingen wel een beetje vaagjes.
Heb je iets van een roerstaafje ofzo? Met een 'iets' in de melk kookt het bij mij nooit over. En erbij blijven staanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In een hele hoge matbeker kookt het weer over![]()
![]()
Nu zit het in de sla kom
Whahahaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In een hele hoge matbeker kookt het weer over![]()
![]()
Nu zit het in de sla kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |